Η Coffee Berry «συμμετέχει» στη μεγαλύτερη γιορτή του αθλητισμού με limited edition ποτήρια

Τίτλος: Η Coffee Berry «συμμετέχει» στη μεγαλύτερη γιορτή του αθλητισμού με limited edition ποτήρια που τιμούν το Ολυμπιακό ιδεώδες Facebook Twitter
0

Η διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων αποτελεί ένα παγκόσμιο γεγονός που συγκεντρώνει εκατομμύρια θεατές από όλες τις χώρες και τους πολιτισμούς. Ο καφές αποτελεί ένα παγκόσμιο ρόφημα απόλαυσης, ενώνοντας ανθρώπους και πολιτισμούς από κάθε γωνιά του πλανήτη. Και τα δύο αντανακλούν διαφορετικές κουλτούρες και παραδόσεις.

Έτσι, το εμβληματικό σύμβολο των Αγώνων αποτέλεσε έμπνευση για την Coffee Berry που σχεδίασε μια σειρά limited edition ποτηριών. Πέντε διαφορετικά ποτήρια, ένα για κάθε Ολυμπιακό κύκλο που όλα μαζί αποτυπώνουν μια μοναδική Ολυμπιακή σημαία, το εμβληματικό σύμβολο των Ολυμπιακών Αγώνων, περιμένουν το κοινό στα καταστήματα Coffee Berry για απολαύσει τον αγαπημένο του καφέ.

Μέχρι τις 11η Σεπτεμβρίου, που ολοκληρώνονται και οι Παρά-ολυμπιακοί Αγώνες, ο καφές θα σερβίρεται στα περιορισμένης έκδοσης ποτήρια της Coffee Berry.

Παράλληλα, σκανάροντας απλώς το QR Code που υπάρχει επάνω στα ποτήρια, 50 τυχεροί θα κερδίσουν από ένα αυθεντικό t-shirt των Αγώνων κατευθείαν από το Παρίσι.

Συγχρόνως,  καθ’  όλη  τη  διάρκεια  των  αγώνων, fun facts περιμένουν το κοινό στα accounts Coffee Berry σε Instagram και Facebook για να γιορτάσουν τη μεγαλύτερη γιορτή του αθλητισμού.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM