Lidl Hellas

Lidl Hellas Facebook Twitter
0

Με μεγάλη επιτυχία διεξήχθη από τη Lidl Hellas ο διαγωνισμός μαγειρικής Grill Master με μεγάλο έπαθλο ένα τριήμερο ταξίδι στο Κίεβο για την παρακολούθηση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος 2012.

Πολυάριθμες πρωτότυπες και νόστιμες συνταγές έφτασαν στα γραφεία της Lidl και διεκδίκησαν ένα από τα τρία μεγάλα βραβεία του Διαγωνισμού.

Κριτική επιτροπή που απαρτιζόταν από την αρχισυντάκτρια του περιοδικού «Γαστρονόμος» Μαρία Χαψούλα, την υπεύθυνη ύλης του περιοδικού «ΒημαGourmet» Μαρία Ζαφειράτου, τη διευθύντρια σύνταξης του περιοδικού «Olive» Ιωάννα Σταμούλου και εκπρόσωπο της εταιρείας Lidl, βαθμολόγησε τις συνταγές με κριτήρια τη δεξιοτεχνία, την πρωτοτυπία, την εφευρετικότητα!

Οι τρεις συνταγές που συνολικά απέσπασαν τις μεγαλύτερες βαθμολογίες είναι οι παρακάτω:

1η Muffins κοτόπουλου με τυριά και φρέσκα αρωματικά, της κας Ευαγγελίας Μανδηλά

2η Μεσογειακή Πανδαισία, του κου Χρήστου Νικολάου

3η Σουτζουκάκια γαλοπούλας γιαουρτλού, του κου Νικόλαου Κριαρά

 

  • Ο πρώτος μεγάλος νικητής κέρδισε ένα τριήμερο ταξίδι στο Κίεβο για την παρακολούθηση του Ευρωπαϊκου Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου.
  • Ο δεύτερος και ο τρίτος νικητής κέρδισαν κουπόνια για αγορές προϊόντων αξίας 1000 και 500 Ευρώ αντίστοιχα από καταστήματα της Lidl.

Στα Lidl ζούμε φέτος την εμπειρία του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM