Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος μεγάλος χορηγός στο 18ο Ioannina Lake Run

Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος συμμετέχει ως Μεγάλος Χορηγός στο 18ο Ioannina Lake Run Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το Ioannina Lake Run, η κορυφαία δρομική διοργάνωση, επιστρέφει στην καρδιά της Ηπείρου για 18η χρονιά στο κέντρο της πόλης των Ιωάννινων, στις 21 και 22 Σεπτεμβρίου για τον γύρο της λίμνης Παμβώτιδας. Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος δίνει για ακόμα μία φορά δυναμικό «παρών», ως μέγας χορηγός ενός αγαπημένου θεσμού για τους λάτρεις του τρεξίματος.

Με την αφοσίωση που διακρίνει το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος στην προώθηση του αθλητικού ιδεώδους, υποστηρίζει έμπρακτα το 18ο Ioannina Lake Run, ενισχύοντας την τοπική κοινωνία των Ιωαννίνων και προβάλλοντας την περιοχή ως έναν κορυφαίο προορισμό για αθλητικές διοργανώσεις.

Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος συμμετέχει ως Μεγάλος Χορηγός στο 18ο Ioannina Lake Run Facebook Twitter

Το Ioannina Lake Run θα υποδεχθεί για 18η συνεχή χρονιά δρομείς από όλη την Ελλάδα, αλλά και το εξωτερικό, δίνοντάς τους την ευκαιρία να βιώσουν τη μοναδική εμπειρία να τρέξουν και να περπατήσουν δίπλα από τη λίμνη Παμβώτιδα. Χιλιάδες συμμετέχοντες δίνουν ραντεβού στη γραμμή της εκκίνησης και για ακόμη μια χρονιά, η περιοχή των Ιωαννίνων προβάλλεται ως ένας κορυφαίος αθλητικός και τουριστικός προορισμός.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM