«Μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»: Το πρόγραμμα kids@safety της WIND καθοδηγεί τα παιδιά στο να υιοθετούν έναν ασφαλή διαδικτυακό τρόπο συμπεριφοράς

«Μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»: Το πρόγραμμα kids@safety της WIND καθοδηγεί τα παιδιά στο να υιοθετούν έναν ασφαλή διαδικτυακό τρόπο συμπεριφοράς Facebook Twitter
0

Η WIND, η πρώτη εταιρεία τηλεπικοινωνίων στην Ελλάδα που πριν δέκα χρόνια αναγνώρισε την ανάγκη να παρέχει σε γονείς, κηδεμόνες και παιδιά συστηματική ενημέρωση πάνω στις νέες τεχνολογίες, συμμετέχει στην παγκόσμια μέρα ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο με σύνθημα «Μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο».


Σε μια περίοδο όπου τα παιδιά, είναι στο σπίτι και περνάνε περισσότερες ώρες απ' ότι συνήθως online, το θέμα «μαζί για ένα καλύτερο Διαδίκτυο» είναι επίκαιρο και σε πλήρη συνάρτηση με το πρόγραμμα kids@safety της WIND, που εδώ και δέκα χρόνια στοχεύει σε ένα ασφαλές διαδικτυακό περιβάλλον για τα παιδιά μας και θέτει τις βάσεις για τους υπευθύνους ψηφιακούς πολίτες του αύριο. Οι γονείς όπως καθοδηγούν τα παιδιά στον πραγματικό κόσμο και τα συμβουλεύουν για την ασφάλεια τους, το ίδιο οφείλουν να πράξουν και για την ασφάλειά τους στον διαδικτυακό κόσμο. Σύμμαχο τους σε αυτή την προσπάθεια, έχουν τη WIND με το πρόγραμμα Kids@safety, που βοηθά γονείς και κηδεμόνες να προετοιμάσουν και να καθοδηγήσουν τα παιδιά τους ώστε να υιοθετούν έναν ασφαλή διαδικτυακό τρόπο συμπεριφοράς, αποφεύγοντας τους πιθανούς κινδύνους.

«Μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»: Το πρόγραμμα kids@safety της WIND καθοδηγεί τα παιδιά στο να υιοθετούν έναν ασφαλή διαδικτυακό τρόπο συμπεριφοράς Facebook Twitter


Με ενεργή και αποφασιστική συμμετοχή στην Εθνική Στρατηγική Κυβερνοασφάλειας, η WIND διαδραματίζει από το 2010 τον δικό της καθοριστικό ρόλο στην διαμόρφωση ενός καλύτερου και ασφαλέστερου Διαδικτύου με την ενημερωτική εκστρατεία «Kids@safety, Internet, κινητό και παιδί». Μέσα από συμβουλές για την ορθή χρήση του διαδικτύου, την ενθάρρυνση του διαλόγου μεταξύ ανηλίκων, γονέων, κηδεμόνων και εκπαιδευτικών το πρόγραμμα παράλληλα προωθεί τις θετικές πλευρές των νέων τεχνολογιών και την κριτική σκέψη.


Η σχετική ιστοσελίδα του προγράμματος της WIND (www.kidsatsafety.gr) παρέχει χρήσιμες πληροφορίες, ειδήσεις και οπτικοακουστικό υλικό με συμβουλές προς τους γονείς, τα παιδιά και τους εφήβους, έρευνες σχετικά με τη συμπεριφορά των παιδιών στο διαδίκτυο και τη χρήση του, ενώ παραπέμπει και σε ιστοσελίδες ελληνικών οργανισμών που ασχολούνται με την προστασία των παιδιών.


Σημαντικό μέρος του προγράμματος είναι και η συνεργασία με την Ελληνική Αστυνομία και την Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Η WIND από το 2011 στηρίζει έμπρακτα την δράση Cyberkid ως αποκλειστικός χορηγός της εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα CYBERKID και της ιστοσελίδας www.cyberkid.gr. Η εφαρμογή για κινητά CYBERKID δίνει τη δυνατότητα στα παιδιά μέσα από τη Γραμμή SOS - Cyber Alert να επικοινωνούν άμεσα (touchscreen call) και σε πραγματικό χρόνο σε περίπτωση κινδύνου ή απειλής με αξιωματικούς του Κέντρου Επιχειρήσεων Διαδικτυακών Απειλών της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.


Περισσότερες πληροφορίες στο https://www.wind.gr και στο www.kidsatsafety.gr.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM