ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker” Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η νέα υπηρεσία της ACS My favourite ACS Locker προσφέρει στους παραλήπτες των ηλεκτρονικών παραγγελιών τη δυνατότητα επιλογής του αγαπημένου τους ACS Locker, μέσω της ψηφιακής βοηθού ACiStant, στο www.acscourier.gr ή στο ACS Mobile App, χωρίς καμία πρόσθετη χρέωση. Με αυτόν τον τρόπο, διευκολύνεται η γρηγορότερη παραλαβή των παραγγελιών τους, οι οποίες πλέον θα προωθούνται αυτόματα στο επιλεγμένο σημείο.

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker” Facebook Twitter

Tο “My favourite ACS Locker” προσφέρει:

  • Άμεση παραλαβή δεμάτων, χωρίς καθυστερήσεις, σε λιγότερο από 15 δευτερόλεπτα.
  • Ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο μέσω Viber/SMS και e-mail.
  • Δυνατότητα επιλογής έως και 3 αγαπημένων ACS Locker, κοντά στις διευθύνσεις του πελάτη-παραλήπτη (σπίτι, γραφείο, εξοχικό) που συνήθως δηλώνει στις ηλεκτρονικές παραγγελίες του.

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant. Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στη στρατηγική του ψηφιακού μετασχηματισμού της ACS, που επενδύει συστηματικά σε καινοτόμες υπηρεσίες για την ενίσχυση της εμπειρίας πελάτη. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα My favourite ACS Locker

Σημειώνεται ότι για την προώθηση της νέας υπηρεσίας, η ACS διενεργεί διαγωνισμό που κληρώνει 3 iPhone 16 (128GB, Black, 6.1’’) για 3 τυχερούς κάθε μήνα, όλο το καλοκαίρι. Περισσότερες πληροφορίες στη σελίδα του διαγωνισμού: Καλοκαιρινός Διαγωνισμός 2025 «My favourite ACS Locker».

 

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM