Ολοκληρώθηκε η πρωτοβουλία «Δώρο Αγάπης» της ΑΒ Βασιλόπουλος

Ολοκληρώθηκε η πρωτοβουλία «Δώρο Αγάπης» της ΑΒ Βασιλόπουλος Facebook Twitter
0

Μέσω της πρωτοβουλίας, φέτος πωλήθηκαν συνολικά 13.122 «Δώρα Αγάπης» και συγκεντρώθηκε ποσό ύψους 51.175,80€, το οποίο θα δωριστεί στο Make-A-Wish Ελλάδος, ώστε να εκπληρωθούν οι ευχές των παιδιών που έχουν ανάγκη.

Σημειώνεται ότι το Make-A-Wish είναι ο μεγαλύτερος Φιλανθρωπικός Οργανισμός πραγματοποίησης ευχών παγκοσμίως, αναγνωρισμένος από τα Ηνωμένα Έθνη, ο οποίος εκπληρώνει ευχές που έχουν τη δύναμη να μεταμορφώσουν τις ζωές παιδιών με πολύ σοβαρές ασθένειες.

Υλοποιώντας αυτή τη δράση, η ΑΒ Βασιλόπουλος φρόντισε ώστε κάθε «Δώρο Αγάπης» που πωλήθηκε και το οποίο περιείχε βασικά είδη διατροφής να φτάσει σε κάποιον άνθρωπο που έχει ανάγκη, προσφέροντας παράλληλα το αντίστοιχο ποσό της αξίας του στο Make-A-Wish Ελλάδος.

ΑΒ Βασιλόπουλος. Εδώ, το καλό είναι για όλους.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM