MOLON LAVE: Η νέα καμπάνια της εταιρείας με τίτλο «Αψήφησε τα στερεότυπα»

MOLON LAVE. Αψήφησε τα στερεότυπα. Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το νέο μήνυμα «Αψήφησε τα στερεότυπα» που προβάλει το Εξαιρετικό Παρθένο Ελαιόλαδο Μίας Σοδειάς MOLON LAVE, δηλώνει τον ασυμβίβαστο χαρακτήρα της μάρκας μας.

Περιγράφοντας το όραμα της η εταιρεία λέει: «Να αξιώνουμε τα αγροτικά προϊόντα της Ελλάδας μας, βελτιώνοντας ταυτόχρονα τις ζωές των ανθρώπων που τα παράγουν!».

Το όνομα της εταιρείας αποδίδεται με την ιστορική φράση MOLON LAVE, συνδεδεμένη με την αποφασιστικότητα, εκφράζοντας τη φιλοσοφία της, που είναι, εδώ και 10 χρόνια να αγωνίζεται καθημερινά ακόμη και στις πιο δύσκολες εποχές να φέρνει σωστή τροφή κατευθείαν στο τραπέζι της οικογένειας χωρίς καμία παραχώρηση σε ζητήματα ποιότητας, τιμής και ηθικών αξιών.

Δεσμεύεται στις αρχές της ποιότητας και του σεβασμού, προκειμένου να προσφέρει με τον καλύτερο τρόπο, λάδι υψηλής ποιότητας στο τραπέζι των ανθρώπων που την εμπιστεύονται.

Το λάδι είναι Μίας Σοδειάς. Έχει έντονο άρωμα, γεύση και πυκνότητα και διακρίνεται για την πικράδα του φρέσκου και αυθεντικού, που το ανέδειξε σε Νο1 σε πωλήσεις επώνυμου Εξαιρετικού Παρθένου Ελαιόλαδου στην Ελλάδα.

Η καμπάνια της MOLON LAVE δημιουργήθηκε από την εταιρεία attp σε παραγωγή της εταιρείας «Stefi» και σε σκηνοθεσία Κώστα Τριπύλα.

Στο βίντεο ξετυλίγεται η συγκινητική ιστορία της Σοφίας, της μικρής πρωταγωνίστριας, όπου η ίδια και η οικογένειά της έμειναν κωφάλαλοι από βόμβα που έπεσε σε εμπόλεμη ζώνη δίπλα στο σπίτι τους και βρίσκονται ως μετανάστες στη χώρα μας.

Στο βίντεο ακολουθεί μήνυμα του Διευθύνοντος Συμβούλου της εταιρείας ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ ΑΕ.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM