Το AQUA Carpatica συμμετέχει στην έκθεση HORECA 2024

Το AQUA Carpatica σας περιμένει στην έκθεση HORECA 2024 Facebook Twitter
0

Το AQUA Carpatica, το νερό από τα Καρπάθια Όρη, θα συμμετέχει στη μεγαλύτερη Διεθνή Έκθεση ποιοτικού, επαγγελματικού κοινού, HORECΑ 2024.

Η ομάδα του AQUA Carpatica θα βρίσκεται εκεί και θα μας περιμένει όλους στο περίπτερο της εταιρείας (Hall 1, Stand D 30), για να μας ενημερώσει για τις αξίες του νερού, την μοναδική γεύση του, τι σημαίνουν τα νιτρικά στο νερό, αλλά και να απαντήσει σε όποια ερώτηση ή απορία έχουμε.

Λίγα λόγια για το AQUA Carpatica

Οι πηγές AQUA Carpatica ανακαλύφθηκαν το 2005 κι αφού ερευνήθηκαν και αναλύθηκαν για 5 συνεχόμενα έτη ξεκίνησε η εμφιάλωσή το 2010, ενώ πρόσφατα μπήκε και στην Ελληνική αγορά. H AQUA Carpatica έχει αποσπάσει 99 διεθνή βραβεία τόσο για την ποιότητα όσο και για την απαλή γεύση ενώ παράλληλα δεν αφήνει κάποια επίγευση. Χάρη στα μηδενικά νιτρικά (φυσικώς ανθρακούχο νερό) και στα σχεδόν μηδενικά νιτρικά (φυσικό μεταλλικό νερό) τα AQUA Carpatica είναι ιδανικά για εγκύους και παιδιά.

Παρ’ ότι υπάρχει στην αγορά περίπου δέκα χρόνια τώρα, το AQUA Carpatica βρίσκεται ήδη σε παγκόσμιες αγορές (Ηνωμένες Πολιτείες, Μ. Βρετάνια, Ιαπωνία, Ντουμπάι, Ισπανία , Αυστραλία, Ουγγαρία, Κίνα κλπ.) κι έχει τύχει διεθνούς αναγνώρισης.  Το 2022 η εταιρεία AQUA Carpatica προχώρησε σε στρατηγική συμφωνία με την PepsiCo που δίνει τη δυνατότητα επέκτασης και σε άλλες αγορές, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ. 

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM