Bloode: 6 χρόνια λειτουργίας, 100 αιμοδοσίες σε όλη την Ελλάδα και 4,183 σταθεροί εθελοντές αιμοδότες

Bloode: 6 χρόνια λειτουργίας, 100 αιμοδοσίες σε όλη την Ελλάδα και 4,183 σταθεροί εθελοντές αιμοδότες Facebook Twitter
0

This is Bloode Working: Μετά από 6 χρόνια λειτουργίας, το Bloode έχει οργανώσει 100 αιμοδοσίες σε όλη την Ελλάδα, έχει αυξήσει τους εθελοντές αιμοδότες κατά 250% και μετρά 4183 σταθερούς εθελοντές αιμοδότες στην ψηφιακή πλατφόρμα αιμοδοσίας του [www.bloode.org].

Σε μια χρονιά που η δημόσια υγεία δοκιμάστηκε πρωτόγνωρα, ενώνει τις δυνάμεις του με τους αρμόδιους φορείς αλλά και όλους εσάς για να φέρει την αιμοδοσία στο προσκήνιο, για να ενημερώσει με υπευθυνότητα και να νικήσει τους φόβους.

Για να συνεχίσει να σώζει ανθρώπινες ζωές.

2020 σε αριθμούς

Το 2020 στιγματίστηκε από την πρωτόγνωρη κρίση στη δημόσια υγεία που προκαλεί ο κορονοϊός.  Πέρα από τις τραγικές απώλειες σε ανθρώπινες ζωές, η προσέλκυση των αιμοδοτών μειώθηκε κατά το ήμισυ, οδηγώντας σε ακόμη περισσότερες απώλειες. Ήταν και πάλι η ώρα να αναλάβει δράση:

  1. Από τις 15 Μαρτίου του 2020 ενεργοποίησε την πλατφόρμα 24/7 επικοινωνίας ενημερώνοντας τους εθελοντές για τις οδηγίες αιμοδοσίας κατά τη διάρκεια της πανδημίας και προωθώντας όλα τα σημεία αιμοδοσίας εκτός νοσοκομείων. Το πρόγραμμα έχει συνολικό reach 658.000  και ενημερώθηκαν συνολικά 104.000 εθελοντές αιμοδότες.
  2. Αύξησε τον αριθμό των εθελοντών που ανταποκρίθηκαν στις έκτακτες εκκλήσεις για βοήθεια μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας του Bloode κατά 249% με 445 εθελοντές να δίνουν αίμα για τον άγνωστο άνθρωπο που έχει ανάγκη
  3. Αυξήσαμε τις συνολικές μονάδες για αίμα που συλλέχθηκαν για την ικανοποίηση των έκτακτων αναγκών κατά 186 φτάνοντας τις 3342 μονάδες αίματος
Bloode: 6 χρόνια λειτουργίας, 100 αιμοδοσίες σε όλη την Ελλάδα και 4,183 σταθεροί εθελοντές αιμοδότες Facebook Twitter

Αιμοδοσίες Bloode

To 2020 διοργάνωσε 16 εθελοντικές αιμοδοσίες, συνεχίζοντας την πολυετή συνεργασία του με εταιρείες και οργανισμούς όπως η PwC, Daimler, Third Place και το Ίδρυμα Ωνάση. Ταυτόχρονα γιόρτασε και την 100η αιμοδοσία του Bloode!

Έτσι, οι 100 αιμοδότες που συμβολικά συμμετείχαν θυμίζουν τη δέσμευση όλων μας και ανοίγουν ξανά το δρόμο σε ένα μήνυμα ζωής, ειδικά στους τόσο ανατρεπτικούς καιρούς που περνάμε.  "Όλοι αυτοί οι αιμοδότες που ξεπέρασαν το φόβο τους και ήρθαν σήμερα να προσφέρουν στον άγνωστο άνθρωπο που έχει ανάγκη, ενσαρκώνουν τις αξίες που θα μας βοηθήσουν να ξεπεράσουμε και αυτήν την κρίση: η αγάπη, η αλληλεγγύη, η σκέψη του να βγω από το εγώ μου και να σκεφτώ το συνάνθρωπό μου και την κοινωνία στην οποία ζω”, σχολίασε η Ναταλία Κρίτσαλη, co-founder του Bloode μετά το τέλος της αιμοδοσίας.

  

Μέχρι σήμερα

Μέχρι σήμερα έχει διοργανώσει 100 εθελοντικές αιμοδοσίες στις οποίες έχουν δώσει αίμα 3342 αιμοδότες και έχουν συλλεχθεί 233 δείγματα για δωρεά μυελού των οστών. Στην πλατφόρμα εκκλήσεων έχει λάβει συνολικά 376 εκκλήσεις για αίμα και αιμοπετάλια στις οποίες έχουν ανταποκριθεί 1012 διαφορετικοί εθελοντές αιμοδότες.

Θέλετε να βοηθήσετε να συνεχίσουν να υποστηρίζονται αυτοί που έχουν ανάγκη από αίμα και να πραγματοποιηθούν οι επόμενες 100 αιμοδοσίες του Bloode; Ενημερωθείτε για τις δράσεις του στο www.bloode.org και στηρίξτε το έργο του κάνοντας μία μικρή αλλά πολύτιμη δωρεά στο Bloode.

Λίγα λόγια για το Bloode

Το Bloode είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός που ιδρύθηκε το 2015 και σκοπεύει στην αύξηση των αιμοδοτών και στην καλλιέργεια του εθελοντισμού στην Ελλάδα. Στην ψηφιακή πλατφόρμα bloode.org μπορεί κάθε πολίτης να απευθύνει έκκληση για αίμα καθώς και να βρει όλες τις πληροφορίες για την αιμοδοσία.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM