Το instacar βραβεύεται για την social media στρατηγική του

Το instacar βραβεύεται για την social media στρατηγική του Facebook Twitter
Δημήτρης Καλαϊτζής, Άρης Σωτηρέλης
0

Το instacar, η πρώτη πλήρως ψηφιακή υπηρεσία μίσθωσης οχημάτων στην Ελλάδα, βρέθηκε ανάμεσα στους μεγάλους νικητές των Social Media Awards 2023, αποσπώντας τέσσερα βραβεία, για την digital στρατηγική του.

Με οδηγό τη δημιουργικότητα και την καινοτομία, η inhouse ομάδα του instacar, απο την πρώτη μέρα λειτουργίας της εταιρείας, αξιοποιεί όλα τα κανάλια επικοινωνίας, ώστε να προσφέρει καθημερινά πρωτότυπο περιεχόμενο. Η συγκεκριμένη στρατηγική βραβεύτηκε στα Social Media Awards, στα οποία απέσπασε συνολικά τέσσερα βραβεία στις κατηγορίες Most Innovative Use of YouTube Creators, Best in leasing και Best Use of TikTok for Good.

Το instacar βραβεύεται για την social media στρατηγική του Facebook Twitter
Δημήτρης Καλαϊτζής, Άρης Σωτηρέλης

Το instacar απέσπασε Gold βραβείο στην κατηγορία Most Innovative Use of YouTube Creators για την επιτυχημένη συνεργασία του με τον youtuber Chris Kogia. Δημιουργώντας ένα πρωτότυπο για τα ελληνικά δεδομένα περιεχόμενο, ο Chris Kogias, πραγματοποίησε το γύρο της Ελλάδας, σε 7 ημέρες, με ένα Citroen Ami by instacar, σε ένα ιδιαίτερο ταξίδι, του οποίου η προβολή κατάφερε να αποτελέσει το πρώτο branded video που έφτασε στην κορυφή των τάσεων στο YouTube, καθιστώντας το νούμερο 1 στα trends από το πρώτο κιόλας upload. Κατά τη διάρκεια της περιόδου προβολής του ταξιδιού μάλιστα, το ποσοστό μετατροπής (conversion rate) για το Citroen Ami αυξήθηκε στο 10%, με τις πωλήσεις του να διπλασιάζονται.

Το instacar βραβεύεται για την social media στρατηγική του Facebook Twitter

Στην ενότητα Best Use of TikTok|Communication, κατηγορία Best in leasing, το instacar απέσπασε Silver βραβείο για την καινοτόμα χρήση του Tik Tok ως εργαλείο επικοινωνίας με το ευρύ κοινό, όπου δημιουργώντας ένα πρωτότυπο περιεχόμενο, πέτυχε την οργανική ανάπτυξη των ακολούθων στο TikTok σε 10.000 μέσα σε 5 μήνες.

Στην ενότητα Best Use of Meta Family of Apps| Communication, κατηγορία Best in leasing, απέσπασε το Silver Βραβείο, για τη συνολική στρατηγική και παρουσία της εταιρείας στα Social Media, ενώ στην κατηγορία Best Use of TikTok for Good διακρίθηκε με το bronze βραβείο για το instacarδια, μια ενέργεια εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που πραγματοποίησε την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, δωρίζοντας για κάθε βίντεο που αναρτήθηκε στο πλαίσιο της ενέργειες, χρηματικό ποσό στην Κοινωνική Κουζίνα Ο Άλλος Άνθρωπος.

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Όμιλος ΔΕΗ συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Έργο TWINVEST

Επιχειρείν / Ο Όμιλος ΔΕΗ συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Έργο TWINVEST

Η συμμετοχή της ΔΕΗ στο TWINVEST εντάσσεται στη στρατηγική του Ομίλου για την αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων, την υποστήριξη βιώσιμων επενδύσεων στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και τη μετάβαση προς ένα ενεργειακό μέλλον όπου η τεχνολογία και η πράσινη ανάπτυξη συμβαδίζουν.
THE LIFO TEAM
H Lidl Ελλάς δεσμεύεται για την καταπολέμηση της σπατάλης τροφίμων ευαισθητοποιώντας το ευρύ κοινό με στόχο ένα καλύτερο αύριο

Επιχειρείν / H Lidl Ελλάς δεσμεύεται για την καταπολέμηση της σπατάλης τροφίμων ευαισθητοποιώντας το ευρύ κοινό με στόχο ένα καλύτερο αύριο

Με πλήρη συνείδηση και ευθύνη απέναντι στην κοινωνία και το περιβάλλον, η Lidl Ελλάς, υλοποιεί την καμπάνια «η δύναμή μας» με σεβασμό στο φαγητό και στόχο την ενημέρωση για την υπεύθυνη κατανάλωση.
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ: Με ταχείς ρυθμούς προχωρά η κατασκευή του μεγάλου αιολικού πάρκου στη Ρουμανία

Επιχειρείν / ΔΕΗ: Με ταχείς ρυθμούς προχωρά η κατασκευή του μεγάλου αιολικού πάρκου στη Ρουμανία

Το νέο αιολικό πάρκο θα αποτελείται συνολικά από 23 ανεμογεννήτριες και αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τέλος του 2025, συμβάλλοντας σημαντικά στην οργανική ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου ΑΠΕ του Ομίλου ΔΕΗ.
THE LIFO TEAM
Dialectica: Παγκόσμια έρευνα για την Τεχνητή Νοημοσύνη σε 1,594 μεγάλες εταιρείες

Επιχειρείν / Dialectica: Παγκόσμια έρευνα για την Τεχνητή Νοημοσύνη σε 1,594 μεγάλες εταιρείες

Η έρευνα αποτυπώνει το βαθμό ενσωμάτωσης της Tεχνητής Nοημοσύνης στις λειτουργίες των εταιρειών, εστιάζοντας παράλληλα και στις βασικές τάσεις και προκλήσεις που συνδιαμορφώνουν το τοπίο.
THE LIFO TEAM
Η Lidl Ελλάς διακρίνεται για 8η συνεχή χρονιά ανάμεσα στις “The Most Sustainable Companies in Greece”

Επιχειρείν / Η Lidl Ελλάς διακρίνεται για 8η συνεχή χρονιά ανάμεσα στις “The Most Sustainable Companies in Greece”

Eντάσσεται στην ηγετική ομάδα των “Sustainable Companies” και “The Most Sustainable Companies in Greece 2025”, σημειώνοντας υψηλές επιδόσεις στην εφαρμογή και προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξης και της υπεύθυνης επιχειρηματικότητας.
THE LIFO TEAM
Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει τη θέση του στις διεθνείς αγορές ενέργειας με τη νέα θυγατρική PPC Trading

Επιχειρείν / Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει τη θέση του στις διεθνείς αγορές ενέργειας με τη νέα θυγατρική PPC Trading

Η PPC Trading θα αναλάβει την κεντρική εκτέλεση των δραστηριοτήτων εμπορίας ενέργειας σε επίπεδο χονδρικής, καθώς και τη βελτιστοποίηση του ενοποιημένου ενεργειακού χαρτοφυλακίου της ΔΕΗ.
THE LIFO TEAM