Η KBOO φλερτάρει με την Άνοιξη.

Η KBOO φλερτάρει με την Άνοιξη. Facebook Twitter
0

 

 

Στο πλαίσιο των εκθέσεων του Πωλητηρίου του Μουσείου Μπενάκη “Η βιτρίνα της Κριεζώτου. Ένας καλλιτέχνης προτείνει”, η KBOO φλερτάρει με την Άνοιξη.

 

Το πανάρχαιο έθιμο του Μαγιάτικου στεφανιού που συνδέεται με την υγεία και την καλοτυχία, γίνεται σύγχρονο. Στεφάνια απο plexiglass με πολύχρωμα λουλούδια εμπνευσμένα απο έργα του Ν.Χ. Γκίκα, στρογγυλά προβατάκια και πουλάκια με χιλιόχρωμες ουρές ευτυχούν μέσα στη βιτρίνα της Κριεζώτου.

 

Διάρκεια Έκθεσης 24/4/2018 έως 21/5/2018.

Πωλητήριο της Πινακοθήκης του Ν.Χ. Γκίκα, Κριεζώτου 3, Αθήνα.

 

Η KBOO φλερτάρει με την Άνοιξη. Facebook Twitter

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM