ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η SOUL Creative Agency ολοκλήρωσε τον σχεδιασμό του CSR Report 2024 της Pharmathen, παρουσιάζοντας μια νέα, καθαρή και σύγχρονη προσέγγιση στην εταιρική αναφορά βιωσιμότητας.
Το έργο περιλαμβάνει τον πλήρη editorial σχεδιασμό, την ανάπτυξη ενός σύγχρονου οπτικού συστήματος, καθώς και τη δημιουργία ενός δομημένου και ευανάγνωστου layout, το οποίο αναδεικνύει τις στρατηγικές δράσεις, τις επιδόσεις και τις δεσμεύσεις της Pharmathen με σαφήνεια και αξιοπιστία.
Μια σύγχρονη οπτική γλώσσα
H SOUL ανέπτυξε μια visual προσέγγιση που ισορροπεί ανάμεσα στην καθαρή τυπογραφία, τους ήπιους χρωματικούς τόνους και μια bold επιλογή μεταλλικού ασημί, σύμβολο διαφάνειας και αξιοπιστίας.
Σε συνδυασμό με minimal γραφικά στοιχεία, το αποτέλεσμα δημιουργεί ένα περιβάλλον ανάγνωσης που ενισχύει την κατανόηση, αναδεικνύει το περιεχόμενο και μειώνει τον οπτικό «θόρυβο».
Εστίαση στην αναγνωσιμότητα και τη διαφάνεια
Η δομή του report σχεδιάστηκε ώστε να καθοδηγεί τον αναγνώστη με φυσικό και ευδιάκριτο ρυθμό, να παρουσιάζει πολύπλοκα δεδομένα με απόλυτη καθαρότητα και να λειτουργεί απρόσκοπτα τόσο σε ψηφιακή όσο και σε έντυπη μορφή.
«Στόχος μας ήταν να αποδώσουμε την ουσία της εταιρικής υπευθυνότητας μέσα από έναν σχεδιασμό που μεταφέρει καθαρότητα, συνέπεια και ανθρώπινη διάσταση, χωρίς να επαναλαμβάνει κλισέ αισθητικές. Ένα CSR Report δεν είναι απλώς ένα υποχρεωτικό έγγραφο, είναι η φωνή και η στάση μιας εταιρείας απέναντι στην κοινωνία», αναφέρει ο Παύλος Τσιάπος, CEO & Creative Director της SOUL.
Ολόκληρο το project είναι διαθέσιμο στο: https://souldesign.gr/projects/csr-report-design-pharmathen2024