«Greece is bliss»: H SKY express προβάλλει ξανά τη χώρα και διευρύνει τις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού

«Greece is bliss»: H SKY express προβάλλει ξανά τη χώρα και διευρύνει τις προοπτικές του ελληνικού Τουρισμού. Facebook Twitter
0

Την εκστρατεία προβολής της χώρας μας στο εξωτερικό συνεχίζει για μία ακόμα χρονιά η SΚΥ express με την καμπάνια «Greece is bliss», στοχεύοντας στο να αναδείξει τις απεριόριστες δυνατότητες που μπορεί να παρέχει η χώρα μας στο διεθνές κοινό.

Η SKY express αφουγκραζόμενη τις διεθνείς τάσεις στην εργασία καλεί τους φίλους της χώρας μας να επισκεφθούν τους ελληνικούς προορισμούς όχι μόνο για διακοπές, αλλά και να μας επισκεφθούν άμεσα από τις 15 Μαΐου με το άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού κ να εργάζονται στο το ξεχωριστό ελληνικό φυσικό περιβάλλον. 

«Greece is bliss»: H SKY express προβάλλει ξανά τη χώρα και διευρύνει τις προοπτικές του ελληνικού Τουρισμού. Facebook Twitter

Μέσα από το μήνυμα «WORKING FROM A DISTANCE?», η SKY express καινοτομεί ξανά προβάλλοντας τις δυνατότητες της χώρας μας να αποτελέσει έναν τόπο εργασίας από απόσταση για τους φίλους της, δράση με πολλαπλά οφέλη για την οικονομία και τον τουρισμό της χώρας μας.

Η καμπάνια «Greece is Bliss» είναι και φέτος βασισμένη σε φωτογραφίες της βραβευμένης Ελληνίδας ταξιδιωτικής φωτογράφου, Μαρίνας Βερνίκου οι οποίες αναδεικνύουν τη μοναδικότητα των ελληνικών τοπίων.

Η SKY express, η ταχύτερα αναπτυσσόμενη ελληνική αεροπορική εταιρεία, συμβάλλει και φέτος στην άμεση επανεκκίνηση της ελληνικής τουριστικής οικονομίας, παρέχοντας ανταγωνιστικές υπηρεσίες και ναύλους για κάθε ταξιδιώτη. Μέσα από την καινοτόμο οπτική της προτείνει μια νέα στρατηγική αντίληψη για τον ελληνικό τουρισμό, διευρύνει τις προοπτικές των προορισμών που εξυπηρετεί και δίνει ώθηση στις τοπικές κοινωνίες και στην εθνική οικονομία.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM
Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Market news / Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Η μάρκα Αλλατίνη ανανεώνει τα αγαπημένα Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ! & τραγανά και ενισχύει την απολαυστική σειρά λανσάροντας τα ΓΕΜΑΤΑ ΜΑΧ σε δύο δυνατούς γευστικούς συνδυασμούς.
THE LIFO TEAM