Η καμπάνια της Kevin+Marshall έχει στόχο την ευαισθητοποίηση για τα δικαιώματα του παιδιού

Η KEVIN+MARSHALL ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ Facebook Twitter
0

Η Kevin+Marshall, ως σύγχρονη εταιρεία επικοινωνίας, πιστεύει στην κοινωνική συμβολή των επιχειρήσεων και συμμετέχει ενεργά προς αυτή την κατεύθυνση. Σ’ αυτό το πλαίσιο και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για τα δικαιώματα του παιδιού, σχεδίασε και υλοποίησε μια καμπάνια που έχει σαν στόχο το awareness και την ευαισθητοποίηση του κοινού για ένα θέμα που μοιάζει πιο επίκαιρο από ποτέ. Η κοινωνική λειτουργός Σοφία Κωνσταντέλια, συνεισφέρει στην καμπάνια της Kevin+Marshall με την πολυετή εμπειρία της.

Η KEVIN+MARSHALL ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ Facebook Twitter
Η KEVIN+MARSHALL ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ Facebook Twitter

Contact Kevin+Marshall

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Mastercard: Η «Οικονομία των εμπειριών» αναμένεται να επικρατήσει στην Ευρώπη

Market news / Mastercard: Η «Οικονομία των εμπειριών» αναμένεται να επικρατήσει στην Ευρώπη

Σύμφωνα με νέα έρευνα της Mastercard, εννέα στους δέκα ταξιδιώτες θα ξοδέψουν τα ίδια ή περισσότερα χρήματα για εμπειρίες την τρέχουσα χρονιά σε σύγκριση με το 2023, δίνοντας προτεραιότητα σε στιγμές ανεκτίμητης αξίας.
THE LIFO TEAM
ΤΕΧΑΝ & ΦΟΔΣΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ: Ανακηρύχθηκαν οι νικητές του Μεγάλου Εκπαιδευτικού Διαγωνισμού Ανακύκλωσης σε 13 Δήμους της Περιφέρειας Πελοποννήσου

Market news / ΤΕΧΑΝ & ΦΟΔΣΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ: Οι νικητές του Μεγάλου Εκπαιδευτικού Διαγωνισμού Ανακύκλωσης

Μαθητές από 200 σχολικά τμήματα των 13 Δήμων της Περιφέρειας Πελοποννήσου συμμετείχαν ενεργά στον διαγωνισμό της ΤΕΧΑΝ δείχνοντας τον δρόμο για ένα πιο βιώσιμο μέλλον.
THE LIFO TEAM