ΥΠΟΚΛΟΠΕΣ

«Ομορφαίνουμε τη Γειτονιά» από τη FIX Hellas και τον ΑΚΤΟ

«Ομορφαίνουμε τη Γειτονιά» από τη FIX Hellas και τον ΑΚΤΟ Facebook Twitter
0

Στο πλαίσιο της ευρύτερης συνεργασίας μεταξύ Ολυμπιακής Ζυθοποιίας και ΑΚΤΟ, αυτή τη φορά τη δημιουργική σκυτάλη παίρνει η ιστορική μάρκα FIX Hellas. Με βασικό μήνυμα «Ομορφαίνουμε τη Γειτονιά», καλεί το κοινό να περιηγηθεί στη μόνιμη, υπαίθρια έκθεση, που θα βρίσκεται πολύ σύντομα εντός του νέου Πάρκου ΦΙΞ, και αφορά σε ένα από τα βασικότερα στοιχεία ενός χώρου αναψυχής, στα παγκάκια του.

Η FIX Hellas, με περισσότερα από 150 χρόνια ιστορίας, αποτελεί πηγή έμπνευσης για τους φοιτητές του μεγαλύτερου εκπαιδευτικού ομίλου Τέχνης, Design & Media στην Ελλάδα, προσδίδοντας στην περιοχή μια ξεχωριστή καλλιτεχνική πινελιά. Χρώματα και εικόνες από τη χώρα και την κουλτούρα μας, μνήμες από τις παρέες, τις γειτονιές και τη φύση αποτελούν τα βασικά στοιχεία που φιλοδοξούν να ομορφύνουν ακόμη περισσότερο το Πάρκο ΦΙΞ, στη γειτονιά των Πατησίων.

«Ομορφαίνουμε τη Γειτονιά» από τη FIX Hellas και τον ΑΚΤΟ Facebook Twitter

Μέσω του προγράμματος «Υιοθέτησε την πόλη σου», που υλοποιείται από το Athens Partnership, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία στηρίζει το έργο του Δήμου Αθηναίων για την ανάπλαση του πάρκου ΦΙΞ. Στόχος είναι η δημιουργία ενός σύγχρονου, αειφόρου αστικού πάρκου, που θα αποτελεί ιδανικό προορισμό για όλες τις εποχές. Στο πλαίσιο της σύμπραξης του Δήμου Αθηναίων και της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, σπουδαστές από τα τμήματα Γραφιστικής και Καλών Τεχνών του ΑΚΤΟ, υπό την έμπειρη καθοδήγηση των καθηγητών τους και καταξιωμένων εικαστικών, Δημήτρη Τάταρη και Αχιλλέα Πιστώνη, καλούνται να αποτυπώσουν τα έργα τους στα 27 παγκάκια που θα «ντύσουν» το πάρκο.  

Συνδυάζοντας μοναδικά τη θεωρία με την καλλιτεχνική πράξη, το πρόγραμμα «Ομορφαίνουμε τη Γειτονιά», δίνει την ευκαιρία στους σπουδαστές του ΑΚΤΟ να εργαστούν σε πραγματικές συνθήκες. Σκοπός του προγράμματος είναι να προσφέρει στους επισκέπτες του πάρκου μια μόνιμη υπαίθρια έκθεση, καθώς τα τελικά έργα θα εκτεθούν στο ευρύ κοινό δίνοντας την ευκαιρία στους νέους καλλιτέχνες να αποκομίσουν διακρίσεις, βραβεία και προβολή. Το πρόγραμμα είναι διαγωνιστικό μιας και με την ολοκλήρωση, τα εκτιθέμενα έργα θα αξιολογηθούν από την κριτική επιτροπή που απαρτίζεται από έμπειρα στελέχη του κλάδου των τεχνών, ξεχωρίζοντας τα τρία καλύτερα. 

Η Senior Brand Manager της FIX Hellas, Τάρα Δημητριάδη, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε πραγματικά χαρούμενοι που η FIX Hellas αποτελεί πηγή έμπνευσης για τους νέους καλλιτέχνες και πλέον το Πάρκο ΦΙΞ, μια γειτονιά άρρηκτα συνδεδεμένη με την ιστορία της μάρκας, αποτελεί καλλιτεχνική απόδραση για τους κατοίκους της».

Η Διευθύνουσα Σύμβουλος του ΑΚΤΟ Μαρία Βέλλιου, σημείωσε: «Ευχαριστούμε για την ευκαιρία που δίνετε στους σπουδαστές μας να δραστηριοποιηθούν στον υπαίθριο αστικό χώρο και να συμβάλουν με τα έργα και την αισθητική τους στην ανάδειξη ενός κεντρικού σημείου της πόλης μας. Συγχαρητήρια στην Ολυμπιακή Ζυθοποιία και τη FIX Ηellas για την πρωτοβουλία και στον Δήμο Αθηναίων για την αναβάθμιση και την γενικότερη ανάπλαση του πάρκου».

Market news
0

ΥΠΟΚΛΟΠΕΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Skroutz έφτασε τα 200 σημεία αυτόματης παραλαβής ‘Skroutz Point’ στην Ελλάδα

Market news / Η Skroutz έφτασε τα 200 σημεία αυτόματης παραλαβής «Skroutz Point» στην Ελλάδα

Τα «Skroutz Point» απαντούν με επιτυχία στις πραγματικές ανάγκες των καταναλωτών, καθώς έχουν εξυπηρετήσει από την πρώτη μέρα λειτουργίας τους ως τώρα, περισσότερες από 150 χιλιάδες αποστολές
THE LIFO TEAM
Η Lidl Ελλάς στηρίζει τους πυρόπληκτους συμπολίτες μας και τις δυνάμεις πυρόσβεσης με τρόφιμα και νερό

Market news / Η Lidl Ελλάς στηρίζει τους πυρόπληκτους και τις δυνάμεις πυρόσβεσης με τρόφιμα και νερό

Από την πρώτη στιγμή η εταιρεία και οι άνθρωποί της πρόσφεραν άμεση στήριξη στους Δήμους Πεντέλης, Παλλήνης και Δυτικής Λέσβου, ενώ έχουν δρομολογηθεί και δράσεις στήριξης των Δήμων Ανδρίτσαινας – Κρεστένων και Σουφλίου / Κοινότητα Δαδιάς.
THE LIFO TEAM
H 5η #UMImpactDay της UM

Market news / #UMImpactDay: Για 5η συνεχή χρονιά, οι εργαζόμενοι της UM προσφέρουν εθελοντικά σε κοινωνικές δράσεις

Οι UMers 50 χωρών, τουλάχιστον 100 αγορών και 120 γραφείων, ενώνουν τις δυνάμεις τους για να προσφέρουν στις τοπικές κοινωνίες τους, στην πρώτη δια ζώσης από το 2019, Impact Day.
THE LIFO TEAM
Η Polygreen εξαγοράζει την ΠΕΡΜΕ HELLAS

Market news / Η Polygreen εξαγοράζει την ΠΕΡΜΕ HELLAS

Με την κίνηση αυτή η Polygreen συμπληρώνει ακόμα περισσότερο τις προσφερόμενες υπηρεσίες της, αποκτώντας σημαντικό πλέον αποτύπωμα και στον τομέα των logistics, αλλά και υποδομές που περιλαμβάνουν εγκαταστάσεις και εξοπλισμό αποκομιδής και μεταφοράς αποβλήτων.
THE LIFO TEAM

σχόλια

Δεν υπάρχει δυνατότητα σχολιασμού

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ