ΙΑΣΩ: Διαδικτυακή Διημερίδα της «ΕΜΕΙΣ» με θέμα «Καρκίνος Μαστού και οι Σύγχρονες Προκλήσεις στην Κλινική Διαχείριση»

ΙΑΣΩ: Διαδικτυακή Διημερίδα της «ΕΜΕΙΣ» με θέμα «Καρκίνος Μαστού και οι Σύγχρονες Προκλήσεις στην Κλινική Διαχείριση» Facebook Twitter
0

Η «ΕΜΕΙΣ» (Επιστημονική Μαστολογική Εταιρεία – Ίαση – Στήριξη) διοργανώνει με την ευγενική υποστήριξη της Κλινικής ΙΑΣΩ και της Β' Κλινικής Μαστού του ΙΑΣΩ, Διαδικτυακή Διημερίδα με θέμα «Καρκίνος Μαστού και οι Σύγχρονες Προκλήσεις στην Κλινική Διαχείριση», το Σάββατο 7 Νοεμβρίου και την Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2020 και ώρα 09:00.

Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής είναι ο κ. Γρηγόριος Ξεπαπαδάκης, MD, PhD, Χειρουργός Μαστού, Ιδρυτής και Πρόεδρος της Ε.Μ.Ε.Ι.Σ., Διευθυντής Β' Κλινικής Μαστού του ΙΑΣΩ.

Στόχος της διημερίδας είναι η συνεχιζόμενη ιατρική εκπαίδευση, η ενημέρωση για τα τελευταία δεδομένα που αφορούν στον Καρκίνο του Μαστού και την Κλινική Διαχείριση, καθώς και η προαγωγή της έρευνας. Η διαρκής εκπαίδευση και ενημέρωση νέων και παλαιότερων συναδέλφων, είναι σήμερα πολυτιμότερη από ποτέ. Η συμμετοχή σε υψηλού επιπέδου επιστημονικές συναντήσεις είναι απαραίτητη, για εξασφάλιση της ποιότητας στην ιατρική πράξη, σε ένα επιστημονικό και κοινωνικοοικονομικά απαιτητικό μεταβαλλόμενο περιβάλλον.

Διακεκριμένοι επιστήμονες όλων των ειδικοτήτων θα αναπτύξουν ενδιαφέροντα και επίκαιρα θέματα.

Το διαδικτυακό σεμινάριο απευθύνεται σε χειρουργούς μαστού, γυναικολόγους, ακτινολόγους, ογκολόγους, ειδικούς υπερήχων και κλινικούς ιατρούς με βασικές και προηγμένες γνώσεις στις νόσους του μαστού.

Η διημερίδα θα πραγματοποιηθεί μέσω live streaming και είναι απαραίτητη η προεγγραφή για όλους τους ενδιαφερόμενους.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM