Η Miele ως Επίσημος Χορηγός της αθλητικής διοργάνωσης Navarino Challenge

Η Miele είχε τη χαρά και την τιμή να είναι αναπόσπαστο κομμάτι της κορυφαίας αθλητικής διοργάνωσης του Navarino Challenge ως Επίσημος Χορηγός Facebook Twitter
0

Τα τελευταία 10 χρόνια το Navarino Challenge αποτελεί έναν θεσμό που μας ενώνει για την υγεία, την ευεξία και προωθεί το ευ αγωνίζεσθαι. Μέσα από περισσότερες από 40 δράσεις, 16 Ολυμπιακά αθλήματα και 15 Ολυμπιονίκες, φροντίσαμε η κεντρική ιδέα «Ο Αθλητισμός Ενώνει» να γίνει πραγματικότητα.

Η Miele γνωρίζει πως για την τέλεια επίδοση, απαιτούνται πολλές δοκιμές. Κι οι άνθρωποί της είναι ιδιαίτερα περήφανοι για όλους εκείνους που δοκίμασαν τα όριά τους μέσα από το Navarino Challenge και έφτασαν τη δική τους ιδανική επίδοση.

Η Miele είχε τη χαρά και την τιμή να είναι αναπόσπαστο κομμάτι της κορυφαίας αθλητικής διοργάνωσης του Navarino Challenge ως Επίσημος Χορηγός Facebook Twitter

Οι συσκευές Miele αναβάθμισαν την εμπειρία των συμμετεχόντων στο event που έζησαν την εμπειρία της ποιότητας που είναι μπροστά από την εποχή της, και είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τα προηγμένα τεχνολογικά προϊόντα και τις υπηρεσίες μας. Ταυτόχρονα, μέσα από όλες τις δράσεις προωθήσαμε, και θα συνεχίσουμε να προωθούμε, έναν αρμονικό τρόπο ζωής που βασίζεται στη βιωσιμότητα, στην άσκηση και στην ισορροπημένη διατροφή.

Η Miele είχε τη χαρά και την τιμή να είναι αναπόσπαστο κομμάτι της κορυφαίας αθλητικής διοργάνωσης του Navarino Challenge ως Επίσημος Χορηγός Facebook Twitter

Δεν θα μπορούσε όμως να λείπει και από τις δράσεις του challenge. Η Miele είχε την τιμή να είναι χορηγός στη διοργάνωση, δίνοντας την ευκαιρία σε μικρούς και μεγάλους να έρθουν κοντά στο Ολυμπιακό άθλημα του τένις, στις σύγχρονες εγκαταστάσεις του Mouratoglou Tennis Center – Costa Navarino. Εκεί, είχε τη χαρά να συνεργαστεί και με τον Γιώργο Λαζαρίδη, πρωταθλητή Ελλάδος στο τένις με αμαξίδιο και μέλος της Εθνικής ομάδας, για έναν ξεχωριστό αγώνα επίδειξης τένις.

Η Miele είχε τη χαρά και την τιμή να είναι αναπόσπαστο κομμάτι της κορυφαίας αθλητικής διοργάνωσης του Navarino Challenge ως Επίσημος Χορηγός Facebook Twitter

 Miele ήταν χορηγός και στον Ημιμαραθώνιο, όπου αθλητές όλων των ηλικιών διέσχισαν την πανέμορφη παραλία της Βοϊδοκοιλιάς. Υπήρχαν πολλά στοιχεία που έκαναν αυτόν τον αγώνα μία αξέχαστη εμπειρία για όλους και έναν από τους καλύτερους Ημιμαραθωνίους: η ομορφιά της διαδρομής, οι αθλητές ΑΜΕΑ που είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν και να μας εμπνεύσουν με το πείσμα και τη δυναμικότητά τους, ενώ τιμήσαμε τη βιωσιμότητα, καθώς οι δρομείς κέρδισαν μετάλλιο από φύκι.

Η απονομή σήμανε το τέλος μίας αξέχαστης εμπειρίας, αλλά αποτελούσε μία ακόμα ευκαιρία για την Miele για να δημιουργήσει αναμνήσεις, συγκινήσεις και να μας φέρει σε επαφή με αστέρια του αθλητισμού. Τον διεθνή ποδοσφαιριστή της Liverpool FC, Κώστα Τσιμίκα και τον CEO της Prosport, κ. Πασχάλη Τουντούρη, που εκπροσώπησε τον αθλητή, βράβευσε ο Managing Director της Miele Hellas, κ. Θάνος Κυριαζής. Μέσα σε αυτή την ξεχωριστή βραδιά, 10 τυχεροί που διέθεταν κατοικίδια επίσης κέρδισαν τη μοναδική ηλεκτρική σκούπα Triflex Cat & Dog της Miele.

Η Miele είχε τη χαρά και την τιμή να είναι αναπόσπαστο κομμάτι της κορυφαίας αθλητικής διοργάνωσης του Navarino Challenge ως Επίσημος Χορηγός Facebook Twitter

Επιπλέον, υποστηρίζοντας την ιδέα «Ο Αθλητισμός Ενώνει» δόθηκαν σε φιλανθρωπικά ιδρύματα, που το έχουν ανάγκη, Μiele συσκευές. Μια συλλογική προσπάθεια στα πλαίσια της στήριξης του προγράμματος «Sharing is Caring» από τη Miele.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM