Η Swatch επιστρέφει με ενθουσιασμό ως βασικός εταίρος στην 59η Διεθνή Έκθεση Τέχνης– La Biennale di Venezia

Swatch @ La biennale di Venezia Facebook Twitter
0

Για 6η συνεχόμενη φορά, η Swatch επιστρέφει με ενθουσιασμό ως βασικός εταίρος στην 59η Διεθνή Έκθεση Τέχνης– La Biennale di Veneziaπου εμπνέεται από τον τίτλο The Milk of Dreams. 

Ως παθιασμένος και πιστός υποστηρικτής της σύγχρονης τέχνης, η Swatch θα παρουσιάσει έργα τέχνης και στα δύο σημεία προβολής αυτής της δημοφιλούς εκδήλωσης. Στο Arsenales Sale dArmi, το Swatch Faces θα φιλοξενήσει έργα πέντε καλλιτεχνών που φιλοξενούνταν στο Swatch ArtPeace Hotel, συμπεριλαμβανομένου του Βραζιλιανο-Ελβετού Marcelot. Στο Giardini, θα εκτίθεται το έργο THE DESCRIPTION OF THEWORLD από τον Ταϊλανδό καλλιτέχνη NavinRawanchaikul.

Τα δύο special ρολόγια που κυκλοφόρησαν για τη Biennale, Black Milk by Swatch και White Dreamby Swatch είναι διαθέσιμα κατά παραγγελία αποκλειστικά online στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα https://www.swatch.com/el-gr/biennale-arte.html

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM