O Όμιλος Quest δημοσίευσε την Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης για το 2019

O Όμιλος Quest δημοσίευσε την Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης για το 2019 Facebook Twitter
0

O Όμιλος Quest δημοσίευσε για 6η συνεχόμενη χρονιά την Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης για το 2019, παρουσιάζοντας τη στρατηγική και τις πρωτοβουλίες του Ομίλου, αλλά και ειδικότερα των εταιρειών Info Quest Technologies, Uni Systems, iSquare και ACS σχετικά με τα κύρια θέματα Βιώσιμης Ανάπτυξης.

Η Έκθεση έχει καταρτιστεί σύμφωνα με τα Πρότυπα GRI (GRI Standards), εναρμονίζεται με τους 17 Παγκόσμιους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs) του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών (Ο.Η.Ε.), τις 10 Αρχές του Οικουμενικού Συμφώνου του ΟΗΕ για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, την Εργασία, το Περιβάλλον και την Καταπολέμηση της Διαφθοράς και τον Ελληνικό Κώδικα Βιωσιμότητας.

Για πρώτη φορά, στην έκθεση περιλαμβάνονται επιλεγμένοι βασικοί, προηγμένοι και κλαδικοί δείκτες του Οδηγού Δημοσιοποίησης Πληροφοριών ESG 2019 του Χρηματιστηρίου Αθηνών, ενώ έχει ληφθεί εξωτερική διασφάλιση τόσο για επιλεγμένους δείκτες του Προτύπου GRI, όσο και για δείκτες του Οδηγού ESG.

Για πρώτη φορά, επίσης, στην φετινή Έκθεση, με στόχο την καλύτερη ενημέρωση των ενδιαφερομένων μερών και τη μεγαλύτερη διαφάνεια, έχει γίνει ξεχωριστή μελέτη ουσιαστικότητας και ανάλυση θεμάτων Βιώσιμης Ανάπτυξης για κάθε μία από τις τέσσερεις θυγατρικές.

Αξίζει να αναφερθεί ότι κατά το 2019, μεταξύ άλλων, ο Όμιλος Quest:

  • Επέτυχε σημαντική αύξηση σε όλα τα οικονομικά του μεγέθη, έχοντας πλέον 4 εταιρείες με έσοδα άνω των €100 εκατ. (Info Quest Technologies, iSquare, Uni Systems & ACS) και ~ 17% του κύκλου εργασιών του να προέρχεται από πωλήσεις εκτός Ελλάδος.
  • Υλοποίησε σημαντικές επενδύσεις ύψους €34 εκατ. (συμπεριλαμβανομένου του καθαρού δανεισμού που αναλήφθηκε) σχετιζόμενες κυρίως με την ανάπτυξη των εργασιών του στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
  • Επικαιροποίησε το πλαίσιο Εταιρικής Διακυβέρνησης και τις διαδικασίες Διαχείρισης Κινδύνων.
  • Συνέχισε τον ψηφιακό του μετασχηματισμό.
  • Ενίσχυσε την Καινοτομία, με σειρά ενεργειών και ενσωμάτωση στην στρατηγική και την κουλτούρα κάθε εταιρείας
  • Δημιούργησε 161 νέες θέσεις εργασίας επενδύοντας συνεχώς στην ανάπτυξη και την εξέλιξη των γνώσεων και των ικανοτήτων τους, καθώς και την ανάδειξη του ταλέντου, αυξάνοντας τη σχετική επένδυση περισσότερο από 25%.
  • Συνέχισε της δράσεις μείωσης του ανθρακικού του αποτυπώματος, βελτιώνοντας τους δείκτες που παρακολουθεί κατά 14%.
  • Συνέχισε τις δράσεις εταιρικής υπευθυνότητας, συνεισφέροντας στην κοινωνία στους τομείς της καινοτόμου επιχειρηματικότητας (startups), της αξιοποίησης της τεχνολογίας στην εκπαίδευση και της υποστήριξης ευπαθών ομάδων.

H Πρόεδρος της Επιτροπής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και Βιώσιμης Ανάπτυξης του Ομίλου Quest, κα Έφη Κουτσουρέλη δήλωσε σχετικά: «Με όραμα για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη το τρίπτυχο «Τεχνολογία, Καινοτομία, Επιχειρηματικότητα» και ισχυρά εδραιωμένοι στη χώρα μας, συνεχίζουμε με αισιοδοξία το έργο μας, ενώ παράλληλα επιδιώκουμε τον διεθνή προσανατολισμό των δραστηριοτήτων μας. Επιδίωξή μας είναι η σύνδεση των εννοιών της Βιώσιμης Ανάπτυξης με το μοντέλο Δημιουργίας Αξίας και την κατανομή της παραγόμενης αξίας ως προς τα οφέλη στα ενδιαφερόμενα μέρη.»

Η Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης του Ομίλου Quest είναι διαθέσιμη ηλεκτρονικά εδώ

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM