EssenceMediacom: Ένα breakthrough agency με 120 γραφεία παγκοσμίως

EssenceMediacom: το νέο breakthrough agency με 120 γραφεία παγκοσμίως Facebook Twitter
0

Η EssenceMediacom – το νεότερο και μεγαλύτερο agency της GroupM – λανσάρεται επισήμως σήμερα με φιλοδοξία να φέρει marketing καινοτομίες στους διαφημιζόμενους. Ανατρέποντας τα παλιά μοντέλα σε media, creative, innovation και analytics, το νέο agency έρχεται με σκοπό την εύρεση νέων ευκαιριών για τους διαφημιζόμενους και να προσφέρει πραγματικά integrated λύσεις media.

Με 10.000 εργαζόμενους σε 120 γραφεία ανά τον κόσμο και Global CEO τον Nick Lawson, η EssenceMediacom συνδυάζει το performance, data, αnalytics και creative technology DNA της Essence με το expertise της MediaCom σε στρατηγικό σχεδιασμό 360Ο πλάνων επικοινωνίας.

Tο θεμελιώδες λειτουργικό σύστημα της EssenceMediacom, EMOS, μια πολυδιάστατη σουίτα, με εργαλεία και δεδομένα, συνδυάζει τις καλύτερες τεχνολογίες των Essence, Mediacom και GroupM, ώστε να διατίθενται στις ομάδες της EssenceMediacom και στους πελάτες της παγκοσμίως.

Το agency ήδη διαθέτει ένα αξιοζήλευτο σύνολο πελατών διεθνώς, όπως οι αdidas, Bayer, Dell, Google, Mars, NBCUniversal, PlayStation, Procter & Gamble, The Coca-Cola Company και Uber, και είναι υπεύθυνο για πάνω από 21 δισεκατομμύρια δολάρια σε global media billings.

Η EssenceMediacom είναι μέρος της GroupM, του επενδυτικού γκρουπ media της WPP, και έχει έτσι πρόσβαση σε πλούσια βάση data, τεκμηριωμένα benchmarks και τις πιο προηγμένες δυνατότητες στην αγορά μέσα από το cross-channel performance τμήμα GroupM Nexus και το Choreograph, τον κορυφαίο στον κλάδο πάροχο data & technology του GroupM.

EssenceMediacom: το νέο breakthrough agency με 120 γραφεία παγκοσμίως Facebook Twitter
Πέτρος Μπελεσάκος, CEO της EssenceMediacom στην Ελλάδα

Ο Πέτρος Μπελεσάκος, CEO της EssenceMediacom στην Ελλάδα, δήλωσε ότι: «Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που συνεισφέρουμε στην ίδρυση της EssenceMediacom GR ως agency του μέλλοντος που θα είναι εξοπλισμένο πλήρως ώστε να καθοδηγήσουμε τους πελάτες μας στο new communications economy era».

Ο Nick Lawson, Global CEO της EssenceMediacom, δήλωσε ότι: «Η διαδικασία δημιουργίας του νεου agency διήρκησε 9 μήνες και είμαι πολύ ενθουσιασμένος που βλέπω τη φιλοδοξία της ένωσης των Essence και Mediacom να γίνεται τελικά πραγματικότητα. Στα θεμέλια του πρωτοποριακού μας agency είναι οι άνθρωποι μας, και θα είμαστε συνεπείς στην δέσμευσή μας να παρέχουμε στους εργαζόμενους ένα περιβάλλον συνεχούς μάθησης προκειμένου να εξελίσσονται και να γίνονται όσο καλύτεροι μπορούν. Μαζί, και έχοντας στην καρδιά όσων κάνουμε τα analytics, τα data και την τεχνολογία, δεν αμφιβάλλω ότι θα προσφέρουμε καινοτομίες σε ολόκληρη τη βάση των πελατών μας».

Ο Christian Juhl, Global CEO της GroupM δήλωσε ότι: “Η ένωση του measurement & data driven DNA της Essence με την κλίμακα και τη στρατηγική τεχνογνωσία της MediaCom δημιουργεί κάτι πραγματικά μοναδικό στην αγορά. Μαζί με τις Mindshare, Wavemaker και mSix&Partners, το λανσάρισμα της EssenceMediacom μας διαβεβαιώνει ότι έχουμε τις λύσεις και τη τεχνογνωσία να καλύψουμε τις ανάγκες κάθε πελάτη και marketer που ψάχνουν τρόπους να εξελίξουν τις επιχειρήσεις τους στη νέα οικονομία. Είμαι προσωπικά ενθουσιασμένος να δω πώς η δέσμευση της EssenceMediacom για δημιουργία καινοτομίας θα αλλάξει τις προσδοκίες για το τι είναι δυνατόν στις επιχειρήσεις, την κουλτούρα και το marketing, και θα παράξει τεράστια άξια για τους πελάτες μας».

EssenceMediacom: το νέο breakthrough agency με 120 γραφεία παγκοσμίως Facebook Twitter

Περισσότερες πληροφορίες:

Facebook / Linkedin

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM