Νέα Κρι Κρι High Protein Super Spoon Puddings: Γεύση και δύναμη στη στιγμή

Νέα Κρι Κρι High Protein Super Spoon Puddings: Γεύση και δύναμη στη στιγμή Facebook Twitter
0

Σε ένα νέο λανσάρισμα στην κατηγορία των λειτουργικών επιδορπίων γάλακτος προχώρησε η σερραϊκή γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι, παραμένοντας πιστή στη βασική της αρχή να παράγει προϊόντα με προστιθέμενη αξία για τον καταναλωτή.

Η νέα σειρά High Protein Super Spoon Pudding κυκλοφορεί σε δύο γεύσεις, σοκολάτα και βανίλια, ενώ περιλαμβάνει 20 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά κύπελλο προσφέροντας τη δύναμη και την ενέργεια που χρειάζεται κάθε καταναλωτής.

Νέα Κρι Κρι High Protein Super Spoon Puddings: Γεύση και δύναμη στη στιγμή Facebook Twitter

Το πρωτεϊνικό επιδόρπιο High Protein Super Spoon Pudding, είναι μία ιδιαίτερα γευστική επιλογή με χαμηλά λιπαρά και χωρίς προσθήκη ζάχαρης*. Είναι ιδανικό για τους σύγχρονους καταναλωτές που ακολουθούν έναν active τρόπο ζωής και αναζητούν εύκολες και υγιεινές απολαύσεις κατά τη διάρκεια της ημέρας τους. Η εξαιρετική του γεύση αλλά και τα 20 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά κύπελλο υπόσχονται «γεύση και δύναμη στη στιγμή».

Τέλος, η κυρίαρχη θέση του Κρι Κρι Super Spoon στην αγορά των προϊόντων με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη ενισχύεται περαιτέρω με το λανσάρισμα της πρώτης σειράς επώνυμου High Protein παγωτού στην ελληνική αγορά, με υψηλή πρωτεΐνη και 0% προσθήκη ζάχαρης. Πιο συγκεκριμένα, τα νέα ατομικά κύπελλα παγωτού High Protein Super Spoon κυκλοφορούν σε δύο λαχταριστές γεύσεις, Chocolate Hype και Peanut Butter Load, καλύπτοντας κάθε γευστική προτίμηση.

* με γλυκαντικά

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM