Νέο πρόσωπο στην Avon: Η Μαρία Λαμπράκη αναλαμβάνει νέα Marketing & Sales Support Manager

Νέο πρόσωπο στην Avon: Η Μαρία Λαμπράκη αναλαμβάνει νέα Marketing & Sales Support Manager Facebook Twitter
0

Δίνοντας έμφαση στη δημιουργία προστιθέμενης αξίας στο διευρυμένο φάσμα των δραστηριοτήτων Marketing της εταιρείας και στην υποστήριξη του δικτύου συνεργατών της, η Avon Ελλάδoς μόλις υποδέχθηκε την Μαρία Λαμπράκη, στη θέση της Marketing & Sales Support Manager της εταιρείας, η οποία αναλαμβάνει τον στρατηγικό σχεδιασμό και την οργάνωση του Τμήματος Marketing, ως επικεφαλής.

Mε εξέχουσα πορεία 15 ετών σε αντίστοιχες νευραλγικές θέσεις και έχοντας εργαστεί για πολύ μεγάλα και σημαντικά brands, έρχεται να εμπλουτίσει το δυναμικό της Avon Ελλάδος με τις γνώσεις, τις νέες ιδέες της και ένα έντονο αίσθημα συνεργασίας, συμβάλλοντας δυναμικά στην περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας. Διαθέτει πολυετή εμπειρία από την πορεία της σε πολυεθνικές εταιρείες ποτών, τροφίμων και υπηρεσιών, ενώ πριν μετακινηθεί στην Avon κατείχε τη θέση της Marketing Manager στην εταιρεία PT Beverage World, για τα brands Evian, Lavazza, Jose Cuervo, Beluga, Angostura, και Bushmills. Στο παρελθόν έχει εργασθεί αντίστοιχα ως Marketing Manager & Good Growth Ambassador για τον όμιλο Arla Foods Hellas, αφήνοντας τη σφραγίδα της στρατηγικής της σε πολύ γνωστά brands της εταιρείας, όπως το βούτυρο Lurpak, Arla Cheeses, Arla Whipping Cream, κά.

Η Μαρία Λαμπράκη θα αναφέρεται στην κα. Χριστίνα Αλυσσανδράκη, Head of Commercial της Avon Ελλάδος, ενώ αναλαμβάνει τα καθήκοντά της ύστερα από την αποχώρηση της κα. Εύης Οικονόμου, που κατείχε την αντίστοιχη θέση από το 2015 έως πρόσφατα.

Η κα. Χριστίνα Αλυσσανδράκη, Head of Commercial, Avon Ελλάδος, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ενθουσιασμένοι για τη νέα αυτή συνεργασία με την κα. Λαμπράκη και καλωσορίζοντας την στην οικογένεια της Avon, της ευχόμαστε καλή επιτυχία. Η ανάληψη της θέσης της ως Επικεφαλής Marketing αποτελεί μια μεγάλη ευκαιρία να αναπτύξουμε από κοινού νέες ιδέες και στρατηγικές και να συμβάλλουμε στον μετασχηματισμό της Avon Ελλάδoς και την ενδυνάμωση του δικτύου συνεργατών μας, εν μέσω μιας απαιτητικής και δύσκολης περιόδου. Ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε αυτό το δημιουργικό ταξίδι με την βοήθεια και την υποστήριξή της.»

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΙ Launchpad: Tο πρόγραμμα εσωτερικής εκπαίδευσης της Dialectica για την Τεχνητή Νοημοσύνη

Επιχειρείν / ΑΙ Launchpad: Tο πρόγραμμα εσωτερικής εκπαίδευσης της Dialectica για την Τεχνητή Νοημοσύνη

Η εταιρεία προσφέρει στους ανθρώπους της παγκοσμίως ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης για την Τεχνητή Νοημοσύνη, στο πλαίσιο συνολικής επένδυσης άνω των 25€ εκατ. σε τεχνολογία.
THE LIFO TEAM
Η Lidl Ελλάς τρέχει ξανά ως Μεγάλος Χορηγός στον 13ο Διεθνή Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης

Επιχειρείν / Η Lidl Ελλάς τρέχει ξανά ως Μεγάλος Χορηγός στον 13ο Διεθνή Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης

Με στόχο την προώθηση της υγιεινής ζωής και της κοινωνικής προσφοράς, η Lidl Ελλάς έτρεξε, για 3η συνεχόμενη χρονιά. μαζί με χιλιάδες δρομείς στον 13ο Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης.
THE LIFO TEAM
15ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Management: Ελισάβετ Προδρόμου & Χρήστος Σωτηρίου Πρόεδροι της Οργανωτικής Επιτροπής

Επιχειρείν / 15ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Management: Ελισάβετ Προδρόμου & Χρήστος Σωτηρίου Πρόεδροι της Οργανωτικής Επιτροπής

Το Συνέδριο της Ε.Ε.Φα.Μ. επιστρέφει με όραμα να αποτελέσει έναν δυναμικό κόμβο γνώσης, διαλόγου και έμπνευσης για τα στελέχη του φαρμακευτικού κλάδου.
THE LIFO TEAM
Στάσσης (ΔΕΗ): Επενδύσεις στην ενεργειακή ευελιξία στην εποχή των data centers – Απαραίτητη η βελτίωση του ρυθμιστικού πλαισίου

Επιχειρείν / Στάσσης (ΔΕΗ): Επενδύσεις στην ενεργειακή ευελιξία στην εποχή των data centers – Απαραίτητη η βελτίωση του ρυθμιστικού πλαισίου

Ο κ. Στάσσης περιέγραψε αναλυτικά το επενδυτικό πλάνο του Ομίλου ΔΕΗ, που περιλαμβάνει ανάπτυξη ΑΠΕ και ευέλικτη παραγωγή, καθώς και τεχνολογίες που προσφέρουν ευελιξία: μπαταρίες, αντλησιοταμίευση, μονάδες αιχμής φυσικού αερίου, ψηφιοποίηση δικτύων και ανάπτυξη ευελιξίας ζήτησης μέσω δυναμικών τιμολογίων.
LIFO NEWSROOM