Από το «Μα» στο «Μαμά» και από το «Μπα» στο «Μπαμπά»

Από το «Μα» στο «Μαμά» και από το «Μπα» στο «Μπαμπά» Facebook Twitter
0

Η Choose υπογράφει τη νέα καμπάνια ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης του Υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας «Από το Μα στο “Μαμά” και από το Μπα στο “Μπαμπά”», πρωτοβουλία της Υπουργού κυρίας Δόμνας Μιχαηλίδου. Στο πλαίσιο του Ευρύτερου Εθνικού Σχεδίου Δράσης του Υπουργείου για το Δημογραφικό και με την υποστήριξη της Eurobank που υλοποιεί και δικές τις δράσεις σε αυτόν τον πυλώνα, η καμπάνια παρουσιάζει μια σειρά νέων μέτρων ενίσχυσης για όλους όσοι επιθυμούν να γίνουν γονείς.

Με έναν εύστοχο και ευρηματικό τρόπο, το concept της νέας καμπάνιας αναδεικνύει τη μετάβαση από τον δισταγμό στην πραγματοποίηση του ονείρου. Το κεντρικό μήνυμα, «Από το Μα στο Μαμά και από το Μπα στο Μπαμπά, είμαστε δίπλα σας», φωτίζει όλα τα δομικά «Μα» και «Μπα» που θέτει η λογική, ακόμη κι όταν η καρδιά επιθυμεί άλλα – επισημαίνοντας πως η υποστήριξη της Πολιτείας λειτουργεί ως καταλύτης σε μια απαιτητική καθημερινότητα, ώστε όσοι το επιθυμούν να φτάσουν στο να γίνουν Μαμά και Μπαμπάς.

Από το «Μα» στο «Μαμά» και από το «Μπα» στο «Μπαμπά» Facebook Twitter

Στόχος της καμπάνιας ήταν να αγγίξει το κοινό των επίδοξων νέων γονιών με ένα αυθεντικό μήνυμα που αναγνωρίζει την πραγματικότητα που βιώνουν, ενώ παράλληλα ενισχύει το δικαίωμά τους στο συναίσθημα και το όνειρο της δικής τους οικογένειας. Η καμπάνια καλεί το κοινό να επισκεφτεί oikogeneia.gov.gr για να μάθει περισσότερα.

Η επικοινωνία αναδεικνύει την ειλικρινή πρόθεση της Πολιτείας να σταθεί δίπλα στα νέα κοινά, καθώς και του Υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας να προσφέρει λύσεις μέσα από το Εκτενές Σχέδιο που εκπονήθηκε με δεκαετή ορίζοντα για την περίοδο 2025–2035, σε ένα θέμα που, ενώ είναι βαθιά προσωπικό, έχει τεράστιο αντίκτυπο στο μέλλον και την ευημερία όλων. Η τηλεοπτική διαφήμιση βρίσκεται ήδη στον αέρα, ενώ η καμπάνια πλαισιώνεται από υλικό στο digital περιβάλλον και στα κοινωνικά μέσα. Την παραγωγή του spot επιμελήθηκε η Norrogroup Productions, σε σκηνοθεσία Στάθη Μουρδουκούτα.

Λίγα λόγια για την Choose

Η Choose είναι μια ελληνική εταιρεία με πορεία άνω των 20 ετών στον χώρο της επικοινωνίας, της διαφήμισης και της στρατηγικής συμβουλευτικής. Σήμερα δραστηριοποιείται μέσα από τρεις βασικούς άξονες: Επικοινωνία, Συμβουλευτική και Τεχνολογία, προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις που βοηθούν οργανισμούς και επιχειρήσεις να προσαρμοστούν στις προκλήσεις ενός συνεχώς μεταβαλλόμενου περιβάλλοντος και να επιτυγχάνουν σταθερή ανάπτυξη.

Αυτό που διαφοροποιεί την Choose είναι η ολιστική 360° προσέγγιση που εφαρμόζει. Με μια ομάδα περισσότερων από 120 εξειδικευμένων στελεχών, η εταιρεία αξιοποιεί τη βαθιά γνώση του ελληνικού κοινωνικού και οικονομικού περιβάλλοντος, συνδυάζοντας στρατηγική σκέψη, δημιουργικότητα και τεχνολογική καινοτομία. Με οδηγό τις αξίες της — Αξιοπιστία, Ευελιξία, Πάθος και Σεβασμό — η Choose σχεδιάζει και υλοποιεί λύσεις με πραγματικό και μετρήσιμο αντίκτυπο για τους πελάτες της.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Βιολάντα ετοιμάζει μια μοναδική γιορτή για να κάνει την Παγκόσμια Ημέρα Μπισκότου ακόμα πιο ξεχωριστή

Market news / Η Βιολάντα ετοιμάζει μια μοναδική γιορτή για να κάνει την Παγκόσμια Ημέρα Μπισκότου ακόμα πιο ξεχωριστή

Μοιραστείτε τις αγαπημένες σας στιγμές απόλαυσης με τα Μπισκότα Βιολάντα και διεκδικήστε υπέροχα δώρα που θα κάνουν την καθημερινότητά σας ακόμα πιο γλυκιά.
THE LIFO TEAM
Το NBG Pay tom διαθέσιμο με 100% επιδότηση μέσω του προγράμματος «Ψηφιακές Συναλλαγές – Β’ Φάση»

Market news / Το NBG Pay tom διαθέσιμο με 100% επιδότηση μέσω του προγράμματος «Ψηφιακές Συναλλαγές – Β’ Φάση»

Η NBG Pay και ο Όμιλος EPSILONNET διευρύνουν την πρόσβαση των επαγγελματιών σε ολοκληρωμένες λύσεις ψηφιακών πληρωμών, προσφέροντας το NBG Pay tom με μηδενικό κόστος απόκτησης.
THE LIFO TEAM
Η Σύμπλευση ΑΜΚΕ (+πλευση) ολοκλήρωσε τη φθινοπωρινή αποστολή στο Καστελόριζο

Market news / Η Σύμπλευση ΑΜΚΕ (+πλευση) ολοκλήρωσε τη φθινοπωρινή αποστολή στο Καστελόριζο

Περισσότεροι από 120 κάτοικοι προσήλθαν στα ιατρεία για δωρεάν ιατρικές και μικροβιολογικές εξετάσεις σε πάνω από 20 ειδικότητες, πραγματοποιώντας συνολικά περίπου 190 εξετάσεις
THE LIFO TEAM