ARTHUR CHRISTMAS: O ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΑΪ ΒΑΣΙΛΗ 3D (ARTHUR CHRISTMAS 3D)

ARTHUR CHRISTMAS: O ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΑΪ ΒΑΣΙΛΗ 3D (ARTHUR CHRISTMAS 3D) Facebook Twitter
0

Ένας απίθανος ήρωας, μια απολαυστικά δυσλειτουργική οικογένεια,μια κλασική Χριστουγεννιάτικη ιστορία, στην πιο ευρηματική τρισδιάστατη περιπέτεια κινουμένων σχεδίων!

Ο Άρθουρ δεν είναι ένα παιδί σαν όλα τα άλλα, καθώς ο πατέρας του δεν είναι άλλος από τον… Αϊ Βασίλη αυτοπροσώπως. Με τα Χριστούγεννα να πλησιάζουν ολοταχώς, ο Άρθουρ κάνει ό,τι μπορεί για να φανεί χρήσιμος στην καλά κρυμμένη κάπου στο Βόρειο Πόλο υπερσύγχρονη οικογενειακή επιχείρηση, όπου οι πάντες δουλεύουν πυρετωδώς, προκειμένου να ετοιμάσουν εγκαίρως τα παιχνίδια που θα μοιραστούν στα παιδιά όλου του κόσμου. Όμως, όταν από λάθος υπολογισμούς ένα κοριτσάκι κινδυνεύει να μείνει χωρίς δώρο, ο αδέξιος μα εξαιρετικά φιλότιμος Άρθουρ θα ξεκινήσει μια τρελή κούρσα με το χρόνο, προκειμένου να δώσει τη λύση, προτού ξημερώσουν τα φετινά Χριστούγεννα!

Η Aardman και η Sony Pictures Animation παρουσιάζουν μια ανατρεπτική και φουλ απολαυστική περιπέτεια κινουμένων σχεδίων, με ήρωες τον Άγιο Βασίλη, την απίθανη οικογένειά του, χιλιάδες γλυκύτατα ξωτικά και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Η αστείρευτη έμπνευση και το αχαλίνωτο κέφι της πολυβραβευμένης ομάδας πίσω από τα ξεκαρδιστικά «Οι Κότες το ’σκασαν», «Γουάλας & Γκρόμιτ στον Τεράστιο Λαχανόκηπο» και «Ποντικούπολη» συναντούν το πιο ανατρεπτικό χιούμορ.

Βρείτε την απάντηση στην απορία που αιώνες τώρα απασχολεί κάθε Χριστούγεννα τα παιδιά όλου του κόσμου:

Πώς παραδίδονται 2 δισ. δώρα σε μια νύχτα; Είναι οικογενειακό μυστικό!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM