11ο συνέδριο του ECR Hellas «Προσεγγίζοντας τη Νέα Πραγματικότητα»

11ο συνέδριο του ECR Hellas «Προσεγγίζοντας τη Νέα Πραγματικότητα» Facebook Twitter
0

Με χορηγία και παρουσίαση του ολοκληρωμένου χαρτοφυλακίου των προϊόντων της συμμετείχε η Coca-Cola Τρία Έψιλον στο συνέδριο του ECR Hellas με θέμα: «Προσεγγίζοντας τη Νέα Πραγματικότητα» που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 12 Μαΐου 2015. Το συνέδριο έφερε κοντά τους σημαντικότερους εκπροσώπους του επιχειρηματικού κόσμου και του λιανεμπορίου με στόχο την αποτελεσματική προσέγγιση και ουσιαστική ανταλλαγή απόψεων και ευρημάτων ερευνών σχετικά με τη συμπεριφορά του καταναλωτή καθώς και τη συμβολή του κλάδου στην ελληνική οικονομία.

Στόχος της Coca-Cola Τρία Έψιλον, ιδρυτικού μέλους του ECR Hellas, μέσα από την χορηγία του συνεδρίου ήταν να υπογραμμίσει τη σημασία ενός εποικοδομητικού διαλόγου και μιας κοινής προσπάθειας των εταιριών για την καλύτερη ανταπόκριση στις ανάγκες των καταναλωτών που θα οδηγήσει στην ανάπτυξη του κλάδου.

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον παρουσίασε το ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της,  αποτυπώνοντας τη δυναμική παρουσία και αξία που δημιουργεί στην ελληνική αγορά αλλά και τη μοναδική σχέση που χτίζει με τους καταναλωτές. Με πηγή έμπνευσης την 100η επέτειο από τη δημιουργία της εμβληματικής γυάλινης φιάλης της Coca-Cola, το περίπτερο της Coca-Cola Τρία Έψιλον πρόσφερε στους συμμετέχοντες μια απολαυστική εμπειρία, καθώς  είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν αγαπημένα προϊόντα απολαμβάνοντας τις απεριόριστες δυνατότητες mixing. Δροσιστικά cocktail Schweppes και αλκοολούχων ποτών μεγάλων οίκων που διανέμει η εταιρία, νέες γεύσεις όπως το Schweppes Mojito που έρχεται να συμπληρώσει την γκάμα των 4 διαφορετικών γεύσεων της Schweppes, καθώς και την Amita Αχλάδι για τους λάτρεις των χυμών από ελληνικά φρούτα. 

Τέλος σε όσους  αναζητούν το διαφορετικό, η Coca-Cola Τρία Έψιλον σύστησε μια νέα γευστική προσέγγιση το «Coke&Roll» και τους συνδυασμούς που προτείνει όπως Coca-Cola με αρωματική βανίλια ή γλυκιά κανέλα.

Με την παρουσία της σε διοργανώσεις του κλάδου όπως αυτή, η Coca-Cola Τρία Έψιλον υπογραμμίζει τη δέσμευσή της στην ανάπτυξη και στη συνεχή επένδυση στην κατηγορία όπου δραστηριοποιείται, ανταποκρινόμενη στις τάσεις της αγοράς και στις ανάγκες των καταναλωτών.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM