Η Geisha συμμετέχει στην OPAP Marathon Expo 2024

Η Geisha στην OPAP Marathon Expo 2024 Facebook Twitter
0

H Geisha, ένα από τα στρατηγικά brands του consumer division του Ομίλου Κώστας Παπαέλληνας Α.Ε.Β.Ε., προσφέρει υψηλής ποιότητας εδέσματα ψαρικών (τόνος, σκουμπρί, σαρδέλες) που ξεχωρίζουν για την ποιότητα και τη γεύση τους. Φέτος, για 3η συνεχόμενη χρονιά, συμμετέχει δυναμικά στην OPAP Marathon Expo 2024. Η μεγάλη αθλητική έκθεση που συνοδεύει τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας θα πραγματοποιηθεί από τις 6 έως τις 9 Νοεμβρίου στο Κλειστό Γήπεδο Tae Kwon Do στο Φάληρο, και η Geisha θα έχει την τιμή να φιλοξενήσει τους επισκέπτες στο περίπτερό 115 και να θυμηθούν τις πιο έντονες στιγμές των συμμετεχόντων.

Η Geisha στην OPAP Marathon Expo 2024 Facebook Twitter

Η φετινή καμπάνια της Geisha «Θυμήσου εκείνη τη στιγμή…» έχει στόχο να αναδείξει τις πιο συγκινητικές, γεμάτες αδρεναλίνη και υπερηφάνεια στιγμές που έχουμε ζήσει, είτε ως αθλητές είτε ως θεατές. Όλοι έχουμε τέτοιες στιγμές που μας εμπνέουν, μας κάνουν να νιώθουμε δυνατοί και μένουν χαραγμένες στη μνήμη μας.

Επισκεφθείτε το περίπτερο της Geisha και μοιραστείτε τις δικές σας μοναδικές ιστορίες σας για να ζήσετε ξανά την ένταση εκείνης της στιγμής και να δοκιμάσετε γευστικά snacks με τόνο Geisha σε λάδι ή νερό.

Website: www.geisha.gr

Instagram: geisha_tuna

Facebook:
Τόνος Geisha

Tik Tok: geisha_tuna
 

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM