Η νέα τηλεοπτική καμπάνια της ΦΙΞ Ελλάς, είναι γεμάτη πείσμα και τρέλα

Η νέα τηλεοπτική καμπάνια της ΦΙΞ Ελλάς, είναι γεμάτη πείσμα και τρέλα Facebook Twitter
0

Η αγαπημένη μπύρα ΦΙΞ που μας συντροφεύει για πάνω από 150 χρόνια στα οικογενειακά τραπέζια, τις γιορτές, στις γειτονιές, σε όλες εκείνες τις παρεΐστικες στιγμές που μας γεμίζουν χαρά, είναι στον αέρα με τη νέα της τηλεοπτική καμπάνια, που αναδεικνύει αυτήν ακριβώς τη σύνδεσή της με τη χώρα μας και τον τρόπο ζωής μας.

Μέσα από απλές και καθημερινές ιστορίες, και υπό τους αλησμόνητους στίχους του Νίκου Πορτοκάλογλου, «από πείσμα και τρέλα θα ζω σε τούτη τη χώρα, γιατί ανήκω εδώ», η ΦΙΞ Ελλάς παρουσιάζει τα όνειρα, τις αγωνίες, τη θέληση, την εσωτερική δύναμη και το πάθος όλων όσων αποφασίζουν να κυνηγήσουν το όραμά τους, με πείσμα και…τρέλα.

Ιστορίες που μας παρασύρουν με κάτι ακαταμάχητο: τη μεταδοτική τους αισιοδοξία, που μας παρασύρει και μας οδηγεί τελικά σε μοναδικές εμπειρίες!

Η νέα καμπάνια αναδεικνύει μία άλλη πλευρά της Ελλάδας. Αυτής που δουλεύει σιωπηλά, ξεπερνάει τον εαυτό της αλλά δεν «φωνάζει», της ήρεμης δύναμης που από πείσμα και τρέλα θα δίνει πάντα το κάτι παραπάνω. Και οι λόγοι δεν χρειάζεται να είναι μεγάλοι και φαντασμαγορικοί. Είναι η απλή αλλά τόσο βαθιά διαπίστωση, ότι ανήκουμε εδώ. Κι αν δεν είναι δική μας δουλειά να πάνε όλα καλά, τότε ποιανού είναι;

Η νέα τηλεοπτική καμπάνια της ΦΙΞ Ελλάς, είναι γεμάτη πείσμα και τρέλα Facebook Twitter

Παράλληλα, μέσω της νέας τηλεοπτικής καμπάνιας παρουσιάζονται οι νέες, ανανεωμένες συσκευασίες ΦΙΞ Ελλάς, όπου υιοθετείται η γραφή των λογοτύπων στα ελληνικά, αντικαθιστώντας τους λατινικούς χαρακτήρες που χρησιμοποιούνταν μέχρι πρότινος.

Την παραγωγή της ταινίας επιμελήθηκε η picky productions και ο σκηνοθέτης Ευθύμης Σανίδης, βασισμένοι σε δημιουργικό concept της BBDO Athens.

Παρακολουθείστε εδώ τη νέα τηλεοπτική καμπάνια της ΦΙΞ Ελλάς.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM
Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Market news / Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Η μάρκα Αλλατίνη ανανεώνει τα αγαπημένα Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ! & τραγανά και ενισχύει την απολαυστική σειρά λανσάροντας τα ΓΕΜΑΤΑ ΜΑΧ σε δύο δυνατούς γευστικούς συνδυασμούς.
THE LIFO TEAM