Η Mastercard χορηγός του 61ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Η Mastercard χορηγός του 61ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
0

H Mastercard, υπερήφανος χορηγός της κινηματογραφικής μαγείας, ενώνει για 2η συνεχόμενη χρονιά τις δυνάμεις της με το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, τον μεγαλύτερο κινηματογραφικό θεσμό της χώρας. Η εταιρεία, ενισχύει το Φεστιβάλ παρέχοντας τεχνογνωσία και διευκολύνοντας το κοινό στην γρήγορη, εύκολη και ασφαλή αγορά των εισιτηρίων του, η οποία θα πραγματοποιείται αποκλειστικά μέσω διαδικτύου για πρώτη φορά στην ιστορία του θεσμού.


Στα πρότυπα των μεγαλύτερων κινηματογραφικών Φεστιβάλ του εξωτερικού, όλες οι συναλλαγές για τις προβολές της διοργάνωσης, θα πραγματοποιούνται ψηφιακά μέσα από την ιστοσελίδα www.filmfestival.gr, ή εναλλακτικά από την ειδικά διαμορφωμένη εφαρμογή, διαθέσιμη για συσκευές Android και iOS. Οι κάτοχοι καρτών Mastercard®, με κάθε αγορά εισιτηρίου, θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν αυτόματα σε διαγωνισμό, διεκδικώντας 100 μονές προσκλήσεις για επερχόμενες online προβολές του Φεστιβάλ.


Το 61ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά από τις 5 έως τις 15 Νοεμβρίου, προσφέροντας στους θεατές περισσότερες από 170 ταινίες από όλο τον κόσμο. Η online διεξαγωγή της διοργάνωσης, η οποία έχει πλέον αναδειχθεί ως μια από τις πιο αναγνωρισμένες κινηματογραφικές πλατφόρμες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, αναμένεται να αυξήσει κατά 40% τις θεάσεις, με στόχο να αποτελέσει για μια ακόμη χρονιά, μια μεγάλη γιορτή του παγκόσμιου ανεξάρτητου σινεμά.

Η Mastercard χορηγός του 61ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης Facebook Twitter


Η Ιωάννα Μίγγου, Marketing and Communications Director της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο & Μάλτα δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που έχουμε τη δυνατότητα να συνεργαζόμαστε για 2η συνεχή χρονιά με το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, μια από τις σημαντικότερες πολιτιστικές διοργανώσεις της χώρας. Φέτος, αντιλαμβανόμενοι τις ιδιαιτερότητες των συνθηκών της εποχής, αποφασίσαμε μαζί με την διοργάνωση να κάνουμε ένα ακόμα μεγαλύτερο βήμα για την διευκόλυνση των θεατών του Φεστιβάλ, προσφέροντας τη δυνατότητα στο κοινό να προμηθευτεί τα εισιτήρια του αποκλειστικά μέσω διαδικτύου. Στη Mastercard, αναζητάμε συνεχώς νέους τρόπους προσφοράς ανεκτίμητων εμπειριών και για τον λόγο αυτό, χαιρόμαστε που έχουμε τη δυνατότητα μέσα από πολύτιμες συνεργασίες, να προσφέρουμε συνεχώς περισσότερα στους κατόχους καρτών μας, ενισχύοντας την ευκολία, την ταχύτητα και την ασφάλεια της εξυπηρέτησης τους».

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM