Το instacar βραβεύεται για την social media στρατηγική του

Το instacar βραβεύεται για την social media στρατηγική του Facebook Twitter
Δημήτρης Καλαϊτζής, Άρης Σωτηρέλης
0

Το instacar, η πρώτη πλήρως ψηφιακή υπηρεσία μίσθωσης οχημάτων στην Ελλάδα, βρέθηκε ανάμεσα στους μεγάλους νικητές των Social Media Awards 2023, αποσπώντας τέσσερα βραβεία, για την digital στρατηγική του.

Με οδηγό τη δημιουργικότητα και την καινοτομία, η inhouse ομάδα του instacar, απο την πρώτη μέρα λειτουργίας της εταιρείας, αξιοποιεί όλα τα κανάλια επικοινωνίας, ώστε να προσφέρει καθημερινά πρωτότυπο περιεχόμενο. Η συγκεκριμένη στρατηγική βραβεύτηκε στα Social Media Awards, στα οποία απέσπασε συνολικά τέσσερα βραβεία στις κατηγορίες Most Innovative Use of YouTube Creators, Best in leasing και Best Use of TikTok for Good.

Το instacar βραβεύεται για την social media στρατηγική του Facebook Twitter
Δημήτρης Καλαϊτζής, Άρης Σωτηρέλης

Το instacar απέσπασε Gold βραβείο στην κατηγορία Most Innovative Use of YouTube Creators για την επιτυχημένη συνεργασία του με τον youtuber Chris Kogia. Δημιουργώντας ένα πρωτότυπο για τα ελληνικά δεδομένα περιεχόμενο, ο Chris Kogias, πραγματοποίησε το γύρο της Ελλάδας, σε 7 ημέρες, με ένα Citroen Ami by instacar, σε ένα ιδιαίτερο ταξίδι, του οποίου η προβολή κατάφερε να αποτελέσει το πρώτο branded video που έφτασε στην κορυφή των τάσεων στο YouTube, καθιστώντας το νούμερο 1 στα trends από το πρώτο κιόλας upload. Κατά τη διάρκεια της περιόδου προβολής του ταξιδιού μάλιστα, το ποσοστό μετατροπής (conversion rate) για το Citroen Ami αυξήθηκε στο 10%, με τις πωλήσεις του να διπλασιάζονται.

Το instacar βραβεύεται για την social media στρατηγική του Facebook Twitter

Στην ενότητα Best Use of TikTok|Communication, κατηγορία Best in leasing, το instacar απέσπασε Silver βραβείο για την καινοτόμα χρήση του Tik Tok ως εργαλείο επικοινωνίας με το ευρύ κοινό, όπου δημιουργώντας ένα πρωτότυπο περιεχόμενο, πέτυχε την οργανική ανάπτυξη των ακολούθων στο TikTok σε 10.000 μέσα σε 5 μήνες.

Στην ενότητα Best Use of Meta Family of Apps| Communication, κατηγορία Best in leasing, απέσπασε το Silver Βραβείο, για τη συνολική στρατηγική και παρουσία της εταιρείας στα Social Media, ενώ στην κατηγορία Best Use of TikTok for Good διακρίθηκε με το bronze βραβείο για το instacarδια, μια ενέργεια εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που πραγματοποίησε την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, δωρίζοντας για κάθε βίντεο που αναρτήθηκε στο πλαίσιο της ενέργειες, χρηματικό ποσό στην Κοινωνική Κουζίνα Ο Άλλος Άνθρωπος.

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Όμιλος ΔΕΗ και ο Οργανισμός Hydropower Sustainability Alliance εγκαινιάζουν νέα συνεργασία για την ενίσχυση των πρακτικών βιωσιμότητας στην υδροηλεκτρική παραγωγή στην Ελλάδα

Επιχειρείν / Ο Όμιλος ΔΕΗ και ο Οργανισμός Hydropower Sustainability Alliance εγκαινιάζουν νέα συνεργασία για την ενίσχυση των πρακτικών βιωσιμότητας στην υδροηλεκτρική παραγωγή στην Ελλάδα

Η συνεργασία αυτή αποτελεί σημαντικό βήμα στη συνολική στρατηγική του Ομίλου ΔΕΗ να ηγηθεί της ενεργειακής μετάβασης στην Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή, με έμφαση στις επιδόσεις σε θέματα Περιβάλλοντος, Κοινωνίας και Εταιρικής Διακυβέρνησης (ESG)
THE LIFO TEAM
Κωτσόβολος και Ομάδα Αιγαίου ενώνουν τις δυνάμεις τους, για να φτάσει η Τεχνολογία παντού

Επιχειρείν / Κωτσόβολος και Ομάδα Αιγαίου ενώνουν τις δυνάμεις τους, για να φτάσει η Τεχνολογία παντού

Προϊόντα τεχνολογίας για 660 μαθητές όλων των σχολικών βαθμίδων των μικρών και ακριτικών νησιών έφθασαν από την Κωτσόβολος, στο πλαίσιο του 31ου Διάπλου της Ομάδας Αιγαίου.
THE LIFO TEAM
Όμιλος ΔΕΗ: Προσθέτει φωτοβολταϊκό πάρκο 88 MW στο χαρτοφυλάκιο της Βουλγαρίας

Επιχειρείν / Όμιλος ΔΕΗ: Προσθέτει φωτοβολταϊκό πάρκο 88 MW στο χαρτοφυλάκιο της Βουλγαρίας

Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει το πράσινο χαρτοφυλάκιο του με τη συμφωνία για παραλαβή με την ολοκλήρωση και έναρξη λειτουργίας του υπό κατασκευή φωτοβολταϊκού πάρκου συνολικής ισχύος 88 MW στο χωριό Βεντράρε στην περιοχή, Κάρλοβο, της κεντρικής Βουλγαρίας.
THE LIFO TEAM
Νέα έρευνα της Mastercard: Οι κυβερνοεπιθέσεις απειλούν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ευρώπη

Επιχειρείν / Νέα έρευνα της Mastercard: Οι κυβερνοεπιθέσεις απειλούν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ευρώπη

1 στους 4 ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων έχει γίνει στόχος για απατεώνες ενώ ζει με το φόβο πως μία επίθεση θα μπορούσε να οδηγήσει σε οριστικό κλείσιμο της επιχείρησής του.
THE LIFO TEAM
Το The Macallan και το Cirque du Soleil δημιούργησαν μαζί την 4η έκδοση της συλλογής The Macallan Harmony - Vibrant Oak

Επιχειρείν / Το The Macallan και το Cirque du Soleil δημιούργησαν μαζί την 4η έκδοση της συλλογής The Macallan Harmony - Vibrant Oak

Μια δημιουργική συνέργεια που αναδεικνύει τη μοναδική ιστορία του The Macallan και τη διαχρονική σύνδεσή του με το ξύλο δρυός με έναν συναρπαστικό, ευφάνταστο και καινοτόμο τρόπο.
THE LIFO TEAM