Coca-Cola

Coca-Cola Facebook Twitter
0

Η Coca-Colaβρέθηκε για άλλη μια φορά κοντά στη νεανική επιχειρηματικότητα ως μεγάλος χορηγός του 1ου Athens Startup Weekend Sustainability, που πραγματοποιήθηκε στο χώρο του TΗΕ ΒΟΧ από τις 9 έως και τις 11 Μαΐου.

Tο πρώτο Athens Startup Weekend Sustainabilityπου πραγματοποιήθηκε στη χώρα μας, είναι μέρος του Startup Weekend, του παγκόσμιου μη κερδοσκοπικού οργανισμού που προωθεί την επιχειρηματικότητα των νέων και ενθαρρύνει την υλοποίηση καινοτόμων ιδεών. Το Startup Weekend αποτελεί ένα παγκόσμιο δίκτυο δραστήριων και δυναμικών επιχειρηματιών που έχουν ως σκοπό να εμπνεύσουν, να εκπαιδεύσουν και να καθοδηγήσουν άτομα, ομάδες και κοινότητες. Κατά τη διάρκεια των events που πραγματοποιούνται σε όλον τον κόσμο, προγραμματιστές, σχεδιαστές, στελέχη μάρκετινγκ, product managers και θιασώτες των start ups συναντιούνται για 54 ώρες, προκειμένου να μοιραστούν ιδέες, να δημιουργήσουν ομάδες και προϊόντα και να λανσάρουν νέες εταιρείες.

Το Athens Startup Weekend Sustainability είχε ως θέμα τη βιώσιμη ανάπτυξη και την περιβαλλοντική υπευθυνότητα, και έδωσε την ευκαιρία σε νέους από όλη την Ελλάδα να παρακολούθησουν, μέσα σε τρεις ημέρες, ενδιαφέροντα workshops και δημιουργικές συζητήσεις. Στόχος ήταν να συνεργαστούν προκειμένου να εκφράσουν ιδέες, να διαμορφώσουν ομάδες και να ξεκινήσουν να σχεδιάζουν τη δική τους εταιρεία βιώσιμης ανάπτυξης με τη βοήθεια έμπειρων επαγγελματιών από το χώρο των επιχειρήσεων, ώστε να μετατρέψουν τις επιχειρηματικές ιδέες τους σε πράξη και να μας δώσουν έτσι ακόμη περισσότερους λόγους για να πιστέψουμε σε ένα καλύτερο αύριο.

Κατά τη διάρκεια της πρώτης ημέρας, οι συμμετέχοντες παρουσίασαν τις ιδέες τους και έλαβαν σχετικά σχόλια από τους υπόλοιπους νέους. Στη συνέχεια, δημιουργήθηκαν ομάδες μελών με διαφορετικό εκπαιδευτικό προσανατολισμό, προκειμένου να αναπτύξουν τις πιο δημοφιλείς, βάσει ψηφοφορίας, ιδέες. Το Σάββατο, οι ομάδες εργάστηκαν πυρετωδώς επάνω στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη των σχετικών επιχειρηματικών πλάνων, με μέντορεςαπό την ελληνική startup κοινότητα να συζητούν με τις ομάδες τις ιδέες τους για βιώσιμες επιχειρήσεις και να τους δίνουν πολύτιμες συμβουλές. Την Κυριακή η διαμόρφωση των projects ολοκληρώθηκε, με τις ομάδες να παρουσιάζουν τις προτάσεις τους και την κριτική επιτροπή να αποφασίζει για την καλύτερη επιχειρηματική ιδέα. Οι μεγάλοι νικητές που «κέρδισαν» τους 3 κριτές της κριτικής επιτροπής ήταν οι Charity Stamp, με την ιδέα τους για τη δημιουργία μιας πλατφόρμας πώλησης γραμματοσήμων φιλοτεχνημένων από διάσημους καλλιτέχνες, με σκοπό την υποστήριξη φιλανθρωπικών οργανώσεων.

Η Coca-Cola βρέθηκε στο πλευρό του Athens Startup Weekend Sustainability στηρίζοντας την υγιή νεανική επιχειρηματικότητα, ενθαρρύνοντας το ταλέντο, τη θέληση και τον ενθουσιασμό των νεαρών, σε μια διοργάνωση που χαρακτηρίστηκε από αστείρευτη δημιουργικότητα και πολλούς λόγους να πιστεύουμε σε ένα καλύτερο, «πράσινο» αύριο!

Πιστεύουμε σε ένα καλύτερο αύριο.

www.facebook.com/reasonstobelieve.gr

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM