Ολοκληρωμένη εμπειρία Apple μόνο στα καταστήματα Κωτσόβολος

Ολοκληρωμένη εμπειρία Apple μόνο στα καταστήματα Κωτσόβολος Facebook Twitter
0

O Κωτσόβολος, ως Apple Authorised Reseller, διευρύνει την εξειδίκευσή του στις λύσεις των προϊόντων Apple, αλλά και στην εξυπηρέτηση, δημιουργώντας τους πρώτους πιστοποιημένους «Apple Masters», για μία ολοκληρωμένη εμπειρία Apple.


Μετά το πρώτο Apple Shop στην Ελλάδα που βρίσκεται στο κατάστημα της εταιρείας στο The Mall Athens, ο Κωτσόβολος έρχεται να κατακτήσει ακόμα μια πρωτιά με την ομάδα συμβούλων πωλήσεων που έχουν πιστοποιηθεί ως «Apple Masters». Στόχος τους είναι να εξυπηρετήσουν τους ενδιαφερόμενους και να απαντήσουν σε όλες τις ερωτήσεις για το οικοσύστημα προϊόντων της Apple και τις δυνατότητές τους.

Ολοκληρωμένη εμπειρία Apple μόνο στα καταστήματα Κωτσόβολος Facebook Twitter


Σε 35 καταστήματα του δικτύου της Κωτσόβολος, οι ειδικά διαμορφωμένοι χώροι, που έχουν σχεδιαστεί βάσει διεθνών προτύπων από την Apple, περιμένουν τους λάτρεις της τεχνολογίας για να δοκιμάσουν όλες τις κατηγορίες προϊόντων, όπως τα iPhone, Apple Watch, iPad, Mac, AirPods και να βρουν το ιδανικό μοντέλο που ταιριάζει καλύτερα στον τρόπο ζωής τους, ανάμεσα σε μία μεγάλη γκάμα συσκευών και με άμεση διαθεσιμότητα.


Οι αγορές από τον Κωτσόβολο συνδυάζονται με πολλαπλές επιλογές πληρωμής, όπως το Πλάνο Δόσεων Κωτσόβολος.

 

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ

 

Δείτε παρακάτω το τηλεοπτικό σποτ:

 
Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM