Εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για το άσθμα από την GSK Ελλάδος υπό την αιγίδα της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας

Εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για το άσθμα από την GSK Ελλάδος υπό την αιγίδα της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας Facebook Twitter
0

«Κάνουμε Βήματα – Σκοράρουμε στο Άσθμα» ονομάζεται η νέα εκστρατεία της GSK Ελλάδος, υπό την Αιγίδα της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας (ΕΠΕ), με στόχο την ουσιαστική ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του ευρύ κοινού για το άσθμα.

Στο video της ενημερωτικής δράσης, το οποίο είναι διαθέσιμο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, συμμετέχουν ο κ. Κώστας Τσαρτσαρής, πρώην Διεθνής Καλαθοσφαιριστής και Υπεύθυνος Αναπτυξιακού Προγράμματος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης και ο κ. Πέτρος Μπακάκος, Καθηγητής Πνευμονολογίας, Πνευμονολόγος - Ειδικός Γραμματέας της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας (ΕΠΕ) που προσφέρει και την αιγίδα της στην εκστρατεία. Με δημιουργικό εύρημα τα βήματα, τα οποία απαγορεύονται στο μπάσκετ, το βασικό μήνυμα της εκστρατείας που αποτυπώνεται και στο video εστιάζει στο ότι το άσθμα δεν πρέπει να μπαίνει εμπόδιο στις δραστηριότητες των ασθενών, καθώς όσα περισσότερα βήματα κάνουν, τόσο περισσότερο μπορούν να απέχουν  από την επιδείνωση των συμπτωμάτων και τόσο πιο κοντά έρχονται στον έλεγχο της νόσου.

Εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για το άσθμα από την GSK Ελλάδος υπό την αιγίδα της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας Facebook Twitter

Η εκστρατεία «Κάνουμε Βήματα – Σκοράρουμε στο Άσθμα» περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα ενεργειών, με σημαντικό σταθμό τη συμμετοχή της ομάδας της GSK και του πρεσβευτή της δράσης, κ. Κ. Τσαρτσαρή στον «Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας», στις 12 Νοεμβρίου 2023, στο πλαίσιο του οποίου η εταιρεία προσφέρει συνολικά 100 δωρεάν εγγραφές για το κοινό, με στόχο να συλλεγούν ακόμη περισσότερα βήματα για τον έλεγχο του άσθματος.  

Τα συνολικά αποτελέσματα της δράσης «Κάνουμε Βήματα – Σκοράρουμε στο Άσθμα» θα ανακοινωθούν στη διάρκεια του Πανελλήνιου Πνευμονολογικού Συνεδρίου τον Δεκέμβρη του 2023, από τον κ. Στέλιο Λουκίδη, Καθηγητή Πνευμονολογίας και Πρόεδρο της ΕΠΕ.

Σημειώνεται ότι η συγκεκριμένη δράση αποτελεί μέρος της διεθνής πρωτοβουλίας της GSK «Act dont react», η οποία εκτός του ενημερωτικού της χαρακτήρα, έχει ως στόχο να προτρέψει τους ασθενείς να ελέγχουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα το ACT Score τους, συμπληρώνοντας το ειδικό ερωτηματολόγιο για τον έλεγχο του άσθματος Asthma Control Test.

Ο κ. Πέτρος Μπακάκος Καθηγητής Πνευμονολογίας και Ειδικός Γραμματέας της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας (ΕΠΕ), δήλωσε σχετικά «Ο σωστός έλεγχος του άσθματος είναι κομβικής σημασίας για τους ασθενείς με άσθμα, καθώς τους βοηθά να ζουν χωρίς συμπτώματα και χωρίς περιορισμούς στην εκτέλεση των καθημερινών δραστηριοτήτων τους. Ως Πνευμονολόγος και μέλος της ΕΠΕ είμαι χαρούμενος για τη συμμετοχή μου στην καμπάνια ενημέρωσης της GSK, γιατί με αυτό τον τρόπο συνδράμω στη διάδοση μηνυμάτων που αποσκοπούν σε καλύτερη αξιολόγηση ελέγχου του άσθματος με το ερωτηματολόγιο Asthma Control Test, και τελικά σε καλύτερο έλεγχο της νόσου μέσα από τις κατάλληλες οδηγίες του πνευμονολόγου τους».

Ο κ. Κώστας Τσαρτσαρής, πρώην Διεθνής Καλαθοσφαιριστής και Υπεύθυνος Αναπτυξιακού Προγράμματος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης, σημείωσε πως «Στο μπάσκετ τα βήματα μπορούν να σου στερήσουν μία νίκη, στο άσθμα όμως, τα βήματα για τον έλεγχο της νόσου σε βάζουν στο παιχνίδι της ζωής. Είναι μεγάλη μου χαρά που κάνω και εγώ αυτό το βήμα συνεργασίας με την GSK,  καθώς ειναι πολύ σημαντικό όσοι πάσχουν από άσθμα να ενημερωθούν για τη νόσο, να μάθουν πως μπορούν να την ελέγχουν και να γνωρίζουν πως ο αθλητισμός μπορεί να τους βοηθήσει σε αυτό».

Ο κ Σταύρος Οικονόμου, Εμπορικός Διευθυντής του Τμήματος Ειδικών Νοσημάτων της GSK Ελλάδος, δήλωσε σχετικά: «Στη GSK αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες που στοχεύουν να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής των ασθενών και να συνδράμουν στον αποτελεσματικότερο έλεγχο της νόσου τους. Αναγνωρίζοντας την αξία των συνεργειών για την ευρεία διάδοση των μηνυμάτων της καμπάνιας, είμαστε υπερήφανοι και ευχαριστούμε θερμά την ΕΠΕ για την παροχή της αιγίδας της, καθώς και τους κ.κ. Π. Μπακάκο και Κ. Τσαρτσαρή για την πολύτιμη αρωγή τους.

Το video της δράσης είναι διαθέσιμο στη σελίδα της Act Don’t React στο Instagram και στο Facebook.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM