Athens Bar Show

Athens Bar Show Facebook Twitter
0

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε και φέτος, το 3ο Athens Bar Show στις 26 & 27 Νοεμβρίου στον χώρο του The Hub Events. Πρόκειται για την έκθεση show που κάθε χρόνο φέρνει κοντά τους bartenders, τους ιδιοκτήτες των bar, τους επαγγελματίες του χώρου και όσους λατρεύουν τα cocktails!

Η αγάπη του κλάδου για το Athens Bar Show αποτέλεσε επιβεβαίωση ότι υπάρχει ανάγκη για εκδηλώσεις που προσφέρουν γνώση και πληροφορία, εκπαίδευση και γευστικές δοκιμές. Ο ενθουσιασμός των επισκεπτών αλλά και των εκθετών κατά τη διάρκεια του διημέρου μας, οι γεμάτες αίθουσες παρουσιάσεων με πάνω από 200 άτομα κάθε φορά, τα 21 διαφορετικά περίπτερα από 15 διαφορετικές εταιρίες, με πάνω από 300 διαφορετικά προϊόντα ήταν μερικά από αυτά που θα θυμόμαστε έως το επόμενο Athens Bar Show.

Φέτος οι επισκέπτες ξεπέρασαν σε αριθμό τους 1500 όπου πάνω απο το 90% ήταν επαγγελματίες του κλάδου κυρίως bartenders (52%), barmanager ή από τον χώρο του F&B (11%), επιχειρηματίες (23%) και σερβιτόροι/ες (6%). Ένα 20% των επισκεπτών μάλιστα προήλθε από την επαρχία.

Εκθέτες και επισκέπτες έγιναν ένα στον χώρο με αποτέλεσμα να διακρίνεται ένα κλίμα ευχάριστης συνεύρεσης για νέες γνωριμίες, για παρουσιάσεις νέων προϊόντων, διατήρησης & σύναψης νέων συνεργασιών και φυσικά upbeat διάθεσης!

Σε μίνι έρευνα που διεξήχθη κατά την διάρκεια του show, το 50% των επισκεπτών δήλωσαν ότι επισκέφτηκαν το Athens Bar Show για τον εκπαιδευτικό χαρακτήρα της εκδήλωσης, το 1/5 των επισκεπτών για να δει και να δοκιμάσει νέα προϊόντα και ένα αντίστοιχο ποσοστό για να βρει και να συναντηθεί με συναδέλφους. Τέλος, ένα 10% για να δοκιμάσει αποστάγματα και να βρει εξοπλισμό για μπαρ.

Στο πλαίσιο του Athens Bar Show έλαβε χώρα και ο Πανευρωπαϊκός τελικός των Angostura Rums & Bitters όπου φιλοξένησε 10 φιναλίστ ευρωπαϊκών χωρών και «τον δικό μας» Νίκο Μπάκουλη από το μπαρ Boston (Λεωφόρο Νίκης 13, Θεσσαλονίκη). Νικητής του διαγωνισμού αναδείχτηκε ο Ουκρανός Stanislav Mukin, 2η κατετάγη η Heather Yau από τη Σουηδία και 3ος ο Jarkko Issujja από τη Φινλανδία. Ο Stanislav θα έχει τη δυνατότητα να διεκδικήσει το έπαθλο των 10000$ και τη θέση του Global Brand Ambassador των Angostura Rums & Bitters στον τελικό που θα λάβει χώρα στο Trinidad τον επόμενο Φεβρουάριο. (Περισσότερα για τα βραβεία θα δείτε στο τέλος αυτού του Δελτίου Τύπου).

To motto της έκθεσης: «Don't drink to get drunk, drink to enjoy life»- Jack Kerouac.

Ραντεβού του χρόνου για το 4ο Athens Bar Show στις 25-26/11/2013.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM