AMSTEL

AMSTEL Facebook Twitter
0

Η Amstel, Υπερήφανος Χορηγός της Εθνικής Ομάδας, μας προσκαλεί να ανεβάσουμε τη φωτογραφία μας στο www.amstel.gr και να μπούμε στην επίσημη εμφάνιση προετοιμασίας της Εθνικής.

Με το σύνθημα «Όλοι μαζί, ένα με την Εθνική», η Amstel, Υπερήφανος Χορηγός της Εθνικής Ομάδας, υποστηρίζει για ακόμη μία χρονιά τους παίκτες μας στη μεγάλη προσπάθειά τους στο Eυρωπαϊκό Πρωτάθλημα.

Η αντίστροφη μέτρηση για τη μεγάλη ποδοσφαιρική γιορτή έχει ξεκινήσει και η Amstel βρίσκεται δυναμικά στο πλευρό της ομάδας, προσφέροντας σε όλους μας τη δυνατότητα να στηρίξουμε δυναμικά την προετοιμασία της για τους κρίσιμους αγώνες που έχει μπροστά της. Μέσα από μία ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα στο site www.amstel.gr, η Amstel μας προσκαλεί να ανεβάσουμε τις φωτογραφίες μας για να μπούμε στην επίσημη εμφάνιση προπονήσεων της Εθνικής!  Με τον τρόπο αυτό, οι εμφανίσεις των παικτών μας θα γεμίσουν με χιλιάδες φωτογραφίες Ελλήνων και όλοι μας θα έχουμε τη δυνατότητα να «ταξιδέψουμε» στα γήπεδα της Πολωνίας και της Ουκρανίας για να δώσουμε δύναμη στους αθλητές μας! Πρόκειται για μία ιδιαίτερα πρωτότυπη διαδραστική ενέργεια της Amstel, η οποία έχει ως στόχο να συγκεντρώσει όσους περισσότερους Έλληνες είναι εφικτό και να τους μεταφέρει νοητά, αλλά ουσιαστικά, στο πλευρό της Εθνικής μας.

Η χορηγία της Εθνικής Ομάδας από την Amstel, καθώς και η διαδικτυακή ενέργεια στο www.amstel.gr, επικοινωνούνται μέσα από τη νέα καμπάνια της μάρκας, με κεντρικό μήνυμα  «Όλοι μαζί, ένα με την Εθνική». Το πρώτο από τα spot που συνθέτουν την επικοινωνιακή καμπάνια βρίσκεται ήδη στον αέρα.

Με πρωταγωνιστές τους διεθνείς ποδοσφαιριστές μας (Γιώργος Καραγκούνης, Δημήτρης Σαλπιγγίδης, Γιάννης Φετφατζίδης) το νέο τηλεοπτικό spot μάς μεταφέρει σε ένα γήπεδο με άδειες κερκίδες, στο οποίο παραδόξως ακούγονται δυνατά τα συνθήματα των Ελλήνων φιλάθλων. Η απορία των παικτών για την προέλευση των συνθημάτων, κατά τη διάρκεια μιας τυπικής προπόνησης, λύνεται όταν συνειδητοποιούν ότι οι φωνές που ακούγονται ρυθμικά προέρχονται από τις εμφανίσεις τους, στις οποίες υπάρχουν οι φωτογραφίες χιλιάδων Ελλήνων.

Εστιάζοντας στη μεγάλη αξία του να είμαστε όλοι μαζί στο πλευρό των παικτών μας και με κεντρικό μήνυμα «Όλοι μαζί, ένα με την Εθνική», η καμπάνια  της Amstel, που φέρει την υπογραφή της διαφημιστικής εταιρίας Tribe και την επιμέλεια της εταιρίας παραγωγής Stefi, μας υπενθυμίζει ότι η εμψύχωση των παικτών μας είναι «ευθύνη» όλων μας.

Στηρίξτε και εσείς την Εθνική, ανεβάζοντας τη φωτογραφία σας στο www.amstel.gr!

Γιατί η μεγαλύτερη νίκη είναι να είμαστε «Όλοι μαζί, ένα με την Εθνική».

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM