7th Thought

7th Thought Facebook Twitter
0


"Καφές ή ρόφημα; Μουσική ή shopping; Επιτραπέζια ή βιβλίο; Οι σκέψεις πολλές, οι επιλογές περισσότερες. Σε λίγα καλοσχεδιασμένα τετραγωνικά μέτρα στο κέντρο του Χαλανδρίου όλα συνυπάρχουν. 

 

Το 7th Thought, ο νέος μικρός πολυχώρος που άνοιξε τον Δεκέμβριο του 2012, συνδυάζει την χαλάρωση με το επιλεκτικό shopping δημιουργιών από ανεξάρτητες Ελληνίδες σχεδιάστριες. 

Στον ισόγειο, ζεστό, χώρο μπορείτε να απολαύσετε καφέ, τσάι, ροφήματα που δημιουργούνται από προϊόντα fair trade, να περιηγηθείτε στο internet ενώ υπάρχουν βιβλία, περιοδικά και επιτραπέζια. Στον πρώτο όροφο, όπου κυριαρχεί η καλοσχεδιασμένη ντουλάπα, πωλούνται επιλεκτικά ρούχα από ξεχωριστές δημιουργίες Ελληνίδων, κοσμήματα και αξεσουάρ ενώ φιλοξενούνται και επιλεγμένα used ρούχα και παπούτσια. Στον ζεστό, ξύλινο χώρο του γίνονται σεμινάρια και events.

 

To 7th Τhought είναι μια εναλλακτική επιλογή ανάμεσα σε καφέ και shopping, είναι ανοιχτό κάθε μέρα από τις 10 το πρωί ως τις 11 το βράδυ και γίνεται στέκι με κεντρική ιδέα την καλή αισθητική. 

Καθημερινά από τις 10 το πρωί ως τις 11 το βράδυ.

Ρούχα ( Broke Queens, Erigony, Ioli, Sleek & Proud, Two in A Gondola, Venetia Ioakim, Underprotection

and more...)

Κοσμήματα (Christina Karakalpaki, Eri Stai and more...)

Αντικείμενα - αξεσουάρ (candlepoint, marianicoldesigns)

Βιβλία/Περιοδικά/Επιτραπέζια παιχνίδια

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM