«Αγάπη που μεγαλώνει μαζί σου»: η νέα καμπάνια των Μιράντα ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ  

«Αγάπη που μεγαλώνει μαζί σου»: η νέα καμπάνια των Μιράντα ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ   Facebook Twitter
0

Μία γεύση άρρηκτα δεμένη με τις παιδικές μας μνήμες, που μας ακολουθεί πιστά και στην ενήλικη ζωή μας. Όσα και αν αλλάζουν γύρω μας, ένα πράγμα μένει σταθερό και αναλλοίωτο στον χρόνο: η ασυναγώνιστη γεύση των μπισκότων Μιράντα ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ. Όσων ετών και αν είμαστε, από τις πρώτες μας παιδικές μνήμες ως και την ενήλικη ζωή μας, η γεύση των Μιράντα Παπαδοπούλου είναι εκεί.
 
Με κεντρικό μήνυμα «Αγάπη που μεγαλώνει μαζί σου», η νέα καμπάνια των Μιράντα ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ τονίζει τη διαχρονική σύνδεση που έχουν τα μπισκότα Μιράντα με τον καταναλωτή και τις ανάγκες του. Μία σχέση που εξελίσσεται μέσα από νέες προτάσεις, όπως τα snack packs, ιδανικά για ένα snack στο σχολείο, τα Μιράντα με λιγότερη ζάχαρη αλλά και τα Μιράντα με επικάλυψη σοκολάτας για τους λάτρεις της σοκολάτας.
 
Τα Μιράντα ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ είναι συνώνυμα με τη γεύση της παιδικότητας, της ανεμελιάς και της χαράς, που συντροφεύει τον καθένα μας όσο και αν μεγαλώσουμε. Η αγάπη και το δέσιμο με αυτά τα μπισκότα περνά από γενιά σε γενιά, αποτελώντας μία από τις πιο σταθερές αξίες στη ζωή μας.
 
Γιατί τα Μιράντα ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ είναι «Αγάπη που μεγαλώνει μαζί σου».
 
Τη νέα καμπάνια υπογράφει η Publicom Burson Athens, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Ινδαρέ και creative direction από την Αννίτα Γρηγοριάδη, ενώ την παραγωγή έχει επιμεληθεί η Green Olive Productions.

 
 
 

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM