Η MISKO μας «ενώνει» μέσα από τη νέα της τηλεοπτική καμπάνια και τις ανανεωμένες της συσκευασίες

Η MISKO μας «ενώνει» μέσα από τη νέα της τηλεοπτική καμπάνια και τις ανανεωμένες της συσκευασίες! Facebook Twitter
0

Όποτε ακούμε τη λέξη ζυμαρικά δεν είναι τυχαίο ότι στο μυαλό μας έρχεται η λέξη MISKO. Παραδοσιακά οικογενειακά τραπέζια, new age συνταγές για  να εντυπωσιάσουμε για τους φίλους μας, εκείνο το ισορροπημένο lunch που θα επιλέξουμε να πάρουμε μαζί μας στη δουλειά, έχουν όλα έναν κοινό παρανομαστή. Την απαράμιλλη γεύση και ποιότητα των ζυμαρικών MISKO. Γιατί για περισσότερα από 90 χρόνια, η MISKO είναι η γεύση που μας ενώνει.

Βασισμένη σε αυτή την παραδοχή, η MISKO κυκλοφόρησε μέσα στον Φεβρουάριο τη νέα της τηλεοπτική καμπάνια, «Η Γεύση που μας Ενώνει», μέσα από την οποία ενώνονται όλα τα πολύχρωμα food tribes. Mέσα από τη διαφημιστική ταινία αποδεικνύεται ότι όσο διαφορετικοί κι αν είμαστε στις διατροφικές μας προτιμήσεις, τελικά όλοι αναζητούμε τη γεύση και την ευχαρίστηση στο φαγητό, που η MISKO γνωρίζει καλύτερα από τον καθένα πώς να την προσφέρει.

Παράλληλα με τη νέα επικοινωνία, η MISKO λάνσαρε και τις εντυπωσιακές ανανεωμένες της συσκευασίες με μοντέρνα και παράλληλα vintage αισθητική. Η ματ επίστρωση και οι χρυσές λεπτομέρειες σε όλες τις προϊοντικές σειρές ήρθαν για να τονίσουν την εξαιρετική ποιότητα των ζυμαρικών, κάτι που επιβεβαιώνει και η ένδειξη «Από 100% Ελληνικό Σιτάρι», αναδεικνύοντας ταυτόχρονα την έμπρακτη στήριξη της MISKO στην εγχώρια αγροτική οικονομία.

Μέσα από τη νέα της επικοινωνία και τις ανανεωμένες της συσκευασίες, η MISKO, φώτισε με τον πιο άμεσο τρόπο το DNA της. Ένα DNA που σέβεται και διατηρεί ζωντανή την μακρά παράδοσή της στον κλάδο και που ταυτόχρονα κοιτάζει με αισιοδοξία το μέλλον χωρίς να σταματά να ανανεώνεται, να καινοτομεί και να ανταποκρίνεται στο σήμερα.

Απολαύστε την «Γεύση που μας ενώνει» μέσα από τη νέα τηλεοπτική καμπάνια της MISKO σε αυτό το link.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM
Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Market news / Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Η μάρκα Αλλατίνη ανανεώνει τα αγαπημένα Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ! & τραγανά και ενισχύει την απολαυστική σειρά λανσάροντας τα ΓΕΜΑΤΑ ΜΑΧ σε δύο δυνατούς γευστικούς συνδυασμούς.
THE LIFO TEAM