Η Swatch επιστρέφει με ενθουσιασμό ως βασικός εταίρος στην 59η Διεθνή Έκθεση Τέχνης– La Biennale di Venezia

Swatch @ La biennale di Venezia Facebook Twitter
0

Για 6η συνεχόμενη φορά, η Swatch επιστρέφει με ενθουσιασμό ως βασικός εταίρος στην 59η Διεθνή Έκθεση Τέχνης– La Biennale di Veneziaπου εμπνέεται από τον τίτλο The Milk of Dreams. 

Ως παθιασμένος και πιστός υποστηρικτής της σύγχρονης τέχνης, η Swatch θα παρουσιάσει έργα τέχνης και στα δύο σημεία προβολής αυτής της δημοφιλούς εκδήλωσης. Στο Arsenales Sale dArmi, το Swatch Faces θα φιλοξενήσει έργα πέντε καλλιτεχνών που φιλοξενούνταν στο Swatch ArtPeace Hotel, συμπεριλαμβανομένου του Βραζιλιανο-Ελβετού Marcelot. Στο Giardini, θα εκτίθεται το έργο THE DESCRIPTION OF THEWORLD από τον Ταϊλανδό καλλιτέχνη NavinRawanchaikul.

Τα δύο special ρολόγια που κυκλοφόρησαν για τη Biennale, Black Milk by Swatch και White Dreamby Swatch είναι διαθέσιμα κατά παραγγελία αποκλειστικά online στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα https://www.swatch.com/el-gr/biennale-arte.html

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το χωράφι μέχρι το πιάτο: Το πρώτο οικοσύστημα mentoring & εκπαίδευσης για επαγγελματίες τροφίμου

Market news / Από το χωράφι μέχρι το πιάτο: Το πρώτο οικοσύστημα mentoring & εκπαίδευσης για επαγγελματίες τροφίμου

Απευθύνεται σε αγρότες, παραγωγούς τροφίμων, επιχειρηματίες και επαγγελματίες της εστίασης, chefs και ειδικούς με κοινό όραμα το μέλλον της διατροφής στην Ελλάδα.
THE LIFO TEAM
Η Huawei παρουσιάζει τη σειρά HUAWEI WATCH GT 6: Το πιο προηγμένο outdoor smartwatch στην ιστορία της

Market news / Η Huawei παρουσιάζει τη σειρά HUAWEI WATCH GT 6: Το πιο προηγμένο outdoor smartwatch στην ιστορία της

Στις 19 Σεπτεμβρίου στο Παρίσι, η Huawei θα παρουσιάσει τη νέα της σειρά smartwatches για υπαίθριες δραστηριότητες, μαζί με μια σειρά καινοτόμων προϊόντων στο πλαίσιο του Global Innovative Launch.
THE LIFO TEAM
Παπαστράτος: Νέα πρωτοβουλία για την αποτροπή της πρόσβασης των ανηλίκων σε προϊόντα νικοτίνης

Market news / Παπαστράτος: Νέα πρωτοβουλία για την αποτροπή της πρόσβασης των ανηλίκων σε προϊόντα νικοτίνης

Μια ολοκληρωμένη στρατηγική ευαισθητοποίησης και ψηφιακής καινοτομίας σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας και το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης & Τεχνητής Νοημοσύνης.
THE LIFO TEAM