C-ity Connect: Πρωτοβουλία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την έγκαιρη διάγνωση της ηπατίτιδας

C-ity Connect: Πρωτοβουλία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την έγκαιρη διάγνωση της ηπατίτιδας Facebook Twitter
0

Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την ηπατίτιδα –  C-ity Connect –  πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα οδοιπορικό σε 3 πόλεις της βορείου Ελλάδας.

Μετά την υλοποίηση της δράσης στη Θεσσαλονίκη και στα Ιωάννινα, η Ελληνική Εταιρεία Μελέτης του Ήπατος (ΕΕΜΗ), o Σύλλογος Ασθενών Ήπατος Ελλάδος Προμηθέας και η βιοφαρμακευτική εταιρεία Gilead Sciences χάραξαν αυτή τη φορά διαδρομή για τη βόρεια Ελλάδα.

C-ity Connect: Πρωτοβουλία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την έγκαιρη διάγνωση της ηπατίτιδας Facebook Twitter

Με κεντρικό μήνυμα «Κάνε την εξέταση για την Ηπατίτιδα C τώρα» κάλεσαν όλους τους πολίτες της Καβάλας, της Κομοτηνής και της Αλεξανδρούπολης που είναι γεννημένοι μεταξύ 1945 και 1980 να κάνουν την εξέταση για την ηπατίτιδα B και C.

Συγκεκριμένα, στην κεντρική πλατεία κάθε πόλης σε ειδικά διαμορφωμένα περίπτερα, επίσημοι φορείς και το ευρύτερο κοινό, είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν αναφορικά με τη σιωπηλή νόσο και τους τρόπους πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης. Την δράση συνόδευε κινητή μονάδα πραγματοποίησης προσυμπτωματικών ελέγχων, όπου οι πολίτες είχαν την ευκαιρία να εξεταστούν δωρεάν.

Ο κ. Σάββας Χαραλαμπίδης, Γενικός Διευθυντής της Gilead Sciences Ελλάδος & Κύπρου δήλωσε: «Η Gilead Sciences, σε συνεργασία πάντα με σημαντικούς φορείς θέτει σε πρώτο πλάνο την εξάλειψη της χρόνιας ηπατίτιδας C στην Ελλάδα, στηρίζοντας διαρκώς και αμείωτα την έγκαιρη διάγνωση και τη διασύνδεση των ασθενών με την φροντίδα. Στόχος μας είναι να ταξιδέψουμε σε όλη τη χώρα για να ενημερώσουμε και κινητοποιήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο να κάνει την εξέταση για την Ηπατίτιδα C. Έτσι μόνο μπορούμε να προσμένουμε ότι θα επιτευχθεί η βελτιστοποίηση της αντιμετώπισης και τελικώς της εκρίζωσης της νόσου μέχρι το 2030, σύμφωνα με το στόχο που έχει θέσει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας».

C-ity Connect: Πρωτοβουλία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την έγκαιρη διάγνωση της ηπατίτιδας Facebook Twitter

Ο κ. Ιωάννης Ελευσινιώτης, Πρόεδρος της ΕΕΜΗ τόνισε: «Η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση των πολιτών και των τοπικών κοινωνιών σχετικά με την ηπατίτιδα C, αποτελεί προτεραιότητα για την Ελληνική Εταιρεία Μελέτης Ήπατος, η οποία υλοποιεί στοχευμένες δράσεις και πρωτοβουλίες. Οι ιογενείς ηπατίτιδες και ειδικότερα η ηπατίτιδα C, αποτελούν ένα μεγάλο πρόβλημα Δημόσιας Υγείας με μεγάλες επιπτώσεις τόσο οικονομικές όσο και κοινωνικές. Η σωστή ενημέρωση του πληθυσμού, η έγκαιρη διάγνωση με την εξέταση των αντισωμάτων του ιού στα άτομα που γεννήθηκαν από το 1945-1980, η πρόσβαση όλων των ασθενών στις νεότερες θεραπείες και κυρίως η άμεση συνεργασία όλων των εμπλεκομένων για την αντιμετώπιση της νόσου, είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να είναι η Ελλάδα κοντά στο στόχο για την εξάλειψη της ηπατίτιδας C μέχρι το 2030».

C-ity Connect: Πρωτοβουλία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την έγκαιρη διάγνωση της ηπατίτιδας Facebook Twitter

Ο κ. Γιώργος  Καλαμίτσης, Πρόεδρος του Συλλόγου Ασθενών Ήπατος Ελλάδος ανέφερε σχετικά: «Η Ηπατίτιδα C αποτελεί ένα σοβαρότατο πρόβλημα δημόσιας υγείας. Σύμφωνα με τους επιστήμονες, η ηπατίτιδα C, χωρίς κατάλληλη θεραπεία προκαλεί βλάβη στο συκώτι (ίνωση), η οποία επιδεινώνεται και μπορεί να οδηγήσει σε κίρρωση, καρκίνο του ήπατος, ακόμη και σε θάνατο. Πρόκειται για μία συνήθως ασυμπτωματική πάθηση και για αυτό το λόγο πολλοί πάσχοντες δεν γνωρίζουν ότι νοσούν ενώ άλλοι καθυστερούν να μπουν σε θεραπεία θεωρώντας ότι δεν την χρειάζονται. Το C-ity Connect αφορά μια δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του γενικού πληθυσμού και είναι μεγάλη μας χαρά να συμμετέχουμε σ’ αυτή».

Την δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης τίμησαν με την παρουσία τους ο Αντιπεριφερειάρχης Υγείας Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης κ. Μωυσιάδης, ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης κ. Ζαμπούκης, ο Αντιδήμαρχος Κομοτηνής κ. Λεχούδης, ο Αντιδήμαρχος Καβάλας κ. Μουμτσάκης κ.ά.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νέα τηλεοπτική διαφήμιση από την Anytime για το πρωτοποριακό πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου Smart Drive

Market news / Νέα τηλεοπτική διαφήμιση από την Anytime για το πρωτοποριακό πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου Smart Drive

Η νέα μοντέρνα τηλεοπτική καμπάνια της Anytime, παρουσιάζει τέσσερις πρωταγωνιστές να μοιράζονται στιγμές από την καθημερινή τους μετακίνηση με το αυτοκίνητό τους.
THE LIFO TEAM
Τράπεζα Πειραιώς: Η γυναίκα στην επιχειρηματικότητα και την αγορά εργασίας

Market news / Τράπεζα Πειραιώς: Η γυναίκα στην επιχειρηματικότητα και την αγορά εργασίας

Η νέα μεγάλη τοιχογραφία σε κτίριο που βρίσκεται στην οδό Πανεπιστημίου 31 απέναντι από την εμβληματική «τριλογία» (Πανεπιστήμιο, Ακαδημία, Βιβλιοθήκη), δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία της Τράπεζας Πειραιώς και φέρει την υπογραφή του διεθνούς φήμης street artist Atek.
THE LIFO TEAM
Η Huawei παρουσίασε νέα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας σε μία φαντασμαγορική εκδήλωση στην Κωνσταντινούπολη

Market news / Η Huawei παρουσίασε νέα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας σε μία φαντασμαγορική εκδήλωση στην Κωνσταντινούπολη

Tο νέο απόλυτα φορητό laptop 16 ιντσών HUAWEI Matebook D16, το ελαφρύτερο αναδιπλούμενο smartphone HUAWEI Mate Xs 2 και άλλα προϊόντα με τεχνολογία αιχμής ήταν οι πρωταγωνιστές.
THE LIFO TEAM
Γιατί το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας είναι η ιδανική επιλογή για σπουδές εκτός Ελλάδας

Market news / Γιατί το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας είναι η ιδανική επιλογή για σπουδές εκτός Ελλάδας

Το Γραφείο Ενημέρωσης και Εγγραφών Ελλάδας του Πανεπιστημίου Λευκωσίας ανακοινώνει την έναρξη νέου κύκλου δια ζώσης Ημερίδων Ενημέρωσης με ενδιαφερόμενους φοιτητές στην Ελλάδα.
THE LIFO TEAM
Νέα έκθεση της Deloitte: Οι προσπάθειες ένταξης των LGBT+ έχουν θετικό αντίκτυπο στο χώρο εργασίας, ωστόσο οι προκλήσεις εξακολουθούν να υφίστανται

Market news / Νέα έκθεση της Deloitte: Οι προσπάθειες ένταξης των LGBT+ έχουν θετικό αντίκτυπο στο χώρο εργασίας, ωστόσο οι προκλήσεις εξακολουθούν να υφίστανται

Ερευνώντας 600 ερωτηθέντες από οργανισμούς που εκτείνονται σε 12 γεωγραφικές περιοχές και ασχολούνται με ποικίλους τομείς, η έρευνα παρέχει ένα «στιγμιότυπο» των εμπειριών που έχουν βιώσει εργαζόμενοι που ανήκουν στην LGBT+ κοινότητα.
THE LIFO TEAM
Ψωνίζω στη γειτονιά και στηρίζω τις μικρές επιχειρήσεις!

Market news / «Ψωνίζω στη γειτονιά»: Το πρόγραμμα της Τράπεζας Πειραιώς που στηρίζει τις μικρές επιχειρήσεις

Ήδη 25.000 μικρές επιχειρήσεις είναι μέλη του προγράμματος και της αναπτυσσόμενης αυτής κοινότητας απολαμβάνοντας οφέλη και προνόμια  χωρίς καμία επιβάρυνση.
THE LIFO TEAM
ΙΑΣΩ Παίδων: Η μοναδική ιδιωτική Παιδιατρική Κλινική με Χρυσό βραβείο στα πρότυπα της Παγκόσμιας Πρωτοβουλίας Child Friendly Healthcare Initiative

Market news / ΙΑΣΩ Παίδων: Η μοναδική ιδιωτική Παιδιατρική Κλινική με Χρυσό βραβείο στα πρότυπα της Παγκόσμιας Πρωτοβουλίας Child Friendly Healthcare Initiative

Το Child Friendly Healthcare Initiative είναι μια παγκόσμια πρωτοβουλία με την οποία αναγνωρίζεται η δέσμευση των πιστοποιημένων νοσοκομείων προς τα δικαιώματα των παιδιών και την ποιότητα της περίθαλψης.
THE LIFO TEAM

σχόλια

Δεν υπάρχει δυνατότητα σχολιασμού

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ