Γρηγόρης Μικρογεύματα

Γρηγόρης Μικρογεύματα Facebook Twitter
0

Ο Γρηγόρης ενίσχυσε και εμπλούτισε με νέα, λαχταριστά και απολαυστικά προϊόντα την βραβευμένη πρόταση προϊόντων  Διατροφή & Ισορροπία!

Η πρόταση δημιουργήθηκε το 2009 με τη συμβολή του γνωστού Κλινικού Διατροφολόγου κ. Δημήτρη Γρηγοράκη (MSc) και την υποστήριξη της επιστημονικής ομάδας του Γρηγόρη και το 2010 κατέκτησε το βραβείο της Καινοτομίας στην Εξυπηρέτηση Πελατών, από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών. Με τη σειρά προϊόντων Διατροφή & Ισορροπία ο Γρηγόρης καλύπτει την ανάγκη του ανθρώπου της σημερινής εποχής για έναν πιο ισορροπημένο τρόπο διατροφής εκτός σπιτιού.

Φροντίσαμε να επιλέξουμε για τα προϊόντα Διατροφή & Ισορροπία, συστατικά που εμπεριέχουν αντιοξειδωτικές ουσίες, Ω3 λιπαρά, βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία, εξαιρετικά ωφέλιμα για τον οργανισμό, στοχεύοντας στην κάλυψη αξιοσημείωτου ποσοστού της Συνιστώμενης Ημερήσιας Πρόσληψης (Σ.Η.Π.).

Τα μικρογεύματα γιαουρτιού, οι απολαυστικοί χυμοί, τα σάντουιτς με μπαγκετίνι Ω3 και οι γευστικές σαλάτες, συνθέτουν μοναδικοί συνδυασμοί θρεπτικών συστατικών που χαρίζουν ενέργεια και ενισχύουν το μεταβολισμό με τον πιο γευστικό τρόπο!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM