Σημαντική διάκριση της IKEA στα PR Awards 2025

Πάρις Χρανιώτης, Marketing & Communications Leader, IKEA και Μυρσίνη Μαρούλη, Group Account Director, Gravity the Newtons Facebook Twitter
Πάρις Χρανιώτης, Marketing & Communications Leader, IKEA και Μυρσίνη Μαρούλη, Group Account Director, Gravity the Newtons
0

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η ΙΚΕΑ, εταιρεία του ομίλου Fourlis, απέσπασε σημαντικές διακρίσεις στα PR Awards 2025, για την καμπάνια του ποιοτικού ύπνου με κύριο μήνυμα «Ξυπνήστε». Ώρα για ύπνο!. Η καμπάνια κατέκτησε συνολικά τρία βραβεία. Η ΙΚΕΑ μέσα από τη νέα της καμπάνια κάνει τον ύπνο πρωταγωνιστή, αναδεικνύοντας για ακόμη μία φορά τη δέσμευσή της να τοποθετεί τις πραγματικές ανάγκες των ανθρώπων στο επίκεντρο της επικοινωνίας της.

Αναλυτικά, η ΙΚΕΑ διακρίθηκε στις παρακάτω κατηγορίες:

  • Platinum βραβείο Best PR Campaign per Sector στην κατηγορία “Retail, Supermarkets & E-commerce” αποσπώντας και τη μέγιστη διάκριση για την καμπάνια «Ξυπνήστε». Ώρα για ύπνο!, μεταξύ όλων των συμμετεχόντων που επίσης διακρίθηκαν στην ίδια κατηγορία. Η αναγνώριση αυτή επιβεβαιώνει την επιτυχημένη στρατηγική επικοινωνίας της IKEA, στον δυναμικό κλάδο του λιανεμπορίου, όπου ξεχώρισε για την αποτελεσματική αξιοποίηση σύγχρονων μέσων επικοινωνίας, τόσο στο φυσικό όσο και στο ψηφιακό περιβάλλον.
  • Gold βραβείο στην κατηγορία “Launch” των PR Awards 2025, για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της επικοινωνιακής στρατηγικής κατά το λανσάρισμα του νέου concept, ανάμεσα σε 22 υποψηφιότητες. Η διάκριση αυτή αναγνωρίζει την επιτυχία μιας καμπάνιας που κατάφερε να επαναπροσδιορίσει τη σχέση του κοινού με τον ύπνο, φωτίζοντας τις επιπτώσεις της έλλειψής του στην καθημερινή ζωή και τους παράγοντες που τον επηρεάζουν, με ένα διαφορετικό και «αντιφατικό» μήνυμα, «Ξυπνήστε». Ώρα για ύπνο!.
  • Gold βραβείο στην κατηγορία “Retail, Supermarkets & E-commerce”, για την επικοινωνιακή προσέγγιση που ανέδειξε η ΙΚΕΑ και παρουσίασε το υπνοδωμάτιο όχι απλώς ως ένα δωμάτιο του σπιτιού, αλλά ως καθοριστικό παράγοντα ευεξίας, με κάθε προϊόν να υποστηρίζει έναν από τους βασικούς παράγοντες του ποιοτικού ύπνου: φως, θερμοκρασία, ποιότητα αέρα, ήχο, άνεση και οργάνωση.

Η στρατηγική επικοινωνίας που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την Gravity the Newtons, συνέβαλε καθοριστικά στην επιτυχία της καμπάνιας. Με δημιουργική προσέγγιση, στοχευμένες ενέργειες και βαθιά κατανόηση του brand και του κοινού του, η ομάδα της Gravity the Newtons συνέβαλε ουσιαστικά στην ανάδειξη του μηνύματος της ΙΚΕΑ και στην κατάκτηση των σημαντικών αυτών διακρίσεων.

Τα PR Awards αποτελούν έναν από τους σημαντικότερους θεσμούς στην Ελλάδα για την επιβράβευση της δημιουργικότητας, της καινοτομίας και της αποτελεσματικότητας στον τομέα της επικοινωνίας. Οι φετινές διακρίσεις της ΙΚΕΑ έρχονται να ενισχύσουν την παρουσία της IKEA στην καθημερινή ζωή των καταναλωτών.

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νέα έρευνα της Mastercard: Οι κυβερνοεπιθέσεις απειλούν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ευρώπη

Επιχειρείν / Νέα έρευνα της Mastercard: Οι κυβερνοεπιθέσεις απειλούν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ευρώπη

1 στους 4 ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων έχει γίνει στόχος για απατεώνες ενώ ζει με το φόβο πως μία επίθεση θα μπορούσε να οδηγήσει σε οριστικό κλείσιμο της επιχείρησής του.
THE LIFO TEAM
Το The Macallan και το Cirque du Soleil δημιούργησαν μαζί την 4η έκδοση της συλλογής The Macallan Harmony - Vibrant Oak

Επιχειρείν / Το The Macallan και το Cirque du Soleil δημιούργησαν μαζί την 4η έκδοση της συλλογής The Macallan Harmony - Vibrant Oak

Μια δημιουργική συνέργεια που αναδεικνύει τη μοναδική ιστορία του The Macallan και τη διαχρονική σύνδεσή του με το ξύλο δρυός με έναν συναρπαστικό, ευφάνταστο και καινοτόμο τρόπο.
THE LIFO TEAM
Η ΠΕΔΜΕΔΕ ECO και ο Δήμος Ιστιαίας – Αιδηψού ενώνουν τις δυνάμεις τους για το Περιβάλλον

Επιχειρείν / Η ΠΕΔΜΕΔΕ ECO και ο Δήμος Ιστιαίας – Αιδηψού ενώνουν τις δυνάμεις τους για το Περιβάλλον

Στο πλαίσιο της δράσης φυτεύτηκαν περισσότερα από 70 δέντρα, απολύτως συμβατά με την χλωρίδα της περιοχής, δίνοντας μία ανάσα πρασίνου στην καθημερινότητα των κατοίκων.
THE LIFO TEAM
Mastercard Fintech Forum 2025: Η Αθήνα στο επίκεντρο της Fintech καινοτομίας

Επιχειρείν / Mastercard Fintech Forum 2025: Η Αθήνα στο επίκεντρο της Fintech καινοτομίας

Η Nominis είναι η fintech εταιρεία που ξεχώρισε στη φετινή διοργάνωση της Αθήνας και θα έχει την ευκαιρία να ταξιδέψει στον τελικό του Βερολίνου, όπου θα διαγωνιστεί με τις νικήτριες των άλλων Fintech events που διοργανώνει η Mastercard.
THE LIFO TEAM