Η καμπάνια της Kevin+Marshall έχει στόχο την ευαισθητοποίηση για τα δικαιώματα του παιδιού

Η KEVIN+MARSHALL ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ Facebook Twitter
0

Η Kevin+Marshall, ως σύγχρονη εταιρεία επικοινωνίας, πιστεύει στην κοινωνική συμβολή των επιχειρήσεων και συμμετέχει ενεργά προς αυτή την κατεύθυνση. Σ’ αυτό το πλαίσιο και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για τα δικαιώματα του παιδιού, σχεδίασε και υλοποίησε μια καμπάνια που έχει σαν στόχο το awareness και την ευαισθητοποίηση του κοινού για ένα θέμα που μοιάζει πιο επίκαιρο από ποτέ. Η κοινωνική λειτουργός Σοφία Κωνσταντέλια, συνεισφέρει στην καμπάνια της Kevin+Marshall με την πολυετή εμπειρία της.

Η KEVIN+MARSHALL ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ Facebook Twitter
Η KEVIN+MARSHALL ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ Facebook Twitter

Contact Kevin+Marshall

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Huawei παρουσιάζει τη σειρά HUAWEI WATCH GT 6: Το πιο προηγμένο outdoor smartwatch στην ιστορία της

Market news / Η Huawei παρουσιάζει τη σειρά HUAWEI WATCH GT 6: Το πιο προηγμένο outdoor smartwatch στην ιστορία της

Στις 19 Σεπτεμβρίου στο Παρίσι, η Huawei θα παρουσιάσει τη νέα της σειρά smartwatches για υπαίθριες δραστηριότητες, μαζί με μια σειρά καινοτόμων προϊόντων στο πλαίσιο του Global Innovative Launch.
THE LIFO TEAM
Παπαστράτος: Νέα πρωτοβουλία για την αποτροπή της πρόσβασης των ανηλίκων σε προϊόντα νικοτίνης

Market news / Παπαστράτος: Νέα πρωτοβουλία για την αποτροπή της πρόσβασης των ανηλίκων σε προϊόντα νικοτίνης

Μια ολοκληρωμένη στρατηγική ευαισθητοποίησης και ψηφιακής καινοτομίας σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας και το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης & Τεχνητής Νοημοσύνης.
THE LIFO TEAM