Νέα καμπάνια Nescafé® Frappé: Όποιο και αν είναι το καλοκαίρι σου, ένας είναι ο καφές σου

Νέα καμπάνια Nescafé® Frappé: Όποιο και αν είναι το καλοκαίρι σου, ένας είναι ο καφές σου! Facebook Twitter
0

Η νέα καλοκαιρινή καμπάνια του καφέ Nescafé® Frappé, προσκαλεί τους καταναλωτές να απολαύσουν το καλοκαίρι τους όπως και όπου επιθυμούν έχοντας πάντα μαζί τους τον αγαπημένο τους καφέ.

Στην Ελλάδα, το καλοκαίρι έχει χίλια πρόσωπα για να ικανοποιήσει και τους πιο απαιτητικούς, όμως η επιλογή για καφέ παραμένει η ίδια. Η νέα διαφημιστική καμπάνια του Nescafé® Frappé, στην οποία πρωταγωνιστεί και φέτος ο Γιώργος Λιανός, σε προτρέπει να απολαύσεις το καλοκαίρι σου όπως εσύ το επιθυμείς, σε οποιοδήποτε μέρος διαλέξεις και να τραγουδήσεις «Καλοκαιράκι, βραδινό μπανάκι».

Ο Nescafé® Frappé με τον πλούσιο αφρό του, τον ήχο από τα παγάκια την ώρα που γυρίζει το καλαμάκι και με τη μοναδική γεύση του είναι εκεί για να σε δροσίσει και να σε ακολουθήσει και φέτος το καλοκαίρι.

Νέα καμπάνια Nescafé® Frappé: Όποιο και αν είναι το καλοκαίρι σου, ένας είναι ο καφές σου! Facebook Twitter

Είτε είσαι στη θάλασσα, είτε στο βουνό, είτε με παρέα, είτε μόνος, ένας είναι ο αγαπημένος καφές του καλοκαιριού χωρίς δεύτερη σκέψη, γιατί απλά… Όποιο και αν είναι το καλοκαίρι σου, ένας είναι ο καφές σου.

Δείτε το video ΕΔΩ

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM