Ο Παναγιώτης Αυγερινός παρουσίασε τον νέο του δίσκο «Παίρνω τη Σκυτάλη»

Ο Παναγιώτης Αυγερινός παρουσίασε τον νέο του δίσκο «Παίρνω τη Σκυτάλη» Facebook Twitter
0

Την Τετάρτη 25 Απριλίου στο Σταυρό του Νότου club μαζί με καλούς φίλους και συνεργάτες ο Παναγιώτης Αυγερινός μας παρουσίασε το νέο του CD. Μαζί του τραγούδησαν όλοι οι φίλοι που συμμετέχουν στο δίσκο, όπως ο Γιάννης Ζουγανέλης, ο Λάκης Παπαδόπουλος, η Ξένια Γαργάλη, και δύο ακόμα guests: O Χρήστος Δάντης, και βέβαια η μοναδική Γιώτα Γιάννα με τη φυσαρμόνικά της, που έδωσαν άλλη νότα.

Ήταν ένα live το οποίο επιμελήθηκε ο ίδιος ο Παναγιώτης Αυγερινός διαλέγοντας ωραία και αγαπημένα τραγούδια, ξεφεύγοντας από τα συνηθισμένα προγράμματα, θέλοντας έτσι να μας αφιερώσει, εκτός από τα δικά του τραγούδια και άλλων σπουδαίων συνθετών όπως των Λουκιανού Κηλαηδόνη, Γιάννη Μαρκόπουλου, Δημήτρη Πουλικάκου, Θάνου Μικρούτσικου, Γιώργου Ζαμπέτα, Διονύση Σαββόπουλου και άλλους.

Ο Παναγιώτης Αυγερινός παρουσίασε τον νέο του δίσκο «Παίρνω τη Σκυτάλη» Facebook Twitter

Όσοι δεν γνώριζαν τον Παναγιώτη Αυγερινό είδαν ένα νέο καλλιτέχνη που άφησε το στίγμα του με τον δικό του λιτό αλλά πολύ ουσιαστικό τρόπο.

Επώνυμοι φίλοι που τίμησαν τον Παναγιώτη ήταν ο αγαπημένος σκηνοθέτης ο Πέτρος Ζούλιας, η τραγουδίστρια Εβελίνα Νικόλιζα, ο ραδιοφωνικός παραγωγός Ξενοφώντας Ραράκος, η σκηνογράφος Αναστασία Αρσένη, ο Χριστόφορος Ζαραλίκος, ο χορογράφος Φώτης Διαμαντόπουλος και οι ηθοποιοί και συνεργάτες από το θέατρο Χώρα.

Περισσότερες πληροφορίες στο Facebook και YouTube channel.

Ο Παναγιώτης Αυγερινός παρουσίασε τον νέο του δίσκο «Παίρνω τη Σκυτάλη» Facebook Twitter
Ο Παναγιώτης Αυγερινός παρουσίασε τον νέο του δίσκο «Παίρνω τη Σκυτάλη» Facebook Twitter
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM