O Ελληνικός ημιτελικός του BACARDÍ® Legacy 2020 ανέδειξε τους τρεις νικητές του

O Ελληνικός ημιτελικός του BACARDÍ® Legacy 2020 ανέδειξε τους τρεις νικητές του Facebook Twitter
0

Ο παγκόσμιος διαγωνισμός BACARDÍ® Legacy Cocktail Competition συγκεντρώνει ορισμένους από τους κορυφαίους bartenders στον κόσμο και τους καλεί να ανταποκριθούν στην απόλυτη πρόκληση, να δημιουργήσουν ένα κλασικό cocktail με διάρκεια στο χρόνο.

Φέτος, ο ελληνικός ημιτελικός έλαβε χώρα την Τετάρτη 20 Νοεμβρίου, στο Privilege Athens και ανέδειξε τους τρεις πιο υποσχόμενους bartenders από την Ελλάδα.

O Ελληνικός ημιτελικός του BACARDÍ® Legacy 2020 ανέδειξε τους τρεις νικητές του Facebook Twitter

Οι μεγάλοι νικητές της ημέρας ήταν οι Alexander Steptsenko ( Odori Vermuteria Di Atene, Αθήνα), Αναστάσιος Σούνδιας ( Mr. Peacock Athens, Χαλάνδρι), Γιώργος Χρόνης ( Spitaki Cocktail Bar, Ιωάννινα).

Οι κριτές που κατέληξαν στους τρεις φιναλίστ τους διαγωνισμού ήταν οι : My-hoa Nguyen (Trade Ambassador BACARDÍ, Netherlands), Matthew Wakeford (2019 Bacardi Legacy Global Top 3 / Food & Beverage Service Manager at Radisson Blu Hotel, Dubai Waterfront), Χρήστος Χουσέας (Corporate Beverage Consultant at Mitsis Hotels & Beverage Consultant at Belvedere Mykonos) , όπου βαθμολόγησαν όλα τα cocktails, βασισμένοι σε κριτήρια όπως η τεχνική, η πρωτοτυπία, το άρωμα, η εφευρετικότητα και φυσικά η γεύση και το τελείωμα, όσα απαιτούνται δηλαδή, για να γίνει ένα cocktail classic, σύμφωνα με τις αρχές του BACARDÍ®.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM