Το instacar βραβεύεται για την social media στρατηγική του

Το instacar βραβεύεται για την social media στρατηγική του Facebook Twitter
Δημήτρης Καλαϊτζής, Άρης Σωτηρέλης
0

Το instacar, η πρώτη πλήρως ψηφιακή υπηρεσία μίσθωσης οχημάτων στην Ελλάδα, βρέθηκε ανάμεσα στους μεγάλους νικητές των Social Media Awards 2023, αποσπώντας τέσσερα βραβεία, για την digital στρατηγική του.

Με οδηγό τη δημιουργικότητα και την καινοτομία, η inhouse ομάδα του instacar, απο την πρώτη μέρα λειτουργίας της εταιρείας, αξιοποιεί όλα τα κανάλια επικοινωνίας, ώστε να προσφέρει καθημερινά πρωτότυπο περιεχόμενο. Η συγκεκριμένη στρατηγική βραβεύτηκε στα Social Media Awards, στα οποία απέσπασε συνολικά τέσσερα βραβεία στις κατηγορίες Most Innovative Use of YouTube Creators, Best in leasing και Best Use of TikTok for Good.

Το instacar βραβεύεται για την social media στρατηγική του Facebook Twitter
Δημήτρης Καλαϊτζής, Άρης Σωτηρέλης

Το instacar απέσπασε Gold βραβείο στην κατηγορία Most Innovative Use of YouTube Creators για την επιτυχημένη συνεργασία του με τον youtuber Chris Kogia. Δημιουργώντας ένα πρωτότυπο για τα ελληνικά δεδομένα περιεχόμενο, ο Chris Kogias, πραγματοποίησε το γύρο της Ελλάδας, σε 7 ημέρες, με ένα Citroen Ami by instacar, σε ένα ιδιαίτερο ταξίδι, του οποίου η προβολή κατάφερε να αποτελέσει το πρώτο branded video που έφτασε στην κορυφή των τάσεων στο YouTube, καθιστώντας το νούμερο 1 στα trends από το πρώτο κιόλας upload. Κατά τη διάρκεια της περιόδου προβολής του ταξιδιού μάλιστα, το ποσοστό μετατροπής (conversion rate) για το Citroen Ami αυξήθηκε στο 10%, με τις πωλήσεις του να διπλασιάζονται.

Το instacar βραβεύεται για την social media στρατηγική του Facebook Twitter

Στην ενότητα Best Use of TikTok|Communication, κατηγορία Best in leasing, το instacar απέσπασε Silver βραβείο για την καινοτόμα χρήση του Tik Tok ως εργαλείο επικοινωνίας με το ευρύ κοινό, όπου δημιουργώντας ένα πρωτότυπο περιεχόμενο, πέτυχε την οργανική ανάπτυξη των ακολούθων στο TikTok σε 10.000 μέσα σε 5 μήνες.

Στην ενότητα Best Use of Meta Family of Apps| Communication, κατηγορία Best in leasing, απέσπασε το Silver Βραβείο, για τη συνολική στρατηγική και παρουσία της εταιρείας στα Social Media, ενώ στην κατηγορία Best Use of TikTok for Good διακρίθηκε με το bronze βραβείο για το instacarδια, μια ενέργεια εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που πραγματοποίησε την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, δωρίζοντας για κάθε βίντεο που αναρτήθηκε στο πλαίσιο της ενέργειες, χρηματικό ποσό στην Κοινωνική Κουζίνα Ο Άλλος Άνθρωπος.

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μαζί για τη Θεσσαλία: Η Coca-Cola στην Ελλάδα και το Global Water Partnership – Mediterranean ανακοινώνουν αντιπλημμυρικό έργο στην πόλη των Τρικάλων με την υποστήριξη του The Coca-Cola Foundation

Επιχειρείν / Αντιπλημμυρικό έργο στα Τρίκαλα από την Coca-Cola στην Ελλάδα και το Global Water Partnership – Mediterranean

Το έργο ενισχύει την κλιματική ανθεκτικότητα της πόλης και συμπληρώνει την ουσιαστική στήριξη της εταιρείας στην ευρύτερη περιοχή από την πρώτη στιγμή των καταστροφικών πλημμυρών.
THE LIFO TEAM
ΤΕΧΑΝ: Πολλαπλές διακρίσεις για τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στα Green Brand Awards 2024

Επιχειρείν / ΤΕΧΑΝ: Πολλαπλές διακρίσεις για τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στα Green Brand Awards 2024

Με πέντε βραβεία -1 Platinum, 3 Gold και 1 Silver- διακρίθηκε η ΤΕΧΑΝ στα φετινά Green Brand Awards, ξεχωρίζοντας για τις πρωτοβουλίες «Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης» & τις δράσεις της για έναν πιο «πράσινο» πλανήτη.
THE LIFO TEAM
Ελληνικός Χρυσός: Χρονιά - ορόσημο το 2023 για τη βιώσιμη ανάπτυξη και ευημερία της ΒΑ Χαλκιδικής

Επιχειρείν / Ελληνικός Χρυσός: Χρονιά - ορόσημο το 2023 για τη βιώσιμη ανάπτυξη και ευημερία της ΒΑ Χαλκιδικής

Το 2023, ήταν ακόμη ένα έτος όπου η εταιρεία απέδειξε τη συνεχή προσήλωσή της στη βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της υλοποίησης 146 έργων και δράσεων Κοινωνικής Υπευθυνότητας, συνολικού ύψους 1,73 εκατ. ευρώ.
THE LIFO TEAM
Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού

Επιχειρείν / Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού

Απέσπασε δύο βραβεία στα Influencer Marketing Awards 2024 για την καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού «Μια συνταγή για την πρόληψη».
THE LIFO TEAM