ΟΠΑΠ: Κέρδισε 7 βραβεία στα Event Awards 2025 για την καινοτομία στις εκδηλώσεις του

Κυριαρχία του ΟΠΑΠ στα Event Awards 2025: Κέρδισε 7 βραβεία για την καινοτομία στις εκδηλώσεις του Facebook Twitter
Η ομάδα του ΟΠΑΠ με τα 7 βραβεία που απέσπασε στα Event Awards 2025
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Μεγάλος πρωταγωνιστής στα Event Awards 2025 αναδείχθηκε ο ΟΠΑΠ, ο οποίος απέσπασε 7 βραβεία για τις ιδιαίτερα δημιουργικές και καινοτόμες εκδηλώσεις που διοργάνωσε κατά τη διάρκεια της περασμένης χρονιάς.

Οι τιμητικές αυτές διακρίσεις στη διοργάνωση, που έχει καταστεί θεσμός τα τελευταία 9 χρόνια, αναδεικνύουν την αφοσίωση του ΟΠΑΠ στην παροχή της βέλτιστης εμπειρίας στους πελάτες του, οι οποίοι βρίσκονται πάντα στο επίκεντρο των δράσεών του. 

Στα 7 βραβεία που απέσπασε ο ΟΠΑΠ στην τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε στις 24 Ιανουαρίου, περιλαμβάνονται δύο GOLD, τρία SILVER και δύο BRONZE βραβεία.

Η επιλογή των νικητών προέκυψε μέσω αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων από την κριτική επιτροπή, στην οποία συμμετείχαν 55 διακεκριμένοι εκπρόσωποι εταιρειών, ακαδημαϊκών ιδρυμάτων και θεσμικών φορέων.

Ξεχώρισαν η χορηγία του Eurojackpot στη Eurovision και οι εκδηλώσεις του ΟΠΑΠ στην ελληνική περιφέρεια

Το ένα από τα δύο χρυσά βραβεία που απέσπασε ο ΟΠΑΠ αφορούσε στις εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν σε καταστήματα ΟΠΑΠ με την παρουσία της Μαρίνας Σάττι, στο πλαίσιο της πρωτοποριακής χορηγίας του Eurojackpot στην ελληνική αποστολή της Eurovision.

Το δεύτερο GOLD βραβείο αφορούσε στις ξεχωριστές εκδηλώσεις που διοργάνωσε o ΟΠΑΠ σε καταστήματα ΟΠΑΠ της ελληνικής περιφέρειας και συγκεκριμένα στο Καπαρέλλι Βοιωτίας και τη Βέροια, στο πλαίσιο προώθησης των ΣΚΡΑΤΣ και ΛΟΤΤΟ.

Ειδικότερα, τα 7 βραβεία που απέσπασε ο ΟΠΑΠ στα Event Awards 2025 είναι τα ακόλουθα:

  • GOLD βραβείο στην κατηγορία “In- Store Experience Event/ Κάτω από 50.000€” Ι Entertainment Events
  • GOLD βραβείο στην κατηγορία “In- Store Experience Event/ Από 50.000€ και άνω” I Eurojackpot x Marina Satti - Instore Events
  • SILVER βραβείο στην κατηγορία “Experiential Marketing Event / Κάτω από 50.000 €” I Pamestoixima.gr tour για το EURO 2024
  • SILVER βραβείο στην κατηγορία “Best use of use of Media & PR / Από 50.000 € και άνω” I Eurojackpot x Marina Satti
  • SILVER βραβείο στην κατηγορία “Best use of Interactive Storytelling / Κάτω από 50.000 €” I ΛOTTO Launch Activation
  • BRONZE βραβείο στην κατηγορία “Best use of Interactive Storytelling / Κάτω από 50.000 €” I Entertainment Events
  • BRONZE βραβείο στην κατηγορία “Best use of Augmented / Virtual Reality Technology / Κάτω από 50.000 €” I Eurojackpot x Marina Satti - AI Videobooth
Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέντε χρόνια GRIPP-SNF: Απολογισμός και επόμενα βήματα του προγράμματος

Επιχειρείν / Πέντε χρόνια GRIPP-SNF: Απολογισμός και επόμενα βήματα του προγράμματος

Ολοκληρώθηκε η πιλοτική φάση του Πανελλήνιου Προγράμματος για την Πρόληψη και τον Έλεγχο των Νοσοκομειακών Λοιμώξεων και της Μικροβιακής αντοχής (GRIPP-SNF), που υλοποιήθηκε με αποκλειστική δωρεά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), καταγράφοντας σημαντική μείωση των νοσοκομειακών λοιμώξεων.
THE LIFO TEAM
DIMAND: Παρουσίαση του Masterplan για την ανάπλαση της ιστορικής ζυθοποιίας ΦΙΞ, με την υπογραφή των Foster + Partners 

Επιχειρείν / DIMAND: Παρουσίαση του Masterplan για την ανάπλαση της ιστορικής ζυθοποιίας ΦΙΞ, με την υπογραφή των Foster + Partners 

Περισσότεροι από 400 καλεσμένοι τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση, ανάμεσα στους οποίους στελέχη της κυβέρνησης, εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης, φορείς της πόλης και εκπρόσωποι του επιχειρηματικού κόσμου και του Τύπου.
THE LIFO TEAM
Η LAMDA Development υπογράφει στρατηγική συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM για την παροχή Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών στο The Ellinikon

Επιχειρείν / Η LAMDA Development υπογράφει στρατηγική συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM για την παροχή Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών στο The Ellinikon

Στην πρώτη «έξυπνη» πόλη στην Ευρώπη που σχεδιάζεται εξ ολοκλήρου από την αρχή, κάτοικοι, εργαζόμενοι και επισκέπτες θα απολαμβάνουν πρότυπες και καινοτόμες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες εντός της ανάπτυξης.
THE LIFO TEAM
Ετήσια Δημοσιογραφική Εκδήλωση για τη Lidl Ελλάς με τίτλο «Καλύτερη Ποιότητα Ζωής»

Επιχειρείν / Ετήσια Δημοσιογραφική Εκδήλωση για τη Lidl Ελλάς με τίτλο «Καλύτερη Ποιότητα Ζωής»

Στο πλαίσιο της καθιερωμένης εκδήλωσης, η εταιρεία παρουσίασε τη στρατηγική της και τη συνολική επίδραση των δραστηριοτήτων της στην ελληνική οικονομία και κοινωνία.
THE LIFO TEAM