Not Just Greek Salad

Not Just Greek Salad Facebook Twitter
0

Σήμερα Παρασκευή 14 Ιουνίου το μεσημέρι, η Ευτυχία Σαγανά επιστρέφει από την Κυρά Βρύση Κορινθίας στην Αθήνα για να μαγειρέψει και να σερβίρει η ίδια στο νεοαποκτηθέν κοινό της τις εκλεκτές γεύσεις της «Τερπνόν – γεύσεις Ευτυχίας». Από τις 2 μ.μ. μέχρι 5 μ.μ., στο νέο ελληνικό παντοπωλείο not just greek salad, στον πεζόδρομο της Βαλαωρίτου στο Κολωνάκι, η Ευτυχία σας σερβίρει δύο ιδιαίτερα πιάτα: ένα πιάτο ζυμαρικών με πικάντικα συστατικά, αλλά ελαφριά μαγειρεμένο (χωρίς περιττά λίπη) και τελικά ευεργετικό ακόμα και για τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού, καθώς, όπως οι ειδικοί υποστηρίζουν, η αύξηση της εσωτερικής θερμοκρασίας που προκαλούν βοηθάει στην αποτοξίνωση του οργανισμού, και εμπνευσμένες ταλιατέλες με άγριο μάραθο και ξύσμα λεμονιού από την Κορινθία, που θα εκπλήξουν ευχάριστα τον ουρανίσκο σας από την ένταση των αρωμάτων τους. Τα δύο αυτά πιάτα συνοδεύονται με δύο δροσερές σαλάτες επίσης χειροποίητων ζυμαρικών, που εγκλωβίζουν στα συστατικά τους όλη την ποικιλία των χρωμάτων και των γεύσεων των λαχανικών της ελληνικής υπαίθρου, και φυσικά με δροσερό λευκό κρασί.

Περάστε στο διάλειμμά σας ή μετά το γραφείο για μια όμορφη στιγμή στη Βαλαωρίτου.

Σας περιμένουν!
Η Ευτυχία Σαγανά και οι συντελεστές του not just greek salad.

www.notjustgreeksalad.com
www.facebook.com/notjustgreeksalad
Facebook Event: https://www.facebook.com/events/394102294034189/

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM