«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Φέτος τα Χριστούγεννα, η Coca-Cola συνεργάζεται, για 2η συνεχή χρονιά, με τη Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση, «Μπορούμε» και  στέκεται εμπράκτως δίπλα σε όσους έχουν ανάγκη. Με κεντρικό μήνυμα “Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες” και με γνώμονα τις αξίες της προσφοράς και της αλληλεγγύης, υλοποιεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα κοινωνικής στήριξης στο πλαίσιο της συνολικής της καμπάνιας για τα Χριστούγεννα, που αναπτύσσεται σε δύο άξονες.

Ο πρώτος άξονας του προγράμματος, αφορά τη στήριξη του «Μπορούμε» στο έργο του για τη διάσωση και προσφορά περισσότερων από 2,6 εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων σε 300 κοινωφελείς οργανισμούς, σε όλη την Ελλάδα.

Ο δεύτερος άξονας περιλαμβάνει τη δράση «Ένα Ζεστό Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους». Η δράση αυτή πραγματοποιείται και πάλι σε συνεργασία με το «Μπορούμε» και θα ξεκινήσει κατά τη διάρκεια των γιορτών. Μέσα από αυτή την πρωτοβουλία, η Coca-Cola θα στηρίξει εκατοντάδες ωφελούμενους σε κοινωνικές δομές του Δήμου Αθηναίων, Θεσσαλονίκης, Ιωαννιτών και Καλαβρύτων. Αναγνωρίζοντας την αξία της ανθρώπινης σύνδεσης και επαφής μέσω του φαγητού, σκοπός της δράσης, είναι, κάθε Κυριακή, και για διάστημα έως δύο μηνών, να προσφέρει στους άμεσα  ωφελούμενους τη δυνατότητα να απολαύσουν ένα ζεστό, ολοκληρωμένο γεύμα υψηλής διατροφικής αξίας, φτιαγμένο με φροντίδα και μεράκι αποκλειστικά για εκείνους.

Το κοινό θα έχει τη δυνατότητα να συμμετέχει σε αυτή την πρωτοβουλία, καθώς από σήμερα, 21 Νοεμβρίου, έως και τις 24 Δεκεμβρίου, όσοι επισκεφθούν την απόλυτη χριστουγεννιάτικη εμπειρία που έχει δημιουργήσει η Coca-Cola θα έχουν την ευκαιρία να γράψουν τη δική τους χριστουγεννιάτικη ευχή για τους συνανθρώπους μας που θα ωφεληθούν από το πρόγραμμα και να τη δουν να αποτυπώνεται επάνω στις μερίδες τροφίμων που θα προσφερθούν.

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα Facebook Twitter

Η Μαρία Τζελέπη, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων, Επικοινωνίας & Βιώσιμης Ανάπτυξης Coca-Cola, Ελλάδα, Κύπρος, Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Πέρυσι, ενώσαμε τις δυνάμεις μας με το «Μπορούμε», δημιουργώντας ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα κοινωνικής στήριξης. Μέσα από αυτό, προσφέραμε πάνω από 2,5 εκατομμύρια μερίδες τροφίμων σε κοινωφελείς οργανισμούς σε όλη την Ελλάδα και δημιουργήσαμε τη δράση «Ένα Ζεστό Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους». Φέτος, συνεχίζουμε για δεύτερη συνεχή χρονιά με όραμα και στόχο  να στηρίξουμε ακόμα περισσότερους συνανθρώπους μας, σε όλη τη χώρα, αναδεικνύοντας τη δύναμη της προσφοράς και της αλληλεγγύης. Αυτές είναι και οι αξίες που για μας εκφράζουν τη μαγεία των Χριστουγέννων και συντελούν στην ανθρώπινη σύνδεση και επαφή».

Ο Αλέξανδρος Θεοδωρίδης, Ιδρυτικό Μέλος της  Μη Κερδοσκοπικής Οργάνωσης «Μπορούμε», σημείωσε: «Μας τιμά ιδιαίτερα η ευκαιρία που μας δίνει η Coca-Cola, για 2η συνεχή χρονιά, να σώσουμε πάνω από 2 εκατομμύρια μερίδες τροφίμων και να τις προσφέρουμε σε εκατοντάδες κοινωφελείς φορείς σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Μέσω αυτής της προσφοράς, που έχει, ταυτόχρονα, σημαντικό θετικό περιβαλλοντικό αντίκτυπο, πολλές δεκάδες χιλιάδες συνάνθρωποί μας σε ανάγκη θα λάβουν την επισιτιστική στήριξη που χρειάζονται».

Ζήστε και φέτος τη μαγεία των Χριστουγέννων, επισκεφτείτε το site της Coca-Cola για να μάθετε όλες τις πληροφορίες γύρω από το πρόγραμμα και το χριστουγεννιάτικο ταξίδι της Coca-Cola στην Ελλάδα και ανακαλύψτε κι εσείς τον Αϊ-Βασίλη που κρύβεται μέσα σας.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM