Σημαντική διάκριση της IKEA στα PR Awards 2025

Πάρις Χρανιώτης, Marketing & Communications Leader, IKEA και Μυρσίνη Μαρούλη, Group Account Director, Gravity the Newtons Facebook Twitter
Πάρις Χρανιώτης, Marketing & Communications Leader, IKEA και Μυρσίνη Μαρούλη, Group Account Director, Gravity the Newtons
0

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η ΙΚΕΑ, εταιρεία του ομίλου Fourlis, απέσπασε σημαντικές διακρίσεις στα PR Awards 2025, για την καμπάνια του ποιοτικού ύπνου με κύριο μήνυμα «Ξυπνήστε». Ώρα για ύπνο!. Η καμπάνια κατέκτησε συνολικά τρία βραβεία. Η ΙΚΕΑ μέσα από τη νέα της καμπάνια κάνει τον ύπνο πρωταγωνιστή, αναδεικνύοντας για ακόμη μία φορά τη δέσμευσή της να τοποθετεί τις πραγματικές ανάγκες των ανθρώπων στο επίκεντρο της επικοινωνίας της.

Αναλυτικά, η ΙΚΕΑ διακρίθηκε στις παρακάτω κατηγορίες:

  • Platinum βραβείο Best PR Campaign per Sector στην κατηγορία “Retail, Supermarkets & E-commerce” αποσπώντας και τη μέγιστη διάκριση για την καμπάνια «Ξυπνήστε». Ώρα για ύπνο!, μεταξύ όλων των συμμετεχόντων που επίσης διακρίθηκαν στην ίδια κατηγορία. Η αναγνώριση αυτή επιβεβαιώνει την επιτυχημένη στρατηγική επικοινωνίας της IKEA, στον δυναμικό κλάδο του λιανεμπορίου, όπου ξεχώρισε για την αποτελεσματική αξιοποίηση σύγχρονων μέσων επικοινωνίας, τόσο στο φυσικό όσο και στο ψηφιακό περιβάλλον.
  • Gold βραβείο στην κατηγορία “Launch” των PR Awards 2025, για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της επικοινωνιακής στρατηγικής κατά το λανσάρισμα του νέου concept, ανάμεσα σε 22 υποψηφιότητες. Η διάκριση αυτή αναγνωρίζει την επιτυχία μιας καμπάνιας που κατάφερε να επαναπροσδιορίσει τη σχέση του κοινού με τον ύπνο, φωτίζοντας τις επιπτώσεις της έλλειψής του στην καθημερινή ζωή και τους παράγοντες που τον επηρεάζουν, με ένα διαφορετικό και «αντιφατικό» μήνυμα, «Ξυπνήστε». Ώρα για ύπνο!.
  • Gold βραβείο στην κατηγορία “Retail, Supermarkets & E-commerce”, για την επικοινωνιακή προσέγγιση που ανέδειξε η ΙΚΕΑ και παρουσίασε το υπνοδωμάτιο όχι απλώς ως ένα δωμάτιο του σπιτιού, αλλά ως καθοριστικό παράγοντα ευεξίας, με κάθε προϊόν να υποστηρίζει έναν από τους βασικούς παράγοντες του ποιοτικού ύπνου: φως, θερμοκρασία, ποιότητα αέρα, ήχο, άνεση και οργάνωση.

Η στρατηγική επικοινωνίας που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την Gravity the Newtons, συνέβαλε καθοριστικά στην επιτυχία της καμπάνιας. Με δημιουργική προσέγγιση, στοχευμένες ενέργειες και βαθιά κατανόηση του brand και του κοινού του, η ομάδα της Gravity the Newtons συνέβαλε ουσιαστικά στην ανάδειξη του μηνύματος της ΙΚΕΑ και στην κατάκτηση των σημαντικών αυτών διακρίσεων.

Τα PR Awards αποτελούν έναν από τους σημαντικότερους θεσμούς στην Ελλάδα για την επιβράβευση της δημιουργικότητας, της καινοτομίας και της αποτελεσματικότητας στον τομέα της επικοινωνίας. Οι φετινές διακρίσεις της ΙΚΕΑ έρχονται να ενισχύσουν την παρουσία της IKEA στην καθημερινή ζωή των καταναλωτών.

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Mailo’s: Ο Νίκος Μουτσουρούφης τιμήθηκε με το Βραβείο Νέου Επιχειρηματία 2025 από το ΕΒΕΑ

Επιχειρείν / Mailo’s: Ο Νίκος Μουτσουρούφης τιμήθηκε με το Βραβείο Νέου Επιχειρηματία 2025 από το ΕΒΕΑ

Τα Mailo’s – The Pasta Project αποτελούν ένα καινοτόμο concept που ειδικεύεται στον τομέα της γρήγορης εστίασης και συνδυάζει την υψηλή γαστρονομία με τη φιλοσοφία της street food κουλτούρας.
THE LIFO TEAM
Ο Όμιλος ΔΕΗ και ο Οργανισμός Hydropower Sustainability Alliance εγκαινιάζουν νέα συνεργασία για την ενίσχυση των πρακτικών βιωσιμότητας στην υδροηλεκτρική παραγωγή στην Ελλάδα

Επιχειρείν / ΔΕΗ και Οργανισμός Hydropower Sustainability Alliance σε νέα συνεργασία για ενίσχυση των πρακτικών βιωσιμότητας στην υδροηλεκτρική παραγωγή στην Ελλάδα

Η συνεργασία αυτή αποτελεί σημαντικό βήμα στη συνολική στρατηγική του Ομίλου ΔΕΗ να ηγηθεί της ενεργειακής μετάβασης στην Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή, με έμφαση στις επιδόσεις σε θέματα Περιβάλλοντος, Κοινωνίας και Εταιρικής Διακυβέρνησης (ESG)
THE LIFO TEAM
Κωτσόβολος και Ομάδα Αιγαίου ενώνουν τις δυνάμεις τους, για να φτάσει η Τεχνολογία παντού

Επιχειρείν / Κωτσόβολος και Ομάδα Αιγαίου ενώνουν τις δυνάμεις τους, για να φτάσει η Τεχνολογία παντού

Προϊόντα τεχνολογίας για 660 μαθητές όλων των σχολικών βαθμίδων των μικρών και ακριτικών νησιών έφθασαν από την Κωτσόβολος, στο πλαίσιο του 31ου Διάπλου της Ομάδας Αιγαίου.
THE LIFO TEAM
Όμιλος ΔΕΗ: Προσθέτει φωτοβολταϊκό πάρκο 88 MW στο χαρτοφυλάκιο της Βουλγαρίας

Επιχειρείν / Όμιλος ΔΕΗ: Προσθέτει φωτοβολταϊκό πάρκο 88 MW στο χαρτοφυλάκιο της Βουλγαρίας

Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει το πράσινο χαρτοφυλάκιο του με τη συμφωνία για παραλαβή με την ολοκλήρωση και έναρξη λειτουργίας του υπό κατασκευή φωτοβολταϊκού πάρκου συνολικής ισχύος 88 MW στο χωριό Βεντράρε στην περιοχή, Κάρλοβο, της κεντρικής Βουλγαρίας.
THE LIFO TEAM
Νέα έρευνα της Mastercard: Οι κυβερνοεπιθέσεις απειλούν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ευρώπη

Επιχειρείν / Νέα έρευνα της Mastercard: Οι κυβερνοεπιθέσεις απειλούν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ευρώπη

1 στους 4 ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων έχει γίνει στόχος για απατεώνες ενώ ζει με το φόβο πως μία επίθεση θα μπορούσε να οδηγήσει σε οριστικό κλείσιμο της επιχείρησής του.
THE LIFO TEAM
Το The Macallan και το Cirque du Soleil δημιούργησαν μαζί την 4η έκδοση της συλλογής The Macallan Harmony - Vibrant Oak

Επιχειρείν / Το The Macallan και το Cirque du Soleil δημιούργησαν μαζί την 4η έκδοση της συλλογής The Macallan Harmony - Vibrant Oak

Μια δημιουργική συνέργεια που αναδεικνύει τη μοναδική ιστορία του The Macallan και τη διαχρονική σύνδεσή του με το ξύλο δρυός με έναν συναρπαστικό, ευφάνταστο και καινοτόμο τρόπο.
THE LIFO TEAM