«Cook for Good»: Οι εργαζόμενοι της KPMG στην Ελλάδα μαγείρεψαν 250 μερίδες φαγητού για ένα καλύτερο αύριο

“Cook for Good”: Οι εργαζόμενοι της KPMG στην Ελλάδα μαγείρεψαν 250 μερίδες φαγητού για ένα καλύτερο αύριο Facebook Twitter
0

Για 7η συνεχή χρονιά η δράση Κοινωνικής Υπευθυνότητας της KPMG στην Ελλάδα, «Cook for Good» («Μαγειρεύουμε για καλό σκοπό») πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή  18 Νοεμβρίου 2022, στον Εκπαιδευτικό Όμιλο Le Monde που παραχώρησε δύο από τα εργαστήριά του για την παρασκευή των γευμάτων.

Εκεί, 29 εθελοντές εργαζόμενοι της εταιρείας ξεπέρασαν τους εαυτούς τους και τις μαγειρικές τους ικανότητες και κατάφεραν μόνο μέσα σε τρεις ώρες να μαγειρέψουν και να συσκευάσουν 250 μερίδες φαγητού για τους συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη. Όλοι μαζί λειτούργησαν σαν μια καλοκουρδισμένη ομάδα υπό την καθοδήγηση του διάσημου chef Σταύρου Βαρθαλίτη, ο οποίος υποστήριξε αφιλοκερδώς τη δράση για ακόμη μια χρονιά. Οι 250 μερίδες φαγητού δόθηκαν στον Φάρο Ελπίδας μέσω της ΜΚΟ «Μπορούμε» που στηρίζει σταθερά τη δράση της εταιρείας.

“Cook for Good”: Οι εργαζόμενοι της KPMG στην Ελλάδα μαγείρεψαν 250 μερίδες φαγητού για ένα καλύτερο αύριο Facebook Twitter

Ο Νικόλαος Βουνισέας, Senior Partner, KPMG στην Ελλάδα σημείωσε σχετικά, «Η καθιερωμένη δράση “Cook for Good” είναι μία μόνο από τις πολλές δράσεις που διεξάγονται στο πλαίσιο της Κοινωνικής Υπευθυνότητας της εταιρείας μας που είναι πλήρως εναρμονισμένες με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών και έχουν ως στόχο να διασφαλίσουν ότι παρέχουμε το μέγιστο δυνατό στην κοινωνία που δραστηριοποιούμαστε μέσω της ουσιαστικής συνεισφοράς στον άνθρωπο, το περιβάλλον, την κοινότητα και τη δια βίου μάθηση.»

Ο chef Σταύρος Βαρθαλίτης δήλωσε, «Μαγειρέψαμε για ακόμη μια χρονιά για έναν υπέροχο σκοπό  με τους εργαζομένους της KPMG και είναι μεγάλη μου χαρά να συμμετέχω σε μια τόσο σημαντική ενέργεια. Όλοι μας λίγο-πολύ με μια ενέργεια μέσα από την καρδιά μας σαν τη σημερινή, μπορούμε να συμβάλλουμε στη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου!»

“Cook for Good”: Οι εργαζόμενοι της KPMG στην Ελλάδα μαγείρεψαν 250 μερίδες φαγητού για ένα καλύτερο αύριο Facebook Twitter

Ο  Αλκιβιάδη Σιαράβας, Marketing, Communications & Corporate Citizenship Manager, KPMG στην Ελλάδα δήλωσε ότι  «Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που οι συνάδελφοι κατάφεραν να σπάσουν το προηγούμενο ρεκόρ σε μερίδες φαγητού. Οι συνάδελφοί απέδειξαν και φέτος ότι εκτός από καλοί επαγγελματίες είναι πάνω από όλα υπεύθυνοι πολίτες και πρεσβευτές των αξιών μας που χαρακτηρίζονται από την ακεραιότητα, το θάρρος, την αριστεία και τη συλλογικότητα για ένα καλύτερο αύριο. Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για του χρόνου με στόχο να μαγειρέψουμε ακόμη περισσότερα γεύματα φροντίδας.»

Η δράση “Cook for Good” λαμβάνει χώρα κάθε χρόνο με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα των Ηνωμένων Εθνών για την Καταπολέμηση της Φτώχειας (17/10) και την Παγκόσμια Ημέρα Τροφίμων (16/10) και εναρμονίζεται πλήρως με τον πρώτο και το δεύτερο στόχο της Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών για τη μηδενική  φτώχεια και πείνα.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM