Δράσεις καθαρισμού από το Δήμο Κηφισιάς

Δράσεις καθαρισμού από το Δήμο Κηφισιάς Facebook Twitter
0

Σε εκδηλώσεις περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης αλλά και εκτεταμένου καθαρισμού και αποψίλωσης, προχώρησε ο Δήμος Κηφισιάς στο Οικολογικό Πάρκο Νέας Ερυθραίας και στο ρέμα Ακακίας Εκάλης αντίστοιχα, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος.


Εθελοντικό καθαρισμό του ρέματος Ακακίας Εκάλης για αντιπυρική προστασία εν όψει του καλοκαιριού πραγματοποίησε το Σάββατο 6 Ιουνίου ο Δήμος Κηφισιάς.


Στην δράση συμμετείχαν εθελοντές, εργαζόμενοι του Δήμου καθώς και ο Σύνδεσμος για την Προστασία και την Ανάπλαση του Πεντελικού (ΣΠΑΠ) με 15μελής Ομάδα Εθελοντών με μηχανολογικό εξοπλισμό και οχήματα.

Δράσεις καθαρισμού από το Δήμο Κηφισιάς Facebook Twitter


Παρόντες στη δράση ήταν ο Δήμαρχος Κηφισιάς Γιώργος Θωμάκος, ο Πρόεδρος του ΣΠΑΠ και Γενικός Γραμματέας του Εποπτικού Συμβουλίου της ΚΕΔΕ Βλάσσης Σιώμος, ο Αντιδήμαρχος Κηφισιάς και Πολιτικής Προστασίας και Μέλος του ΔΣ του ΣΠΑΠ Δημήτρης Λιανός και ο Προϊστάμενος Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Κηφισιάς, Ανδρέας Μπενοβίας.


Δράση καθαρισμού του Οικολογικού Πάρκου που βρίσκεται στην Δημοτική Ενότητα Νέας Ερυθραίας, πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 5 Ιουνίου.


Οι εθελοντές από την εταιρία Eλαϊς – Unilever προχώρησαν στην απομάκρυνση ξερών κλαδιών, χόρτων και σκουπιδιών από το Οικολογικό Πάρκο στο Μορτερό.


Δεκάδες σακούλες σκουπιδιών συγκεντρώθηκαν από όλη την έκταση σε μια συμβολική κίνηση ευαισθητοποίησης και αφύπνισης της περιβαλλοντικής συνείδησης των πολιτών.Η δράση έγινε υπό την αιγίδα της Υπηρεσίας Πρασίνου του Δήμου Κηφισιάς.

Δράσεις καθαρισμού από το Δήμο Κηφισιάς Facebook Twitter
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM