Ευρωχαρτική: Νέα προϊόντα σε χάρτινη συσκευασία

Ευρωχαρτική: Νέα προϊόντα σε χάρτινη συσκευασία Facebook Twitter
0

Η Ευρωχαρτική εμπλουτίζει το portfolio του brand Endless Earth με νέα ποιοτικά προϊόντα που εξυπηρετούν τις σημερινές καταναλωτικές απαιτήσεις με σεβασμό προς το περιβάλλον. Τα προϊόντα προτείνουν μια αλλαγή στις αγοραστικές μας συνήθειες, επιλέγοντας χάρτινες συσκευασίες σε προϊόντα καθημερινής χρήσης, ώστε μακροπρόθεσμα να βάλουμε όλοι ένα λιθαράκι στη μείωση του πλαστικού.

Τα 3 νέα προϊόντα έρχονται να προστεθούν στην οικογένεια Endless Earth ως απάντηση στις σημερινές ανάγκες στον τομέα της υγιεινής και της καθαριότητας.

Ευρωχαρτική: Νέα προϊόντα σε χάρτινη συσκευασία Facebook Twitter

Το νέο ρολό κουζίνας Giant Love αποδεικνύει ότι ο έρωτας μπορεί να είναι γιγάντιος! Από 100% καθαρή κυτταρίνη, αντέχει, απορροφά και διαρκεί για μεγάλο διάστημα. 600 g / 40 m

Ευρωχαρτική: Νέα προϊόντα σε χάρτινη συσκευασία Facebook Twitter

Τα νέα ρολά υγείας Premium Touch προσφέρουν την πολυτέλεια που θέλεις, αφού διαθέτουν 3 στρώσεις από χαρτί υψηλής ποιότητας, ιδιαίτερα μεγάλη διάρκεια και απορροφητικότητα. 180 g / 34m / 4 ρολά

Ευρωχαρτική: Νέα προϊόντα σε χάρτινη συσκευασία Facebook Twitter

Οι νέες χαρτοπετσέτες Only Me σου φτιάχνουν τη διάθεση με τα pop χρώματά τους και φροντίζουν το περιβάλλον με την ανακυκλώσιμη συσκευασία τους. 124 g/ 80 τμχ

Τα νέα ανθεκτικά, απορροφητικά και μεγάλης διάρκειας προϊόντα είναι φιλικά προς το περιβάλλον, όπως και όλη η σειρά Endless Earth. Πετώντας το πλαστικό, κυκλοφορούν σε χάρτινες, ανακυκλώσιμες συσκευασίες περνώντας το μήνυμα για την προστασία του πλανήτη. Παράλληλα, προσθέτουν μια ευχάριστη νότα στην καθημερινότητα, χάρη στις πολύχρωμες pop συσκευασίες, οι οποίες διακοσμούν τα ράφια των καταστημάτων, προκαλώντας την προσοχή του καταναλωτή .

Το brand Endless Earth κυκλοφορεί στην Ελληνική αγορά από τον Οκτώβριο του 2020. Η σειρά  περιλαμβάνει ρολά υγείας, ρολά κουζίνας και χαρτοπετσέτες και αποτελεί πρόταση αλλαγής στις αγοραστικές συνήθειες, αντικατοπτρίζοντας τη σύγχρονη καταναλωτική αντίληψη. Περισσότερες πληροφορίες για τη σειρά στο endlessearth.gr

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM
Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Market news / Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Η μάρκα Αλλατίνη ανανεώνει τα αγαπημένα Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ! & τραγανά και ενισχύει την απολαυστική σειρά λανσάροντας τα ΓΕΜΑΤΑ ΜΑΧ σε δύο δυνατούς γευστικούς συνδυασμούς.
THE LIFO TEAM