Νέα καμπάνια Nescafé® Frappé: Όποιο και αν είναι το καλοκαίρι σου, ένας είναι ο καφές σου

Νέα καμπάνια Nescafé® Frappé: Όποιο και αν είναι το καλοκαίρι σου, ένας είναι ο καφές σου! Facebook Twitter
0

Η νέα καλοκαιρινή καμπάνια του καφέ Nescafé® Frappé, προσκαλεί τους καταναλωτές να απολαύσουν το καλοκαίρι τους όπως και όπου επιθυμούν έχοντας πάντα μαζί τους τον αγαπημένο τους καφέ.

Στην Ελλάδα, το καλοκαίρι έχει χίλια πρόσωπα για να ικανοποιήσει και τους πιο απαιτητικούς, όμως η επιλογή για καφέ παραμένει η ίδια. Η νέα διαφημιστική καμπάνια του Nescafé® Frappé, στην οποία πρωταγωνιστεί και φέτος ο Γιώργος Λιανός, σε προτρέπει να απολαύσεις το καλοκαίρι σου όπως εσύ το επιθυμείς, σε οποιοδήποτε μέρος διαλέξεις και να τραγουδήσεις «Καλοκαιράκι, βραδινό μπανάκι».

Ο Nescafé® Frappé με τον πλούσιο αφρό του, τον ήχο από τα παγάκια την ώρα που γυρίζει το καλαμάκι και με τη μοναδική γεύση του είναι εκεί για να σε δροσίσει και να σε ακολουθήσει και φέτος το καλοκαίρι.

Νέα καμπάνια Nescafé® Frappé: Όποιο και αν είναι το καλοκαίρι σου, ένας είναι ο καφές σου! Facebook Twitter

Είτε είσαι στη θάλασσα, είτε στο βουνό, είτε με παρέα, είτε μόνος, ένας είναι ο αγαπημένος καφές του καλοκαιριού χωρίς δεύτερη σκέψη, γιατί απλά… Όποιο και αν είναι το καλοκαίρι σου, ένας είναι ο καφές σου.

Δείτε το video ΕΔΩ

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM