Η KPMG στην Ελλάδα συμμετείχε για τρίτη φορά στον Παγκόσμιο Εθελοντικό Καθαρισμό Ακτών

Η KPMG στην Ελλάδα συμμετείχε για τρίτη φορά στον Παγκόσμιο Εθελοντικό Καθαρισμό Ακτών Facebook Twitter
0

Η KPMG συμμετείχε για τρίτη φορά στον Παγκόσμιο Εθελοντικό Καθαρισμό Ακτών 2021 του Ocean Conservancy, που συντονίζει για την Ελλάδα η Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος (HELMEPA) για 31η χρονιά. 52 στελέχη της KPMG απαντώντας στο μήνυμα της εκστρατείας «Παίρνω μέρος, γίνομαι η λύση», δήλωσαν τη συμμετοχή τους στον εθελοντικό καθαρισμό των παραλιών Εδέμ στο Παλαιό Φάληρο και Μεγάλο Καβούρι στη Βουλιαγμένη, συγκεντρώνοντας μεγάλο αριθμό σκουπιδιών και ανακυκλώσιμων ειδών (συνολικά 70 κιλά απορριμμάτων). Ο καθαρισμός της παραλίας πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των ενεργειών  Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρείας και σε συνέπεια με τον 14ο Στόχο Βιώσιμης Ανάπτυξης, «ζωή στο νερό», των Ηνωμένων Εθνών.

O Αλκιβιάδης Σιαράβας, Διευθυντής Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας της KPMG σχολιάζει σχετικά «Ο Παγκόσμιος Εθελοντικός Καθαρισμός Ακτών είναι μία εξαιρετική καμπάνια ευαισθητοποίησης και συλλογικής δράσης εθελοντών παγκοσμίως, με την οποία συμμετέχουμε μέσα από τη συνεργασία μας με την HELMEPA. Χαίρομαι ιδιαίτερα που οι συνάδελφοι της KPMG συμβάλλουν ακόμη μια χρονιά με τον τρόπο τους στην προστασία των θαλασσών και στην αποκατάσταση του πλανήτη μας. Αξίζει να σημειωθεί ότι πραγματοποιούμε μια σειρά από έργα και δράσεις για την προστασία του περιβάλλοντος, προσπαθώντας να συνδράμουμε στη βιώσιμη ανάπτυξη και να προστατεύουμε τις επόμενες γενιές. Κρίνοντας από τον καθαρισμό αυτών των δύο παραλιών διαπιστώνω με λύπη ότι μια χώρα με τέτοια θαλάσσια κληρονομιά αντιμετωπίζει τόσο μεγάλο πρόβλημα απορριμμάτων στις ακτές της. Οι πράξεις μας έχουν άμεση επίδραση στις θάλασσές μας και είναι και δική μας ευθύνη να λάβουμε δράση και να φροντίσουμε να διατηρούμε τις θάλασσες και ακτές μας καθαρές».

Από την πλευρά της, η Όλγα Σταυροπούλου, Γενική Διευθύντρια της HELMEPA, δήλωσε: «Για ακόμα μια χρονιά η KPMG, μέλος της Ελληνικής Ένωσης Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος - HELMEPA, συνέβαλε ουσιαστικά στον Παγκόσμιο Εθελοντικό Καθαρισμό Ακτών που συντονίζει η Ένωση στην Ελλάδα για 31 χρόνια, συλλέγοντας πληθώρα απορριμμάτων από τις ακτές (μπουκάλια, αποτσίγαρα, κ.ά.), ακόμα και δύο καρότσια σούπερ-μάρκετ. Η KPMG είναι ιδιαιτέρως ευαισθητοποιημένη σε περιβαλλοντικά θέματα και αρωγός στις εθελοντικές μας δράσεις για την υγεία των θαλασσών και των ακτών».

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μαζί για τη Θεσσαλία: Η Coca-Cola στην Ελλάδα και το Global Water Partnership – Mediterranean ανακοινώνουν αντιπλημμυρικό έργο στην πόλη των Τρικάλων με την υποστήριξη του The Coca-Cola Foundation

Επιχειρείν / Αντιπλημμυρικό έργο στα Τρίκαλα από την Coca-Cola στην Ελλάδα και το Global Water Partnership – Mediterranean

Το έργο ενισχύει την κλιματική ανθεκτικότητα της πόλης και συμπληρώνει την ουσιαστική στήριξη της εταιρείας στην ευρύτερη περιοχή από την πρώτη στιγμή των καταστροφικών πλημμυρών.
THE LIFO TEAM
ΤΕΧΑΝ: Πολλαπλές διακρίσεις για τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στα Green Brand Awards 2024

Επιχειρείν / ΤΕΧΑΝ: Πολλαπλές διακρίσεις για τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στα Green Brand Awards 2024

Με πέντε βραβεία -1 Platinum, 3 Gold και 1 Silver- διακρίθηκε η ΤΕΧΑΝ στα φετινά Green Brand Awards, ξεχωρίζοντας για τις πρωτοβουλίες «Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης» & τις δράσεις της για έναν πιο «πράσινο» πλανήτη.
THE LIFO TEAM
Ελληνικός Χρυσός: Χρονιά - ορόσημο το 2023 για τη βιώσιμη ανάπτυξη και ευημερία της ΒΑ Χαλκιδικής

Επιχειρείν / Ελληνικός Χρυσός: Χρονιά - ορόσημο το 2023 για τη βιώσιμη ανάπτυξη και ευημερία της ΒΑ Χαλκιδικής

Το 2023, ήταν ακόμη ένα έτος όπου η εταιρεία απέδειξε τη συνεχή προσήλωσή της στη βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της υλοποίησης 146 έργων και δράσεων Κοινωνικής Υπευθυνότητας, συνολικού ύψους 1,73 εκατ. ευρώ.
THE LIFO TEAM
Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού

Επιχειρείν / Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού

Απέσπασε δύο βραβεία στα Influencer Marketing Awards 2024 για την καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού «Μια συνταγή για την πρόληψη».
THE LIFO TEAM