MOLON LAVE: Η νέα καμπάνια της εταιρείας με τίτλο «Αψήφησε τα στερεότυπα»

MOLON LAVE. Αψήφησε τα στερεότυπα. Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το νέο μήνυμα «Αψήφησε τα στερεότυπα» που προβάλει το Εξαιρετικό Παρθένο Ελαιόλαδο Μίας Σοδειάς MOLON LAVE, δηλώνει τον ασυμβίβαστο χαρακτήρα της μάρκας μας.

Περιγράφοντας το όραμα της η εταιρεία λέει: «Να αξιώνουμε τα αγροτικά προϊόντα της Ελλάδας μας, βελτιώνοντας ταυτόχρονα τις ζωές των ανθρώπων που τα παράγουν!».

Το όνομα της εταιρείας αποδίδεται με την ιστορική φράση MOLON LAVE, συνδεδεμένη με την αποφασιστικότητα, εκφράζοντας τη φιλοσοφία της, που είναι, εδώ και 10 χρόνια να αγωνίζεται καθημερινά ακόμη και στις πιο δύσκολες εποχές να φέρνει σωστή τροφή κατευθείαν στο τραπέζι της οικογένειας χωρίς καμία παραχώρηση σε ζητήματα ποιότητας, τιμής και ηθικών αξιών.

Δεσμεύεται στις αρχές της ποιότητας και του σεβασμού, προκειμένου να προσφέρει με τον καλύτερο τρόπο, λάδι υψηλής ποιότητας στο τραπέζι των ανθρώπων που την εμπιστεύονται.

Το λάδι είναι Μίας Σοδειάς. Έχει έντονο άρωμα, γεύση και πυκνότητα και διακρίνεται για την πικράδα του φρέσκου και αυθεντικού, που το ανέδειξε σε Νο1 σε πωλήσεις επώνυμου Εξαιρετικού Παρθένου Ελαιόλαδου στην Ελλάδα.

Η καμπάνια της MOLON LAVE δημιουργήθηκε από την εταιρεία attp σε παραγωγή της εταιρείας «Stefi» και σε σκηνοθεσία Κώστα Τριπύλα.

Στο βίντεο ξετυλίγεται η συγκινητική ιστορία της Σοφίας, της μικρής πρωταγωνίστριας, όπου η ίδια και η οικογένειά της έμειναν κωφάλαλοι από βόμβα που έπεσε σε εμπόλεμη ζώνη δίπλα στο σπίτι τους και βρίσκονται ως μετανάστες στη χώρα μας.

Στο βίντεο ακολουθεί μήνυμα του Διευθύνοντος Συμβούλου της εταιρείας ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ ΑΕ.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM