Η καμπάνια της Kevin+Marshall έχει στόχο την ευαισθητοποίηση για τα δικαιώματα του παιδιού

Η KEVIN+MARSHALL ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ Facebook Twitter
0

Η Kevin+Marshall, ως σύγχρονη εταιρεία επικοινωνίας, πιστεύει στην κοινωνική συμβολή των επιχειρήσεων και συμμετέχει ενεργά προς αυτή την κατεύθυνση. Σ’ αυτό το πλαίσιο και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για τα δικαιώματα του παιδιού, σχεδίασε και υλοποίησε μια καμπάνια που έχει σαν στόχο το awareness και την ευαισθητοποίηση του κοινού για ένα θέμα που μοιάζει πιο επίκαιρο από ποτέ. Η κοινωνική λειτουργός Σοφία Κωνσταντέλια, συνεισφέρει στην καμπάνια της Kevin+Marshall με την πολυετή εμπειρία της.

Η KEVIN+MARSHALL ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ Facebook Twitter
Η KEVIN+MARSHALL ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ Facebook Twitter

Contact Kevin+Marshall

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM