JukeBooks: Η πλατφόρμα που έκανε τους Έλληνες να αγκαλιάσουν το audiobook

JukeBooks: Η πλατφόρμα που έκανε τους Έλληνες να αγκαλιάσουν το audiobook Facebook Twitter
0

Η εντυπωσιακή εισροή νέων συνδρομητών άλλα και οι ολοένα και περισσότερες ώρες ακρόασης ανά συνδρομητή, δείχνουν ότι τα οφέλη που προσφέρει το JukeBooks, γίνονται γρήγορα αντιληπτά από τους νέους ακροατές.

Με μια ενεργή συνδρομή, ο ακροατής του JukeBooks εξασφαλίζει μία σειρά από μοναδικά πλεονεκτήματα:

  • τη δυνατότητα ακρόασης όλων των βιβλίων της συλλογής!
  • το δικαίωμα ακρόασης κάθε νέου τίτλου που προστίθεται στην πλατφόρμα, χωρίς επιπλέον κόστος
  • Την απεριόριστη δυνατότητα εξερεύνησης και δοκιμής νέων κατηγοριών και βιβλίων
  • Την εξατομίκευση της εφαρμογής σε δική του προσωπική βιβλιοθήκη audiobooks με δικές τους λίστες σε ράφια, σημειώνοντας αγαπημένους τίτλους και με προσωπικές αξιολογήσεις
  • Την προσαρμογή της ακρόασης όπως την επιθυμεί: με επιλογές χρόνου για το βήμα (Jump forward, jump back), διαμόρφωση της ταχύτητας αφήγησης σε κάθε βιβλίο και με χρονοδιακόπτη αυτόματης παύσης

Επιπλέον, για τους νέους συνδρομητές του JukeBooks, προσφέρεται με την εγγραφή τους δοκιμαστική περίοδος κατά την οποία έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν την πλήρη λειτουργικότητα και ακούσουν δωρεάν, οποιουσδήποτε από τους τίτλους της συλλογής για να γνωρίσουν την υπηρεσία.

JukeBooks: Η πλατφόρμα που έκανε τους Έλληνες να αγκαλιάσουν το audiobook Facebook Twitter

Όπως δηλώνει και ο Γενικός Διευθυντής του JukeBooks, Γιώργος Πούτος: «οι 300.000 ώρες ακρόασης είναι ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Όμως εξίσου σημαντικά για εμάς είναι τα πολλά και ένθερμα μηνύματα που δεχόμαστε καθημερινά τόσο για την ποιότητα της υπηρεσίας, όσο και για τις εξαιρετικές αφηγήσεις των audiobooks μας, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από τη συνολική βαθμολογία 4.6 στα 5 αστέρια που έχουν δώσει οι χρήστες στην εφαρμογή μας».

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM